REKLAMA

Profil pacjent

zgłoś
    Fajny film wczoraj widzialem...
    Wczoraj byłem z przyjaciółmi na Epoce Lodowcowej 4. Mogę śmiało polecić, bo jest się z czego pośmiać, chociaż to już nie to samo co poprzednie części.
    pacjent, 2012-07-15 21:36:27
    zgłoś
    Błahe pytania i szybkie odpowiedzi - offtop działu styl/image
    M-balance to produkt oryginalny, pierwowzór wszystkich innych energy boosterów. Wydaje mi się, że ta za 13 będzie działać tak samo jak ta za 64, a raczej nie działać. Ale nie wiem, nie znam się i nigdy takiej nie nosiłem.
    pacjent, 2012-08-05 22:02:24
    zgłoś
    Zegarek
    Ja nosze casio. Kosztował 160 złotych i jest oryginalny.
    pacjent, 2012-11-03 21:57:37
    zgłoś
    Fajny film wczoraj widzialem...
    Ostatnimi czasy udało mi się obejrzeć parę ciekawych filmów:Anonimus.22 kule.Londyśnski bulwar.Columbiana.Człowiek na krwędzi.Takers.Zamiana.
    pacjent, 2012-11-03 21:59:46
    zgłoś
    jak zezłomować auto - legalnie
    Szukasz w swojej okolicy zakładu, który zajmuje się złomowaniem samochodów, dzwonisz, mówisz co i jak, jeśli samochód jest na chodzie, ubezpieczony i ma ważny przegląd to możesz go odwieźć sam, jeśli nie, zamawiasz lawetę. Zazwyczaj jest za darmo, bo "złomowisko" jeszcze coś z niego wyciągnie i na nim dorobi parę groszy, jeśli ocenią jego stan na jako taki to i Ty możesz dostać kilkaset złotych, wszystko zależy od stanu w jakim jest samochód. Oni wypisują Ci zaśwaidczenie o zezłomowaniu pojazdu potrzebne do wyrejestrowania samochodu w Wydziale Komunikacji i Transportu w Twoim powiecie. I tyle. Wszystko legalnie.
    pacjent, 2012-12-04 15:49:27
    zgłoś
    Telefon do panienki....
    Dawno nie zaglądałem na forum, są spore zmiany zarówno wizualne jak i merytoryczne, ale wniosek nasuwa mi się tylko jeden- nasze stare, dobre forum się sq72vviło.
    pacjent, 2013-01-07 17:16:58
    zgłoś
    jaka obudowa do Samsung Galaxy SIII