Men's Health poleca:
Profil piotr85
-
-
To zmień numer lub zgłoś na policję nekanie.
piotr85, 2013-07-15 22:02:07 -
Jak jeszcze nie kupiłeś pisz do mnie, jestem mechanikiem samochodowym. Może coś doradzę.
piotr85, 2013-07-15 22:07:10 -
Każdy dywaguje tylko o fizyczności i wyglądzie i każdemu z nas pewnie kopara opada na widok fajnego tyłka czy piersi.Ja poznałem swoją kobietę jak ważyła coś około 90kilo.Ktoś powie że jestem dziwny czy coś nie halo ze mną.Nieprawda,jestem przystojnym,wysportowanym facetem i namawiałem moją ukochaną na wspólne zajęcia na basenie i jazde na rowerze.Wciąż powtarzałem,że dla mnie jest i tak piękna,a ona w to i tak nie wierzyła i tak się zawzięła że dzisiaj schudła prawie 40kilo i jest najpiekniejszą kobietą jaką znam.I najbardziej kręci mnie jej serce i umysł.
piotr85, 2013-07-15 22:22:28 -
Autorka tematu o to pytała.Rozumiem, że Ty wolisz potwora z duszą i nie interesują Cię kobiety posiadające urodę. Ty mi nie wypominasz nazywając moją kobietę potworem? Żenada normalnie. Popatrzcie na swoje kobiety i dopiero je oceniajcie, o ile w ogóle je macie. To fajnie.To twoja sprawa z kim sypiasz i nikt Ci tego nie wypomina.To czy jesteś przystojny czy nie, a to czy lubisz szczupłe czy większe, to dwie różne sprawy nie mające ze sobą większego związku. Możliwe, że pomimo swej urody jesteś typem aseksualnego romantyka szukającego więzi emocjonalnej, a sex ma dla Ciebie stosunkowo niewielkie znaczenie. Skoro nie lubisz jędrnych piersi to może takie dziewczyny Ci się bardziej spodobają?Jak można będąc atrakcyjnym i niezdesperowanym facetem wiązać się z kobietą, która waży 90 kg ?Greenpeace podrzucił Ci tego wieloryba ?Jesli myślisz, że mnie wkurzysz tym postem to się mylisz. Nie widziałeś kobiety na oczy a wyzywasz ją od wielorybów. Nie wiesz ile ma wzrostu, jak wygląda, a najlepiej krytykowac. Widocznie mało wiecie o miłości.
piotr85, 2013-07-17 14:07:54 -