REKLAMA

Profil psyho89

  • avatar
    zgłoś
    MH: TRENER - kiedy nowy numer ?
    CYTAT(saber @ Oct 6 2009, 21:47 PM) Właśnie jestem po 1 dniu treningu z trenera 01/2008. Chciałem krótko napisać. Szanowna redakcjo MH, nienawidzę was i oddajcie mi mój pot. Jeżeli to nazywacie "wróć do formy" to ja dziękuję, umarłem.Hehe ubawiłem się jak to czytałem no cóż, jedziesz z koksem stary ! znaczy...bez koksu rzecz jasna hehe
    psyho89, 2009-10-06 22:07:24
  • avatar
    zgłoś
    Konkurs "Czytelnik na okladke 2010"
    ogólem cwiczę 4 lata i tyleteż brzuch ale to były 4 długie lata zdobywanai wiedzy na temat treninguPS : Niecierpliwy jestem - mam nadzieję, że dacie nam trochę czasu na przygotowania do konkursu
    psyho89, 2009-10-06 23:46:23
  • avatar
    zgłoś
    Zdenerwowanie po siłowni
    CYTAT(SoltyS @ Oct 6 2009, 22:00 PM) mi się wydaje,że takie nerwowe nastawienie po treningu ma swój zalążek w psychice. Coś mu albo nie wychodzi albo wystarczająco ciężko nie ćwiczy.SoltyS mądrze prawi - czekamy na odpowiedz kolegi
    psyho89, 2009-10-06 23:58:35
  • avatar
    zgłoś
    Prośba o wskazówki
    Jeśli Cię dobrze zrozumialem to chyba ćwiczysz bardziej na siłę niz rzeźbę a o nią Ci chodzi? Zrezygnuj z marchewki na wieczor a zastap koktailem proteinowym i po sniadaniu zjedz nastepny posilek maks 3 h pozniej. Jeśli chcesz czystą masę mięśniową to nie przesadzaj z węglowodanami pod wieczór i jedz sporo nabiału. Ponadto zacznij robic zamiast parunastu serii ( o ile dobrze Cie skumalem) 4, 5 solidnych, powoli z wiekszym obciążeniem - problem ze Ci go brakuje więc moze rozejrzyj sie za inną silownią?Oczywiście mozesz cwiczyc tym co masz i osiągnąc brdzo zadowalajace rezultaty, musisz zacząć ćwiczyc i uzywac ciezaru ciała ( pompki, pompki szwedzkie, przysiady, wykroki - nie zaniedbuj nóg kolego ) a ćwiczenia wyizolowane robić z wiekszą ilością powtórzen ( gwarantuję Ci ostre napompowanie i zarysowanie miesni)W dni nietreningowe polecam bieganiePS : Jeśli chcesz wyrobić mięśnie brzucha to wszelkie ich spięcia są raczej nieuniknione. Cwicz go ciężko i solidnie ale krótko - ok 10 minut ostrej sieki.
    psyho89, 2009-10-07 00:07:06
  • avatar
    zgłoś
    MH: TRENER - kiedy nowy numer ?
    " O ile pamiętam, to tam jest rysunek jak powinno wyglądać to ćwiczenie. Ustawiasz się tak ja do pompki, ciało w linii prostej, tyle że nie opierasz się na dłoniach tylko na równolegle ułożonych do siebie przedramionach skierowanych przed siebie. Dłonie najlepiej zacisnąć w pięści, lepiej się ćwiczy. " Cytat kolegi - mam nadzieję że pomoże bo osobiscie nie wykonujętego cwiczenia
    psyho89, 2009-10-07 00:10:46
  • avatar
    zgłoś
    poważne pytanie
    " Ja bym wolał azjatkę " - hahaha, uśmiałem się
    psyho89, 2009-10-07 00:15:29
  • avatar
    zgłoś
    poważne pytanie
    CYTAT(timbo @ Oct 6 2009, 19:42 PM) moze jestem w posiadaniu perły, a szukam dziury w całym?O tak, to możliwe. Wystrzegaj się tego bo jak mawiał mój dobry przyjaciel - wątpliwości rodzą wątpliwości...
    psyho89, 2009-10-07 00:17:40
  • avatar
    zgłoś
    MH: TRENER - kiedy nowy numer ?
    CYTAT(saber @ Oct 6 2009, 23:07 PM) Jak się ustawić to ja wiem, chodzi mi oto w której pozycji mam wytrzymać określony czas, czy jak robię pompkę i jestem na dole, czy jak jestem w pozycji na rysunku, czyli ciało w prostej linii.No! Panie Adminie widzi Pan? Kolega ma problem, prosimy o pomoc
    psyho89, 2009-10-07 00:19:08
  • avatar
    zgłoś
    brzuch
    Przyznam, że nie czytałem wszystkich wypowiedzi ale powiem tak :Ćwicz brzuch krótko ale ostro i dokładnie ( ok 10, 15 min ostrej sieki )Nie ćwicz go codziennie ( 4, 5 razy w tyg starczy, może i mieśnie sa szybkoregenerujące się ale odpoczywać muszą każde)Zadbaj zarówno o górną jak i dolną część i broń boże nie zapominaj o skosach ( wielu zapomina a to dzięki nim w głownej mierze nasz brzuch wzbudza prawdziwy respekt)Przykłady ćwiczeń znajdziesz na stroniePS : aeroby i dieta są nawet bardziej wazne niz samo cwiczenie brzuchaaaaaa - juz tu pisalem
    psyho89, 2009-10-07 00:26:58
  • avatar
    zgłoś
    Problem z klatką
    Ja myślę ze spróbuj albo zaczynać od dużych ciezarow i co serie zmniejszaj je ale zwiekszaj powtorzenia albo odwrotnie, zacznij od dosc solidnego i co serie dokladaj po pare kg i...gorące polecam robić serie łączone bez odpoczynku - pociśniesz klate jak trzeba. Zrób przykladowo standardowe wyciskanie w serii lączonej z rozpietkami i spieciami na wyciągach - boli? to dobrze. I urosnie.
    psyho89, 2009-10-07 00:34:39
1 ... 2 3 4 ... 182
STRONA 3 z 182
REKLAMA