[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

Profil oorbi

  • avatar
    zgłoś
    Trening siłowy: ćwiczenia na klatkę piersiową
    Ogólnie art niezły ale jest jeden totalny babol na 2-giej stronie, trzeba szybciutko poprawić"Łokcie. Prowadź je blisko tułowia, bez wychylania na boki. Dzięki temu będziesz utrzymywał przedramiona cały czas prostopadle do podłoża."Łokcie podczas wyciskania na ławce (płaskiej, skośnej, głową w dół) trzeba prowadzić szeroko, z dala od tułowia. Wtedy pracują mięśnie klatki piersiowej.Gdy prowadzimy łokcie blisko tułowia odciążamy klatkę a ostro dociążamy tricepsy.
    oorbi, 2009-06-25 09:29:34
  • avatar
    zgłoś
    Kompletny trening brzucha w 5 minut
    praktycznie wszystkie tego typu artykuły na temat ABS są wielka kupą.taki zestaw ćwiczeń jak w opisanym artykule jest dobry ale dla utrzymania brzucha w formie jeśli już praktycznie nie mamy na nim tłuszczykujeśli chcemy się pozbyć tłuszczu i odsłonić mięśnie brzucha niestety potrzebna jest dieta z ujemnym bilansem kalorycznym i co najważniejsze porządny trening aerobowy a jeszcze lepiej HIITnie ma sposobu na spalenie tłuszczu w jednym tylko miejscu, nie ma magicznych ćwiczeń na spalanie tłuszczu tylko na brzuchupodczas wzmożonego wysiłku (np.HIIT) i po nim spalamy tłuszcz z całego organizmuniestety statystycznie u facetów najciężej zrzucić go z brzucha a u kobiet z zadków bioder i ud.
    oorbi, 2010-09-03 09:34:02
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij