REKLAMA

Profil piotr85

zgłoś
    byly i jego zagrywki
    Nie odpisuj mu jak jest takim chamem i burakiem.Po co mu odpisujesz?
    piotr85, 2013-07-15 09:18:30
    zgłoś
    byly i jego zagrywki
    To zmień numer lub zgłoś na policję nekanie.
    piotr85, 2013-07-15 22:02:07
    zgłoś
    Auto do 15 tyś
    Jak jeszcze nie kupiłeś pisz do mnie, jestem mechanikiem samochodowym. Może coś doradzę.
    piotr85, 2013-07-15 22:07:10
    zgłoś
    jakie piersi / tyłek lubicie u dziewczyny?
    Każdy dywaguje tylko o fizyczności i wyglądzie i każdemu z nas pewnie kopara opada na widok fajnego tyłka czy piersi.Ja poznałem swoją kobietę jak ważyła coś około 90kilo.Ktoś powie że jestem dziwny czy coś nie halo ze mną.Nieprawda,jestem przystojnym,wysportowanym facetem i namawiałem moją ukochaną na wspólne zajęcia na basenie i jazde na rowerze.Wciąż powtarzałem,że dla mnie jest i tak piękna,a ona w to i tak nie wierzyła i tak się zawzięła że dzisiaj schudła prawie 40kilo i jest najpiekniejszą kobietą jaką znam.I najbardziej kręci mnie jej serce i umysł.
    piotr85, 2013-07-15 22:22:28
    zgłoś
    jakie piersi / tyłek lubicie u dziewczyny?