REKLAMA

Profil rjin

zgłoś
    Potrzebna "dieta cód"
    Na poczatku, serdecznie witam wszystkich forumowiczów i czytelnikow Men's Health Forum przegladalem od jakiegos czasu, braklo motywacji zrobic te pare krokow zeby sie zarejestrowac, no ale potrzeba zmusila.Mam maly problem, potrzebuje od was paru porad na temat diety. Poniewaz wreszcie uporalem sie z wszystkimi zaliczeniami (jestem studentem) i mam wolny czas chcialbym wrocic do cwiczen na silce. Ale zeby nie bylo tak jak ostatnio, czyli 2 miechy i raczej mierne rezultaty, chcialbym dodac do cwiczen diete. Mh czytam od jakis 7-8 numerow wiec troche ponad pol roku. W kazdym numerze owszem, sa ciekawe porpozycje dan, diet etc. Sek w tym ze wszystkie typu "schudnij". A ja nie moge!Mam 20 lat, 180cm wzrostu i waze 67-69 kg (wacha sie). Wygladam szczuplo, o wiele za szczuplo, szczegolnie nogi. Dlatego przydalo by mi sie troche przytyc, a ciezko mi znalezc cos na ten temat.Nie chce tez z drugiej strony siegac porad for "kulturystycznych" bo ja nie chce przytyc 20kg tylko max 10, bez zadnych odzywek jesli to mozliwe. Nie chce wygladac jak jakis ... mam nadzieje ze nie obraze nikogo - dres, ktory chodzi jakby mial arbuzy pod ramionami :S (choc wiem ze do tego tez trzeba troche pocwiczyc naturalnie )Dlatego prosze was o pomoc. Przejzalem wiekszosc tematow i nie zuwazylem nic podobnego. Znalazlem sobie pare cieakwych dan, jak np omlet podany przez kogos w dziale przepisami i o cos takiego walsnie mi chodzi.Bo, co wazne, musi byc tanie. Poszedlem dzis do hipermarketu Real, kupic pare rzeczy do podanych przepisow w mh no i wyszlo mi 120zl za jedzenie na praktycznie 2-3 dni. Co nie odpowiada calkowcie bo do przeznaczenia mam na to ~200-300 zl miesiecznie. (mam ~500-600 miesiecznie kasy do wydania, z czego 100zl idzie na siłke, a 100 chcialbym przeznaczyc na drobne wydatki nie zwiazne z jedzeniem). Dlatego licze bardzo na wasza pomoc Z góry dziekuje i licze na choc pare odpowiedzi.EDIT no i pieknei na dzien dobry jebnelem