Men's Health poleca:
Profil pacjent
-
-
M-balance to produkt oryginalny, pierwowzór wszystkich innych energy boosterów. Wydaje mi się, że ta za 13 będzie działać tak samo jak ta za 64, a raczej nie działać. Ale nie wiem, nie znam się i nigdy takiej nie nosiłem.
pacjent, 2012-08-05 22:02:24 -
Ja nosze casio. Kosztował 160 złotych i jest oryginalny.
pacjent, 2012-11-03 21:57:37 -
Ostatnimi czasy udało mi się obejrzeć parę ciekawych filmów:Anonimus.22 kule.Londyśnski bulwar.Columbiana.Człowiek na krwędzi.Takers.Zamiana.
pacjent, 2012-11-03 21:59:46 -
Szukasz w swojej okolicy zakładu, który zajmuje się złomowaniem samochodów, dzwonisz, mówisz co i jak, jeśli samochód jest na chodzie, ubezpieczony i ma ważny przegląd to możesz go odwieźć sam, jeśli nie, zamawiasz lawetę. Zazwyczaj jest za darmo, bo "złomowisko" jeszcze coś z niego wyciągnie i na nim dorobi parę groszy, jeśli ocenią jego stan na jako taki to i Ty możesz dostać kilkaset złotych, wszystko zależy od stanu w jakim jest samochód. Oni wypisują Ci zaśwaidczenie o zezłomowaniu pojazdu potrzebne do wyrejestrowania samochodu w Wydziale Komunikacji i Transportu w Twoim powiecie. I tyle. Wszystko legalnie.
pacjent, 2012-12-04 15:49:27 -
Dawno nie zaglądałem na forum, są spore zmiany zarówno wizualne jak i merytoryczne, ale wniosek nasuwa mi się tylko jeden- nasze stare, dobre forum się sq72vviło.
pacjent, 2013-01-07 17:16:58 -
Case mate polecam, korzystalem z niego przy swoim galaxy i robi robote. Flip case odradzam, kompeltnie nie chroni bokow telefonu, a telefon lubi spadac na kanty.
pacjent, 2013-02-11 19:25:24 -
Kiedy rzekomo tablety miały zostać rozesłane? Swojego się do tej pory nie doczekałem. Mogę liczyć na jakieś sprostowanie lub wyjaśnienie?
pacjent, 2013-05-22 17:55:28
REKLAMA
TOP 5
REKLAMA
NAJNOWSZE

MĘSKIE SPRAWY
Kajko i Kokosz
Fani polskich komiksów czekali na to od lat. Choć kilka wcześniejszych podejść do przeniesienia n...
DIETA
12 przepisów na kanapki pełne białka