Profil lep1

  • avatar
    zgłoś
    trening imprezowy
    18 to jest okres drugiej klasy liceum wiec w trzeciej jest studniówka matura itp. Szkoda że pogodzić to ze sobą jest tak bardzo ciężko tym bardziej jeśli nam się uda osiągnąć swoje cele ( mam na myśli sylwetkę ) w sposób naturalny będziemy mogli być jeszcze bardziej z siebie zadowoleni kreatynę odstawiam a co do odżywek to będę cały czas się odżywiał w sposób jak najlepszy który będzie możliwy na daną chwile i starał się dużo pić na imprezach a za rok teoretycznie może być mniej tych wszystkich imprez
    lep1, 2009-01-20 22:33:46
  • avatar
    zgłoś
    O kobietach
    To jest to co dał Saber tylko działające bo autor usunął i podał nowe [yt]8-CcWLf6XBY[/yt]
    lep1, 2009-01-21 13:27:35
  • avatar
    zgłoś
    Cwiczenia rozwijajace miesnie klatki piersiowej
    możesz jeszcze spróbować program 4tyg w najnowszym dodatku do MH trener tam jest też bardzo fajnie opisane wszystko z całym treningiem pod klatkę
    lep1, 2009-01-21 13:41:33
  • avatar
    zgłoś
    Wiosełka
    przeczytaj i już będziesz wszystko wiedział : )
    lep1, 2009-01-21 15:12:58
  • avatar
    zgłoś
    Blogi
    może ktoś wstawiłby swoje zdjęcie a potem opisywał co robił przez 4-8 tyg lub więcej i opisał rezultaty treningu siłowego , kondycyjnego bądź jak ktoś będzie chciał np. rzucać palenie by opisywał np co tydzień swoją walkę taka dodatkowa motywacja
    lep1, 2009-01-26 19:51:27
  • avatar
    zgłoś
    wasze diety
    według mnie takie dokładne liczenie każdej kalorii mija się z celem zwariować by można z otyłością nigdy problemów nie miałem więc kiedyś jadłem i kebaby i chipsy żadnej regularności ale od kiedy zacząłem czytać MH po prostu zacząłem jeść zdrowiej to nie znaczy że nie zjem kebaba czy pizzy a chipsy odpuściłem bo bez nich mi najłatwiej się obejść . Teraz staram się jeść regularnie 6 posiłków dziennie i zaczynam od śniadania jakieś płatki musli plus kawałek lub dwa chleba pełnoziarnistego z pomidorem , twarogiem serem itp . Potem w szkole kilka kawałków pełnoziarnistego najczęściej jakaś szynka ser itp co można zjeść w szkolę . Co do obiadu to za bardzo tego co chce nie mogę gdyż uczę się jeszcze to jem co przygotują rodzice ale staram się jeść do obiadu dużo warzyw a na ogół pożywne jest to wszystko . a reszta dnia mniej więcej podobnie . Jak ćwiczyłem to piłem dużo więcej wody i mleka po treningu i co 2-3 dzień gotowałem sobie 3-4 jajka pozdro
    lep1, 2009-01-26 20:05:08
  • avatar
    zgłoś
    Gubienie tkanki tłuszczowej
    Przeczytaj cały dział dieta na stronie i forum i będziesz wszystko wiedział co do dobrego odżywiania . Ustal sobie jakieś granice np mniej tych nie zdrowych tłuszczy i zacznij Siłownie , bieganie interwałów , basen cokolwiek żeby się dużo ruszać i po czasie sylwetka też ulegnie zmianie i nie musisz tak drastycznie wszystkiego ograniczać .
    lep1, 2009-01-26 20:08:39
  • avatar
    zgłoś
    wasze diety
    generalnie obiady są według mnie dobre i zdrowe więc za bardzo do czego się czepiać nie mam a to że tego co chce nie mogę nie jeść to przecież codziennie nie zrobię sobie filetu czy piersi z kurczaka bo z gotowaniem u mnie jest tragicznie:D a rodzice mi specjalnie nie będą drugiego obiadu robić i jak już pisałem wcześniej nawet jak jest coś mniej zdrowego czy bardziej kalorycznego to jem bo wielkiej krzywdy sobie nie robię.
    lep1, 2009-01-26 20:42:02
  • avatar
    zgłoś
    Bieganie a trening na mase
    na początek podam że nie jestem pewny ! ale długie bieganie spala tłuszcz ale przecież możesz też zacząć spalać mięśnie więc trochę to by nie szło w parzę ale wydaje mi się że bieganie interwałów np 2 min bardzo wolnego biegu i 10-20 sekund ile fabryka dała jest lepszym rozwiązaniem .a i klaty, bicepsa pleców i barków nie trenuj razem tylko rozdziel to np 1. Plecy triceps 2.Klatka Biceps 3.Nogi barki
    lep1, 2009-01-26 21:04:20
  • avatar
    zgłoś
    W męskim stylu
    mi się podoba ale nie wszystko najbardziej przypadło mi od -00:41 do -00:37
    lep1, 2009-01-27 00:18:22
1 2 3 ... 30
STRONA 2 z 30
REKLAMA