REKLAMA

Profil pafeu

  • avatar
    zgłoś
    Finałowa dwunastka: Tomasz Romanowski
    Pomijając już fakt, że biały ryż to nie są węglowodany proste.
    pafeu, 2010-05-20 12:22:50
  • avatar
    zgłoś
    Dieta na mase i bardzo różny rozkład siłowni
    Bialko serwatkowe daj z bananem zaraz po treningu, po pol godzinie zjedz cala piers z workiem ryzu i warzywami. Serek wiejski po silowni sie nie nadaje, najlepiej dac go jako ostatni posilek (jajecznica tez jest okej). W szkole bulka z twarogiem moze byc, a w dni, kiedy nie trenujesz, mozesz do zrobic bulki z piersia z kurczaka, zebys mial jakas odmiane. Warzywa oczywiscie do tego, jakas salata z pomidorkiem, mozesz dorzucic owoc. BCAA mozesz popijac w czasie treningu, 10-15 g wystarczy. Jesli biegasz, to lepiej po bieganiu zjesc kurczaka z ziemniakami/ryzem/makaronem. Po co pakowac w siebie chemie :] Jak masz jakies pytania, to dawaj.
    pafeu, 2011-09-03 11:27:50
  • avatar
    zgłoś
    Dieta na mase i bardzo różny rozkład siłowni
    A co w dni nietreningowe? Do śniadania?W dni bez treningu mozesz dac do sniadania, generalnie tam, gdzie brakuje bialka w posilku. Ale mimo wszystko w dni nietreningowe calkowicie bym z tego zrezygnowal. Na sniadanie sprobuj sobie zrobic taki placek:3-4 jajka, 1/3 kostki twarogu i platki owsiane (ja sypie na oko, zeby zagescilo te mase). Do tego mozesz dorzucic slodzik albo miod. Mieszasz, wrzucasz na patelnie teflonowa (albo posmarowana olejem, tak zeby nie przywarlo) i czekasz Jak wyjdzie Ci zbyt suchy, to nastepnym razem mniej platkow owsianych albo mozesz polac jogurtem naturalnym. I sniadanie masz bardzo pozwyne.Co do BCAA, to jak najbardziej mozna stosowac przed bieganiem, ale wtedy wychodzi malo ekonomicznie moim zdaniem. Jak jesz odpowiednia ilosc kalorii, to miesnie nie maja prawa sie popalic, jest to chwyt marketingowy. Co nie zmienia faktu, ze pite w czasie treningu silowego BCAA znacznie poprawiaja regeneracje, a co za tym idzie wzrost miesni.
    pafeu, 2011-09-03 13:52:52
  • avatar
    zgłoś
    Dieta na mase i bardzo różny rozkład siłowni
    Czyli spozywanie BCAA podczas treningu silowego nie ma wplywu na regeneracje miesni? Dobrze wiedziec.
    pafeu, 2011-09-03 20:44:10
  • avatar
    zgłoś
    Trenuj jak Cristiano Ronaldo
    Nie robcie zartow z ciezarami w tym artykule.150 kg w przysiadzie - ok, moge uwierzyc, ze najsilniejsi pilkarze tyle dzwigaja200 kg w rwaniu - wiecej niz w przysiadzie? juz cos nie gra,75 kg w MC - ahahah, powaznie? jest w stanie wyrwać prawie cwierc tony, a nie dobija do stu kg w MC, no bez jaj Panowie.
    pafeu, 2012-03-18 12:03:14
  • avatar
    zgłoś
    Czytelnik na okładkę MH 2012: oto werdykt jury!
    \'sven\' napisał(-a):1. Góra ramion jak dla mnie zbyt słabo rozwinięta w porównaniu do ramion.2. Barki zbyt piłkowate.3. Przedramię zbyt rozwinięte jak na resztę.Ale to dysproporcje odnoszace sie do złotych proporcji sylwetki umieszczonych gdzies w mojej głowie. Więc się nie przejmuj.Ale przyjrzałem się zdjeciu dokłądniej i brzuch zrobił na mnie największe wrażenie. Jest odj**any w kosmos!1. To moze byc sprawa przyczepow miesni czworobocznych, kolega na zdjeciu moze miec je umiejscowione niec nizej, dlatego przy wyprostowanej sylwetce wydaje sie, ze odstaja. Ale rownie dobrze moze ich nie cwiczy posrednio lub bezposrednio (w co baaardzo watpie).2. Dobrze rozwiniete barki maja takie byc?3. Ramie, jesli juz i bardzo dobrze sie komponuje z reszta sylwetki, choc to kwestia gustu.mariushh, mam prosbe, nie pchaj sie na sile na okladke MH, niektorym po prostu fajki zmiekly, jak zobaczyli taka sylwetke. A po co wpedzac w kompleksy swoich czytelnikow, ktorzy na zasadach MH stworzyli 'cudowne' sylwetki czyli klatka + brzuch, reszta niewazna. Na Twoim miejscu szlifowalbym forme, dorzucil troche masy do kapturow (nie wiem, jak z nogami) i pokusil sie o start w fitness sylwetkowym z godna konkurencja
    pafeu, 2012-06-24 19:56:46
REKLAMA