REKLAMA

Profil mrpepe

  • avatar
    zgłoś
    Ciezko po rozstaniu
    Z mojego własnego doświadczenia powiem Ci, że nic nie robi tak dobrze po rozstaniu, jak sport. Ja odkąd rozstałem się z moją byłą, zacząłem chodzić na siłownie i na treningi rugby, możesz osiągnąć tym całkiem sporo od zaczynając lepszego wyglądu, zdrowia itd po zazdrość Twojej byłej czym ? a no tym, że dzięki Twojej sylwetce którą wypracowałeś na siłowni możesz miesz większość kobiet, nie oszukujmy się z dobrą gadką i ładnie wyrzeźbionym ciałem każda jest TWOJA, rozżalanie się nad sobą nic Ci nie pomoże ewentualnie może poczynić jeszcze większe szkody Pozdrawiam P.S. Przepraszam, za wszystkie błędy ortograficzne, jeżeli takowe wystąpiły nie mieszkam w polsce i nie ucze się w polsce od 2004 roku tym samym zapominam języka .
    mrpepe, 2011-07-13 16:01:58
  • avatar
    zgłoś
    wiara a seks
    Przepraszam, że się wyraże w ten sposób ale mój stosunek do kościoła jest analny i do tego wszystkiego co oni mówią, wiara tylko ogranicza umysł od tego trzeba się uwolnić, bo Bóg dał nam wolność i pełną wolność a ktoś chce słuchać kościoła zakazującego prezerwatyw ? bzdura i nonsens !
    mrpepe, 2011-07-13 16:09:36
  • avatar
    zgłoś
    Wasze samochody
    Moje pierwsze i jedyne jak dotąd auto Renault Laguna II 2005r 2.0 oczywiście w benzynie pieszczotliwie nazywana przeze mnie 'Lodzia'
    mrpepe, 2011-07-19 02:02:04
  • avatar
    zgłoś
    PLANY TRENINGOWE (do oceny)
    Opiszę teraz swój trening Wiek: 18 latStaż na siłowni - 1 rokWzrost - 177 cmWaga - 90kgPoniedziałek Godzina 5 rano trening Kardio z psem rasy Labrador który jest nie do zabiegania. Godzina 17.30 Trening Rugby. Wtorek Godzina 5 rano KardioGodzina 17 - Siłownia ćwiczenia na klatkę piersiowąRozgrzewka 5 minut na steperze i 5 minut na bieżniSztanga na ławeczce poziomo, skośnie w górę i w dół każde ćwiczenie po 5 seriiI - III Seria 12 powtórzeń z ciężarem 50 kgIV Seria 10 powtórzeń z ciężarem 75 kgV Seria 8 powtórzeń z ciężarem 90-100kgHantle na ławce poziomej i skośnej na początku wypychanie hantli i po skończonym wypychaniu przechodzę odrazu do rozpiętek.I - III Seria 12 powtórzeń z ciężarem 10 kg na jednym hantluIV Seria 10 powtórzeń z ciężarem 12 kg na jednym hantluV Seria 8 powtórzeń z ciężarem 14-15kg na jednym hantluKrzyżowanie linek na bramce I - III Seria 12 powtórzeń ciężko mi opisać jaki jest ciężar na jednym plastru ponieważ nie mają one opisanej wagi są tylko ponumerowane od 1 do 20 więc pierwsze III serie są wykonywane przeze mnie z numerem 5tymIV Seria 10 powtórzeń z numerem 6 V Seria 8 powtórzeń z numerem 7 lub 8 Przenoszenie hantla na leżąco za głowe Wszystkie 5 serii robie z tym samym obciążeniem to jest 30-35 kg. Siedzące rozpiętki na maszynie I-III seria 12 powtórzeń z ciężarem 54 kgIV seria 10 powtórzeń z ciężarem 62 kgV seria 8 powtórzeń z ciężarem 70 lub 74 kg Wyciskanie w siadzie poziome na maszynie I-III seria 12 powtórzeń z ciężarem 25 kg na jedną stronęIV seria 10 powtórzeń z ciężarem 45 kg na jedną stronęV seria 8 powtórzeń z ciężarem 55-60 kg na jedną stronęTriceps:Wyciskanie 'Francuskie' Hantla siedząćwszystkie 5 serii wykonywane przeze mnie z ciężarem 20-25 kgWyciskanie 'Francuskie' Sztangi leżąc zaraz po skończeniu wyciskanie wąsko złapanej sztangi z tym samym obciążeniemI-III seria 12 powtórzeń z ciężarem 15 kg + gryfIV seria 10 powtórzeń z ciężarem 20 kg + gryfV seria 8 powtórzeń z ciężarem 25-30 kg + gryfProstowanie ramion na wyciągu (ciężary ponumerowane od 1 do 20) autamatycznie po skończeniu tego ćwiczenia używając tego samego sznura wykonuję prostowanie ramienia podchwytem stojąc z ciężarem zmniejszonym o 2 plastry. I-III seria 12 powtórzeń z ciężarem 8 na drugim ćwiczeniu zmniejszonym do 6IV seria 10 powtórzeń z ciężarem 10 na drugim ćwiczeniu zmniejszonym do 8V Seria jak najwięcej powtórzeń z ciężarem 6 na drugim ćwiczeniu zmniejszonym do 4Prostowanie ramion podchwytem stojąc tym razem nie używam sznurka tylko chwytaka przypominającego rogi I-III seria 12 powtórzeń z ciężarem 8IV seria 10 powtórzeń z ciężarem 10V seria jak najwięcej powtórzeń z ciężarem 6 Środa Brak Kardio rano18 trening RugbyCzwartek Barki Wyciskanie Sztangi sprzed głowy: I-III seria 12 powtórzeń z ciężarem 20 kg plus gryfIV seria 10 powtórzeń z ciężarem 30 kg plus gryfV seria 8 powtórzeń z ciężarem 40 - 45 kg plus gryfWyciskanie sztangi zza głowy:Jak wyżej Arnoldki: I-III seria 12 powtórzeń z ciężarem 10 kg na rękęIV seria 10 powtórzeń z ciężarem 12-13 kg na rękęIV seria 8 powtórzeń z ciężarem 20 kg na rękęUnoszenie sztangielek bokiem w górę: I-III seria 12 powtórzeń z ciężarem 5kg na rękęIV seria 10 powtórzeń z ciężarem 8kg na rękęV seria 8 powtórzeń z ciężarem 12 kg na rękęUnoszenie sztangielek w opadzie tułowia:Jak wyżejPodciąganie sztangi wzdłuż tułowia: I-III seria 12 powtórzeń z ciężarem 30 kg plus gryfIV seria 10 powtórzeń z ciężarem 45 kg plus gryfV seria 8 powtórzeń z ciężarem 60 kg plus gryfUnoszenie ramion w przód ze sztangą:I-III seria 12 powtórzeń z ciężarem 20 kg plus gryfIV seria 10 powtórzeń z ciężarem 25 kg plus gryfV seria 8 powtórzeń z ciężarem 30-35 kg plus gryfOdwrotne rozpiętki I-III seria 12 powtórzeń z ciężarem 54 kgIV seria 10 powtórzeń z ciężarem 62 kgV seria 8 powtórzeń z ciężarem 70 kgBiceps Siódemki I-III seria z ciężarem 25 kg plus gryfIV seria z ciężarem 30 kg plus gryfV seria z ciężarem 35 do 40 kg plus gryfModlitewnik I-III seria 12 powtórzeń z ciężarem 20 kg plus gryfIV seria 10 powtórzeń z ciężarem 30 kg plus gryfV seria 8 powtórzeń z ciężarem 35-40 kg plus gryfModlitewnik na maszynie Jak wyżej Zginanie ramion używając hantliI-III seria 12 powtórzeń z 10 kg na rękęIV seria 10 powtórzeń z 15 kg na rękęV seria 8 powtórzeń z 20 kg na rękęPiątek Kardio 5 ranoTrening rugby 15 18 Basen 2 godzinySobotaKardio 5 ranoSparing lub mecz rugby Niedziela Plecy plus biceps i triceps na które ćwiczenia zostały wymienione wcześniejPodciąganie sztangi w opadzie * Wiosła * I-III seria 12 powtórzeń 45-50 kg plus gryfIV seria 10 powtórzeń 60 kg plus gryfIV seria 8 powtórzeń 65-70 kg plus gryfPodciąganie sztangi w opadzie Jak wyżejPrzyciąganie linki wyciągu siedząc:I-III seria 12 powtórzeń 70 kg IV seria 10 powtórzeń 80 kgV seria 8 powtórzeń 90-100 kgSciąganie drążka wyciągu górnego w siadzie szerokim uchwytem plus podchwytem zaraz po skończonym pierwszym ćwiczeniu dla tego wykonuję przy tym ćwiczeniu tylko 5-6 powtórzeń I-III seria 8 powtórzeń z obciążeniem 80 kgIV seria 6 powtórzeń z obciążeniem 100 kgV seria 6 powtórzeń z obciążeniem 110 - 120 kgSkłony ze sztangą trzymaną na karku I-III seria 10 powtórzeń z ciężarem 30-40 kg plus gryfIV seria 10 powtórzeń z ciężarem 40-45 kg plus gryfIV seria 8 powtórzeń z ciężarem 60 kgWznoszenie barków sztangą:I-III seria 20 powtórzeń przytrzymując 50 kg sztange w górze na 2-3 sekundy przy każdym powtórzeniu robiąc to przy każdej seriiIV seria 18 powtórzeń ze sztangą 75 kg powtarzając przytrzymywanie sztangi na 2-3 sekundyV seria 15-16 powtórzeń ze sztangą 100 kg powtarzając przytrzymywanie sztangie na 2-3 sekundyPrzed każdym treningiem pije roztwór z Jack'a 3D ( 1łyżeczka czasami 1,5) plus gainer na mase i jeżeli jestem w sesji kreatyna, plus po każdym treningu piję zwykłe białko plus łykam amino kwasy i glukozamine w tabletkach. Po każdym treningu: siłownia/rugby/kardio staram się odwiedzić saune z olejkiem eukaliptusowym plus jakiś olej z drzewa herbacianego. P.S. ze względu iż gram w rugby uważam, że ćwiczenia nóg na siłowni są zbędne, a brzuch jest ćwiczony przeze mnie po każdej sesji treningowej
    mrpepe, 2011-07-19 02:56:51
  • avatar
    zgłoś
    PLANY TRENINGOWE (do oceny)
    \'Ogor1992\' napisał(-a):Ćwiczenia nóg na siłowni są zbędne Czekaj tylko aż spotka Cię fala wyśmiewania , i każdy Ci powie że nogi są BARDZO ważne , ze względu na Teścia . Lepiej o niego dbać Mogą mnie wyśmiewać, ale tyle co ja przebiegną na treningach/meczu plus do tego cardio samo wystarczy, mi żeby moje nogi były mocne poza tym nikt z tych krytyków nie przebiegnie tyle, ale plan według Ciebie okej ?
    mrpepe, 2011-07-19 10:14:31
  • avatar
    zgłoś
    Wasze samochody
    \'cysiek111\' napisał(-a):Ja w swojej Lyberce 2,0 mam 300 tyś km nakręcone i nic się z nią nie dzieje. Czasami lepiej kupić coś starszego ale pewnego (przebieg, serwis itd). Najlepsze są auta (przeważnie niemieckie) które są rocznikiem 00-05 i mają nakręcone ok 180tyś. Zastanawia mnie to co za ludzie wierzą w takie przebiegi haha. Ostatnio kupiłem Lanosa na gazie 99r. Trafił się za grosze a i przebieg 270tys mnie nie wystraszył bo wiedziałem od kogo kupuje. Pisze o tym tylko dlatego, że koledzy mówią o przebiegach ponad 200tys. Reasumując wole kupić auto z przebiegiem 300-400tys ale pewne niż 200tys a widać że kręcona szafa była i to grubo.Ps dla mnie jak narazie tylko i wyłącznie włoszczyzna (lancia) pozdrJa swoją Lodzię kupiłem od pana po 60 tcę po okazyjnej cenie 4 tysiące futnów w 2009 jak tylko zrobiłem prawko :-) w UK można po skończeniu 17 lat i autko jak na 4 lata miało naprawdę mały przebieg bo miała na liczniku 15 tysięcy mil, co zostało potwierdzone przez panów mechaników po dokładnym oglądnięciu mojej Lodzi w serwisie Renault przez 2 lata byłem 2 razy Lodzią w Polsce i ogólnie troszkę nią jeżdżę bo na dzień dzisiejszy nabiłem przebieg w granicach 79 - 80 tysięcy
    mrpepe, 2011-07-19 10:18:35
  • avatar
    zgłoś
    Wasze samochody
    Wydaje mi się, że większość sprowadzonych aut do Polski ma cofnięty licznik narazie odkładam kaskę, na Yamaha Dragstar 650 a później myślę, że albo kupię autko jakieś starsze Opel Manta A albo już pojadę po bandzie i odłoże przez kilka lat kaskę na Pontiac'a GTO 1966
    mrpepe, 2011-07-19 12:06:01
  • avatar
    zgłoś
    PLANY TRENINGOWE (do oceny)
    \'Erdi\' napisał(-a):Ale to jest trening aerobowy, a nie siłowy. Twoje nogi są wytrzymałe, ale nie silne. Ponadto nogi są największą grupą mięśniową, więc ich trening jest konieczny jeżeli zamierzasz zbudować atletyczną i proporcjonalną sylwetkę. To tak jakbyś grał na pozycji obrońcy i mówił, że nie będziesz trenował strzałów na bramkę.Trening Rugby równiez zawiera w sobie od 30 minut do godziny na silowni gdzie glownym treningiem jest trening nóg :-) wiec jezeli mówie, ze moje nogi sa silne to tak jest
    mrpepe, 2011-07-19 14:16:36
  • avatar
    zgłoś
    PLANY TRENINGOWE (do oceny)
    \'Mageusz\' napisał(-a):MrPepeOC: Nie wiem czy Ty to jakoś tak dziwnie rozpisałeś, czy ja mam jakieś zaburzenia widzenia, ale czy Ty robisz, np. na klatkę jakieś ~45 serii (sic!), masz trening siłowy codziennie (na rugby też masz siłownię) plus 4 razy w tygodniu aeroby? Jakoś sobie tego nie wyobrażam.Tak od zawsze wykonywałem 5 serii trening siłowy jest co drugi dzień na rugby siłownia jest delikatna 30 do 60 minut, aeroby wykonuję od zawsze rano, poprostu lubię biegać Nie musisz mi wierzyć poprostu napisałem swój plan
    mrpepe, 2011-07-19 18:16:57
  • avatar
    zgłoś
    Rozwalony związek ;)
    Powiem wprost zachowałem się jak gówniarz i jak rozkapryszony bachor bo nie doceniałem tego co miałem, byłem z cudowną dziewczyną z którą rozstałem się raz bo ' o tak nie podoba mi się bycie w związku ' okej ubłagałem o drugą szanse spróbowaliśmy jeszcze raz i zepsułem to co było między nami poraz drugi z tego samego powodu ' o bo będę mógł sobie powyrywać inne panienki itd itd ' gdy zrozumiałem swój błąd i zrozumiałem swoje uczucia co tak naprawdę do niej czuję, okazało się, że jest za późno, że za bardzo ją zraniłem, że jednak ma momenty, że pragnie do mnie wrócić ale za chwile już tego nie chce . Po jakimś czasie moich starań powiedziała mi, że z kimś się spotyka i kilka dni później powiedziała mi, że kogoś ma. Na siłowni czy treningach MMA jest spoko bo nie myślę, o tym jestem zajęty czym innym, ale gdy tylko wrócę do domu i jestem sam jedyną myślą jest ona, i to jak bardzo chce z nią być. Nie jestem za przeproszeniem, aż takim sk***ielem żeby komuś pchać się w związek. Wiem, że większość z was pomyśli sobie na mój temat kolejny zakochany dzieciak ble ble ble, idiota itd. ale jeżeli mogę to chciałbym was prosić, żebyście wyrazili swoje zdanie, czy jest sens w tym by czekać na nią bo może jednak kiedyś do mnie wróci, czy robić wszystko by o niej zapomnieć. Narazie staram robić się to drugie ogarniam sobie ostatni rok szkoły i później mam zarezerwowany bilet do Kanady do pracy przy wycince drzew na cały rok. Przepraszam, jeżeli w moim temacie i poście jest coś nie tak... dziękuje z góry za wszystkie odpowiedzi ...
    mrpepe, 2011-09-05 20:16:43
1 2 3
STRONA 1 z 3
REKLAMA