[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

Profil pablo1525

zgłoś
    Czas na dojście do ładu?
    zgodze sie Tutaj z przedmowca Hubii ze wszystko zaczyna nam sie w głowie napisales wczesniej o motywacji ze brakuje Ci motywacji sprobuj przeczytac ksiazke co poleca Hubii jesli bedziesz chcial jeszcze cos przeczytac polecam osobiscie "motywacja bez granic" lub "Odrodzenie Feniksa"sa to ksiazki jak znalezc odpowiednia motywacje do dalszych dzialań czy celów musisz nauczyc sie ze kazdy problem jaki spotykasz to nie dodatkowy klopot tylko staraj sie zauwazac co dobrego mozesz sie nauczyc wyniesc z rozwiazania takiego problemu
    pablo1525, 2010-08-25 11:47:13
    zgłoś
    Zegarek
    Witammam pytanie macie jakis pomysl na zegarek do 400 zl niestety jestem studentem i na drozszy zegarek mnie nie stac przyznam sie ze w tym temacie jestem zielony mialem wczesniej jeden zegarek z 6 lata swoje sie wysłużył zaznaczam ze wolałbym zegarek na bransolecie ktoś cos pomoze ;>??
    pablo1525, 2010-10-22 21:07:54
    zgłoś
    Zegarek
    \'Hogg\' napisał(-a):PSI co to znaczy, że nie masz pieniędzy? Student i nie ma? Przecież studenci i emeryci wpłacali na kampania Pana Palikota 3 lata temu po kilkanaście tysięcy złotych... moze i wplacali pieniadze ale ja do nich nie nalezałem przynajmniej nie bezposrednio jedynie jesli sie nie myle moglem sie przyczynic do wspomagania poprzez kupno alkoholi z jego polmosu ( przynajmniej tak mi sie cos wydaje ze polmos lublin nalezal kiedys do palikota)Chcac miec plynnosc finansowa nie moge sobie pozwolic obecnie na zegarek drozszy co do zegarka chyba interesowal by mnie wlasnie taki w stylu "elegancki luz"
    pablo1525, 2010-10-23 15:58:29
    zgłoś
    Lekka nadwaga