REKLAMA

Profil libor199

  • avatar
    zgłoś
    PRoblem z dziewczyną...
    Jigsawek, samego Wertera bijesz na głowe Otrząśnij się i... nie wciskaj nigdy więcej kitu, że masz aż 17 lat
    libor199, 2012-01-31 23:11:24
  • avatar
    zgłoś
    Kąpielówki.
    \'pblo\' napisał(-a):Nie ma co się sugerować zdjęciami na stronie Lidla, one często są przekłamane i takie spodenki/koszulki często wyglądają nieco inaczej w rzeczywistości, niż na stronce. Dla mnie są OK, za tą cenę nawet niezłe.Dokładnie. Idziesz do sklepu i 35zł za szorty wykonane przez Lidla - raczej nie polecam.
    libor199, 2012-07-02 23:03:29
  • avatar
    zgłoś
    Kąpielówki.
    \'Erdi\' napisał(-a):(...)jednocześnie porównywalną jakością.Odnośnie znacznej części przypadków jesteś niestety w błędzie.
    libor199, 2012-07-03 19:36:50
  • avatar
    zgłoś
    Co jest nie tak?
    4h = 240 minut40 lasek i z każdą po 10 minut? Wychodzi 400 minut wiem, że pan maestro zaokrąglał, ale żeby się aż tak pomylić A doszło kiedykolwiek do kolejnego spotkania z jakąkolwiek kobietą (jeśli można tak nazwać)?
    libor199, 2012-07-10 21:28:36
  • avatar
    zgłoś
    Jak go uwieść?
    .
    libor199, 2012-07-10 21:41:31
  • avatar
    zgłoś
    Jak go uwieść?
    Wracaj do Polski. Tutaj nie powinni odmówić. Idź w najbliższy weekend do tego samego pubu. Może jest teraz jakiś mecz rugby lub nożnej (nie wiem, co tam transmitują). Będziesz miała szczęście to go znajdziesz i... porozmawiaj face[s]book[/s] to face[s]book[/s]
    libor199, 2012-07-10 21:42:59
  • avatar
    zgłoś
    Nie wiem co się dzieje.
    A ja podam Ci jeden konkret. Bardzo niewielki przy tym, co naprawdę powinieneś zrobić ze sobą.Kojarzysz taką dyscypline jak dart (bądź może darts, lotki, rzutki)?Wnioskuję, że raczej mieszkasz w większym mieście więc nie ma problemu. Szukasz porządnych klubów, pubów gdzie możesz zagrać w jakiś turniejach. Na wstępie zastrzegam, iż błędne jest przeświadczenie: dart-alkohol-syf-bijatyki w pubach-chamstwo. Cholerne stereotypy. Naprawdę. Idąc na taki turniej masz jeden cel: pograć. Gwarantuje, że automatycznie po jakimś czasie (nawet tego nie chcąc) poznajesz nowych ludzi. Ekstra sprawa. I nie musisz grać jak zawodowiec. Wiem to z własnego doświadczenia. Szczerze polecam.
    libor199, 2012-07-22 11:54:56
  • avatar
    zgłoś
    PLANY TRENINGOWE (do oceny)
    \'popers\' napisał(-a):(...)mam do oceny plan treningowy w którym mam zamiar przybrać trochę na masie ponieważ 60kg przy 172cm wzrostu to troszkę za mało staram się trzymać dietę i do tego jako uzupełnienie diety dokupiłem bulk "MHP Up your mass" ponieważ praca nie pozwala mi na regularne posiłki. Tym planem ćwiczę od 5 tygodni i dopiero teraz odważyłem się dać go fachowcom do oceny i posłuchać dobrych radPONIEDZIAŁEKKlatka:Wyciskanie sztangi na ławce poziomej leżąc 10-8-8-6Wyciskanie sztangi, skos górny 10-8-8-6Rozpiętki na ławce poziomej 10-8-8-6Biceps:Uginanie przedramion ze sztangą stojąc podchwytem 10-8-8-6Uginanie przedramion ze sztangielkami stojąc uchwyt młotkowy 10-8-8-6Uginanie przedramienia ze sztangielką w oparciu o kolano 10-8-8-6ŚRODABarki:Arnoldki 10-8-8-6Wyciskanie sztangielek siedząc 10-8-8-6Podciąganie sztangi do brody 10-8-8-6Triceps:Wyciskanie sztangi na ławce w wąskim uchwycie 10-8-8-6Wyciskanie francuskie sztangi leżąc 10-8-8-6Prostowanie przedramion ze sztangielkami w opadzie tułowia 10-8-8-6PIĄTEKPrzedramie:Uginanie nadgarstków z sztangą lub sztangielkami nachwytemUginanie nadgarstków z sztanga lub sztangielkami podchwytemObracanie przedramion ze sztangielkamiPlecy:Wiosłowanie sztangielką 10-8-8-6Wznosy barków "szrugsy" 10-8-8-6Martwy ciąg 10-8-8-6do tego brzuch 4 razy w tygodniu unoszenie nóg w leżeniu + russian twist (brzuch ćwicze od ponad pół roku)nogi dodam później bo w pracy się trochę nabiegam i wydaje mi się ze mam w tej chwili wystarczająco rozbudowaneRozumiem, że zaczynasz ćwiczyć/masz krótki staż treningowy to po co Tobie suplementacja bulkiem? Marnujesz tylko swój potencjał! Przez pierwsze miesiące (może nawet do 12-18 msc) trening oporowy wykonywany z głową, poprawnie technicznie + dobry plan daje bardzo duże rezultaty nawet bez odpowiednio dobranej diety. Ale do tego nie zachęcam. Ułóż sobie poprawną dietę, ćwicz, ćwicz i jeszcze raz jedz! Będziesz rosnąć. Odstaw na pułkę ten wynalazek, który kupiłeś. Jeśli ćwiczysz na mase wyrzuć z planu ćwiczenia-izolacje. W ten piątek trochę się pogubiłeś: nie jesteś zawodowym kulturystą by ćwiczyć w taki sposób przedramiona. Natychmiast zrezygnuj z tego. Zamiast pobudzać je doprowadzisz do ich przetrenowania. Przedramiona wykonują wystarczającą pracę w wielu ćwiczeniach wielostawowych np. martwym ciągu, który masz w planie. Jeśli nie daj Boże chciałbyś zachować te 3 ćwiczenia na przedramiona to rób w ten dzień najpierw plecy. I trochę dziwne to wytłumaczenie z nogami. Pamiętaj: duże partie mięśni=duży wyrzut hormonu wzrostu do[u] całego ciała[/u]=większe mięśnie (tak w dużym skrócie).\'Rozkminiacz\' napisał(-a):Boje się trochę tych przysiadów ze sztangą i wgl wolnych cieżarów nna nogi z racji obciażania stawó,w i boje sie ze cos zwale i potem bede sie bójał z kontuzją Idź na siłownię, poproś instruktora o krótki tutorial, czytaj oraz oglądaj dużo w internecie i ćwicz! Wolne ciężary - jak najbardziej na tak!\'Zoltodziob\' napisał(-a):(...)wszystkiego po 3 serie zaczynam z obciazeniem takim zeby zrobic 8 powtorzen w kazdej serii jesli sie uda na nastepny trening 9 i tak do 12 po czym zwiekszam wage sztangielek o 2 kg i zaczynam od 8 ..1. przysiady z wyciskaniem do góry (nogi + barki)2. wykroki jednonóż z zginaniem ramion (nogi + biceps)3. podciąganie na drążku (całość jak mniemam.. )4. wyciskanie leżąc (klatka)5. wyciskanie sztangielki z za karku (triceps)6. martwy ciąg (nogi+plecy)7. rozpiętki na ławce poziomej (klatka)8. prostowanie ramienia w opadzie tułowia (triceps)zastanawialem sie jak to ułożyć bo z tego co rozumiem najpierw wieksze partie póżniej mniejsze zakladam ze zaczne od nóg a to laczy mi sie z ramionami .. ale i tak wydaje mi sie to dobrym ulozeniem noi druga sprawa czy dobrze ze mieszam cwiczenia a nie mecze 2 cwiczeniami tego tricepsa na raz (wydaje mi sie ze poprostu nie dam rady zrobic pod rzad 6 seri na niego)(...)Bezsensowne jest ćwiczenie tricepsa co drugi dzień po 6 serii! Zakładając 3-4 treningi/tyg wychodzi 18-24 serii. To mała grupa mięśniowa. Pracuje przy wielu innych ćwiczeniach jak np. wyciskanie na ławce. Wystarczy w zupełności 6-9 serii ćwiczeń bezpośrednio angażujących triceps. Martwy ciąg dałbym jako trzecie i stosowałbym zamiennie, co sesje z podciąganie na drążku (tak aby wyszło max. 12-15 serii/tyg). Może i taki wariant jak przedstawiłeś pasuje za pierwszym, drugim razem, ale po 3-4 tygodniach gwarantuję przetrenowanie (jeśli oczywiście ćwiczysz na odpowiednich, wymagających ciężarach).\'Mageusz\' napisał(-a):Co powiecie na takie FBW? 1* to seria rozgrzewkowa, / to superseria, nogi tak, a nie inaczej z powodu nie do konća działającego kolana.cel: masastaż: początkującyA1. ściąganie wyciągu górnego nachwytem do karku/klatki 1* 2x82. martwy ciąg 1* 2x83. wyciskanie sztangi skos dodatni 1* 3x104. arnoldki 1* 2x85. unoszenie hantli w opadzie 2x106. uginanie ramion ze sztangą 1* 2x87. wyciskanie francuskie sztangi 1* 2x88. unoszenie nóg w zwisie/ spinanie brzucha 3x9. prostowanie / zginanie nóg na maszynie 3xB1. wiosłowanie sztangą 1* 3x102. wyciskanie hantli poziomo 1* 3x83. podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 1* 2x104. wyciskanie na barki 2x105. uginanie z hantlami 1* 2x106. prostowanie na wyciągu 1* 2x107. skłony boczne z hantlem 3x158. spinanie brzucha ze zdejmowaniem 2x9. prostowanie / zginanie nóg na maszynie 3xRobisz mase, więc wywal od razu wszystkie wyciągi - tylko wolne ciężary!\'killyou\' napisał(-a):co powiecie żeby na masie, przy porządnym FBW po którym robię 20 min interwałów na skakance, powtarzać go także w dni bez siłowni? W tygodniu pozostałby mi 1 dzień nic nie robienia. Czy może po siłowni sobie darować i tylko w nietreningowe skakać?Potrzebuję więcej ruchu W treningu na mase interwały jak najbardziej na tak. Maksymalnie 3 porządne interwały w tygodniu. Wtedy rób w te dni bez treningu FBW. Jeśli chcesz coś jeszcze robić po FBW to polecam 10-20 minutowe aeroby tak do 60-70% tętna maksymalnego. \'Zengam\' napisał(-a):Co powiedzielibyście na taki trening (bez ciężarów):Dzień A- poniedziałek, środa, piątekDzień B- wtorek, sobotaDzień A:1. zaczynam od rozgrzewki2. następnie 4-5 razy wykonuje następujące ćwiczenia (na ogól w dwóch wariantach)- pompki (w sumie 2 warianty)- podciąganie (2 warianty)- brzuch ( 2 ćwiczenia)- plecy, głównie prostowniki grzbietu (2 ćwiczenia)- nogi (2 ćwiczenia)Przewidują łączenie ćwiczeń na pewne partie, to tylko uproszczenie.Przerwy występują tylko po ukończeniu całej listy z pkt. 2, trwają 1-2 (w tym czasie przygotowuje się do kolejnych wariantów). No i tak 4-5 razy. Z założenia ma trwać nie dłużej niż 30min.3. lekkie rozciąganieDzień B: 1. rozgrzewka2. biegi interwałowe (15-20 min)3. Trucht (rozluźnienie)4. pełne rozciąganieZa Waszym pośrednictwem chce się dowiedzieć, co z regeneracją pomiędzy kolejnymi ćwiczeniami, cyklami, dniami? Jak długo odpoczywać? Pisałem wcześniej pewne wartości, natomiast nie opierałem tego na fizjologii mięśni, a subiektywnej ocenie.Rozumiem, że cel to redukcja poziomu tłuszczu? Jeśli tak to nie jest źle, ale i tak to bardzo ogólny szkic z którego ciężko coś więcej wywnioskować.
    libor199, 2012-08-09 01:11:03
  • avatar
    zgłoś
    PLANY TRENINGOWE (do oceny)
    \'endrju123\' napisał(-a):I kiedy robic brzuch? tzn w dni treningowe na koncu (...)tak
    libor199, 2012-08-10 22:31:37
  • avatar
    zgłoś
    PLANY TRENINGOWE (do oceny)
    \'Drapieżca\' napisał(-a):Z akcentem na węglowodany lub tłuszcze - w zależności od wybranego modelu żywienia. Przy nadmiarze kalorii z białka wyjdzie dupa.Jak wygląda trening obwodowy zobaczyć możesz na filmiku w wątku "Pierwsze treningi" w mojej sygnaturce.Jak nazywa się konkretnie ten przyrząd, który używa facet na wyżej wspomnianym filmiku w drugim ćwiczeniu?
    libor199, 2012-08-11 15:18:13
1 2 3 ... 6
STRONA 1 z 6
REKLAMA