REKLAMA

Profil macieq

  • avatar
    zgłoś
    Wreszcie!!!
    Cieszę sie bardzo, że nareszcie mamy polska wersje strony Pozdrowienia dla Adminow. Dobra robota Zycze aby stronka rozwijala sie bardzo szybko i przegonila miedzynarodowa wersie MH
    macieq, 2009-01-06 10:34:32
  • avatar
    zgłoś
    Co trenujesz?
    Witam.Trenowałem pływanie.W lecie jezdrze na rowerze enduro po gorach.3x w tyg. siłowniaZastanawiam sie na treningiem muay thai/kick-boxing nie wiem tylko czy nie przeszkodzilo by mi to w budowaniu masy.
    macieq, 2009-01-09 15:21:40
  • avatar
    zgłoś
    PLANY TRENINGOWE (do oceny)
    Witam, oto moj plan treningowy. Jest to trening wprowadzajacy do cyklu po 5 miesiecznej przerwie.I dzień Klatka piersiowa- Wyciskanie sztangi na ławce skośnej 3s. 8-10 p. - Wyciskanie sztangielek na ławce skośnej 3 s. 8-10 p.- Rozpiętki na ławce poziomej 3 s. 8-10 pBarki- Wyciskanie sztangi zza karku 3 s. 8-10 p. - Unoszenie sztangielek bokiem w górę stojąc 3 s. 8-10 p. - Unoszenie sztangielek bokiem w górę w opadzie tułowia 3 s. 8-10 p. Brzuch- Skłony tułowia leżąc na ławce skośnej 3 s. 20-25p - Wznosy nóg w podporze na poręczach 3 s. 20-25pII dzień Łydki - Wspięcia na palcach ze sztangą na plecach 4 s. 2-25pUda - Uginanie nóg leżąc na ławce maszyny do ćwiczenia mięśni dwugłowych ud 4 s. 10-15p- Wyciskanie ciężaru nogami na suwnicy skośnej 4 s. 10-15p- Przysiady na hack-maszynie 4s. 10-15pBrzuch- Skłony tułowia leżąc na ławce skośnej 3 s. 20-25p - Wznosy nóg w podporze na poręczach 3 s. 20-25pIII dzień Plecy- Ściąganie drążka wyciągu do klatki piersiowej siedząc 3 s. 8-10p- Podciąganie jednorącz sztangielki do biodra w opadzie tułowia 3 s. 8-10p - Wiosłowanie sztangą 3s. 8-10p Biceps- Uginanie ramion ze sztangą na modlitewniku lub sztangielka jednorącz w oparciu o kolano 4 s. 8-10p - Uginanie ramion ze sztanga trzymana podchwytem 3s. 8-10pTriceps- Francuskie wyciskanie sztangi leżąc na ławce poziomej 4s. 8-10p- Wyprosty ramion na wyciągu 3 s.8-10
    macieq, 2009-01-11 19:57:41
  • avatar
    zgłoś
    PLANY TRENINGOWE (do oceny)
    \'Czytacz\' napisał(-a):To wbrew pozorom nie takie samobojcze. Kiedy trenujesz miesnie klatki piersiowej, zaangazowane sa rownie barkowe, wiec i tak sie mecza. Dokladasz do tego jeszcze cwiczenia na gorna i tylna czesc barkow, obie grupy miesniowe (klatka i barki) zmecza sie raz, a dobrze i maja potem duuuuzo cennego czasu na odpoczynek i regeneracje.Dokładnie zgadzam sie z toba. Takie były zalozenia żeby miesninie mialy czas na regeneracje i dlatego tez, że jest to moje wprowadzenie do prawdziwego treningu na mase.
    macieq, 2009-01-12 09:40:00
  • avatar
    zgłoś
    czy to może zaszkodzić?
    Słuchajcie ja mam jeszcze takie pytanie. Ostatnio przez ogladalem MTV i tam w programie o Hulku Hoganie widzialem jak wypija dwa jajka wbite do szklianki i przepija RedBullem. I teraz zastanawiam sie czy nie mozna od tego nabawic salmonelli?
    macieq, 2009-01-12 12:43:14
  • avatar
    zgłoś
    czy to może zaszkodzić?
    Dziekuje Redaktorze za odpowiedź.
    macieq, 2009-01-12 14:55:00
  • avatar
    zgłoś
    PLANY TRENINGOWE (do oceny)
    Zasugerowalem sie waszymi radami i chyba zamienie kolejność zgodznie z waszymi sugestiami. Dzieki za pomoc zawsze sprzydadza sie rady bardziej doświadczonych P.S. Mythos ten kaloryferek na avateze to twoj? Bo własnie do czegoś takiego dąże. Pozdrawiam
    macieq, 2009-01-12 20:41:55
  • avatar
    zgłoś
    Suplementacja - pytania ogólne
    Polecam Prolab monohydrat bardzo dobra kreatyna i MET-RX Amped tez bardzo dobra ale bardzie polecam Prolaba.Dodatkowo dodam ze kozystam z odrzywki weglowodanowo-białkowej Mega Mass Waidera. Zjadłem juz 3 paczki i bylem zadowolony.
    macieq, 2009-01-12 22:03:12
  • avatar
    zgłoś
    Perfumy
    Ja polecam ESPRIT COLLECTION (miedziana naklejka) nie drogie koło 40zł a wiem ze podobaja sie dziewczyną naprawde świetny zapach...
    macieq, 2009-01-27 15:26:43
  • avatar
    zgłoś
    Blogi
    Fajny pomysł. Jestem ZA! ;]
    macieq, 2009-01-27 15:30:59
1 2 3 ... 5
STRONA 1 z 5
REKLAMA