REKLAMA

Profil luq89

zgłoś
    Studia
    Studiuję "Projektowanie baz danych i oprogramowanie użytkowe". Fajny kierunek, na ostatnim semestrze sami dzwonią z ofertami pracy. Co prawda na początek nie są to kokosy bo około 3 tysie na rękę, ale wiadomo że z czasem ta suma będzie wzrastać. Z drugiej strony nie rozumne ludzi, którzy idą na ekonomie, zarządzanie, po których nic konkretnego się nie nauczą i narzekają potem na brak pracy.
    luq89, 2012-10-23 09:56:25
    zgłoś
    Preferencje
    \'diki\' napisał(-a):Od razu mówię, że jestem kobietą.Ciekawi mnie bardzo jaki jest Wasz stosunek do dziewczyn/kobiet palących pijących lub też i nie.Słyszałam opinie facetów, którzy twierdzili, że to nieestetyczne itp.A obserwując innych, np. swoją grupę, znajomych itp. widziałam, ze to właśnie te mają powodzenie.I to takie, które niestety potrafią mówić tylko o piciu, paleniu, imprezach i o niczym innym. I tylko na tym na prawdę się znają.Aż tak obniżyliście loty?Nie jestem jakaś zdesperowana czy zazdrosna, ale denerwuje mnie ta obłuda. Po co co innego robić i mówić?Wiesz, nie idzie się do klubu żeby znaleźć dziewczynę.. idzie się zazwyczaj w jednym celu. No chyba że w gimnazjum albo liceum jesteś, pamiętam że tam to dominowało.Nawiązując do tematu: taka na jedną noc niech sobie pali i pije, nie przeszkadza mi to. Porządnej dziewczynie by nie przeszło przez myśl, żeby jarać. Takie moje zdanie.
    luq89, 2012-10-23 13:11:51
    zgłoś
    W jaki sposób najkorzystniej kupić telefon.
    Ogólnie według mnie Orange ot najgorsza sieć. Nie przepadam za T-mobile, ale przy podpisywaniu umowy interesował mnie wyłącznie telefon i w miare normalny abonament (60 zł). Najprościej jest iść do t-mobile powiedzieć jaki chcesz telefon i jaki abonament i kupić. Ewentualnie możesz postraszyć Orange że w tmobile dostałeś lepszą ofertę i niech Ci też coś zaproponują.
    luq89, 2012-10-23 13:27:41
    zgłoś
    Co Cię wk***ia...?
    Mnie wku..ia, że Klepsydra się nie ogoliła...