REKLAMA

Profil krzychw

  • avatar
    zgłoś
    Płaski brzuch w 5 prostych krokach
    trening ciekawy, ale ciekawiej to przedstawili w mh 06/2010, ćwiczenia górnej części połączyli w pary, brakowało tam trochę właśnie ćwiczeń na triceps i biceps. Ciekawym pomysłem też było zmiana ilości na treningach, górna część 8 powtórzeń następnego dnia dół 12-15, następnie górna część 12-15, a dół 8.
    krzychw, 2011-01-14 10:37:24
  • avatar
    zgłoś
    Trening na masę z laboratorium NASA
    To wam opowiem moją historię, ćwiczyłem z przerwami jeszcze od liceum, dopiero po studiach miałem czas na regularne treningi, celem było zwiększenie masy, ale od kilku lat ważyłem 73-76 kg(wzrost 180). W październiku 2009 zacząłem reguralnie ćwiczyć, przeszedłem przez FBW, push&pull, split i po roku nadal waga nie ruszyła, trochę lepiej było widać mięśnie, ale nic więcej. Po 6 miesiącach zacząłem brać odżywki białkowe(czyste białko i bulk po treningach) i nadal nic. We wrześniu 2010, miałem odbiory na budowie i praktycznie cały miesiąc praca po 14-18h(głównie 18), więc nawet nie myslałem o treningach, ale waga podskoczyła z 76-78 ze względu na kiepskie odżywianie(fast food, zapychacze), urósł mi brzuch. Dodatkowo zacząłem brać lek którym jednym ze skutków ubocznych mógł być ból mięśni i stawów i chciałem wziąc jakiś lżejszy trening, więc skorzystałem z treningu zamieszczonego w mh 09/2010(moim zdaniem oparty na zasadach z tego artykułu), wydawał się lekki, ale pozory mylą. Skutki uboczne leku na szczęście nie wystapiły. Morał jest taki, że jak wszedłem na wagę w połowie listopada myśląc ile to znowu schudłem ponieważ brzuch się zmniejszył okazało się że waże 84kg, nic nie zmieniłem w diecie zmienił się tylko trening, więc stwierdzenia że trening oparty na tych zasadach nie działa bez sprawdzenia jest grubo na wyrost. Moim zdaniem działa na co sam jestem przykładem, zwiększyłem masę ciała dzisiaj ważę 87, w grudniu głównie basen i przeplatany z treningiem Sprtacusa(daje w kość) od początku stycznia ćwiczę planem z mh 04/2010(znowu oparty na tych zasadach) i mam nadzieje dobić do 90 kg i potem walka o rzeźbę.Tak jak napisałem podobne treningi znajdziecie w mh 04/2010 i 09/2010. Pozdrawiam.
    krzychw, 2011-01-14 11:21:57
  • avatar
    zgłoś
    Ćwiczenia 2x dziennie
    Witam,W jednym z mh przeczytałem że warto ćwiczyć 2x dziennie(niestety nie pamiętam dokładnie w którym przewertowałem ostatnie numery i nie mogę znaleźc tej porady, jeżeli ktos wie gdzie to jest to proszę o info). Oczywiście nie chodzi o 2 treningi po godzinie na max, tylko rano coś lekkiego np. rozciąganie.Zastanawiam się nad tym, teraz mam 3-4x w tygodniu FBW z różnymi obciążeniami i ilościami powtórzen na każdym treningu i myślę żeby rano w dni nietreningowe robić ćwiczenia z 6 Weidera + rozciąganie, a w dni treningowe taki mały FBW(pompki+wiosłowanie hantelkami w opadzie tułowia+przysiady 2-3 serie na małych obciążeniach)+rozciąganie.W mh to porada wynikała z badań w których wyszło że to przyspiesza wzrost mięsni.Zastanawiam się czy kotś tego próbował, czy to nie doprowadzi do przemęczenia. Próbowałem już kilka razy z rozciąganiem rano i jest jeden plus, po takim 15 minutowym treningu, mam zastrzyk energi, problemem oczywiście jest zwlec się z łóżka żeby go zrobić
    krzychw, 2011-01-31 14:55:48
  • avatar
    zgłoś
    gotowy trening ,,osobisty trener"
    Odpowiedź nie specjalisty:- możesz śmiało użyć hantli- ile razy w tygodniu, to zależy od tego Twojegom stażu, jeżeli zaczynasz to początkowo 2x w tygodniu powinno wystarczyć, później nawet 3x ale uważaj, żeby się nie przetrenować. W zaleceniach wpisano, żeby wykonywać 3 serie, ale na początek rób może tylko 2 serie. Jeden cykl danego treningu rób 6-8 tygodni(ja preferuje cykle po 6 tygodni, potem tydzień przerwy) i nowy trenig.- co do samego trenigu to moim zdaniem jest raczej dla osób ze stażem w treningach, każde ćwiczenie angażuje kilka grup mięśniowych, a na początek znajdź lepiej jakiś podstawowy trening FBW(trening całego ciała) z podstawowymi ćwiczeniami.Może wypróbuj ten:dorzuć podciąganie lub wiosłowanie hantlami w opadzie tułowia(coś na plecy) i na początek powinno być ok. Możesz też pokombinować z ilością powtórzeń i obciążeń, np. na jednym trenigu ciężar z którym zrobisz max 8 powtórzeń, na następnym ciężar max do 12 i potem 16 powtórzeń. Pamiętaj o rozgrzewce, jest bardzo ważna. Pamiętaj też o diecie odpowiedniej do Twojego celu treningu.Potem polecam trening z mh 09/2010 ze strony 37 lub mh 04/2010 str. 93.Pozdrawiam i życzę efektów i wtrwałości
    krzychw, 2011-02-01 10:20:45
  • avatar
    zgłoś
    Jak zbudować mięśnie i zrzucić tłuszcz w 16 tygodni
    CYTAT(hubii @ 21-04-2010, 0:03) TYDZIEŃ 5-6pon. czw.1a: Wyciskanie sztangi na płaskiej 6-8 x31b: Wyciskanie hantli na płaskiej 20x 32a: Wiosłowanie sztangą 6-8 x32b: Przyciąganie wyciągu szerokim chwytem siedząc 20x3Trening bardzo mi się podoba, wczoraj go zacząłem, ale mam pytanie do superserii z tygodni 5-6, mam je robić bez przerwy między ćwiczeniem a i b, czy też troche odpoczywałeś między nimi.Sam myslę czy nie zrobic tak:1a: Wyciskanie sztangi na płaskiej 6-8 x31b: Wiosłowanie sztangą 6-8 x3a na koniec treningua: Wyciskanie hantli na płaskiej 20x 3b: Przyciąganie wyciągu szerokim chwytem siedząc 20x3
    krzychw, 2011-02-22 07:12:03
  • avatar
    zgłoś
    Jak zbudować mięśnie i zrzucić tłuszcz w 16 tygodni
    CYTAT(hubii @ 22-02-2011, 9:30) Krzychu tak napewno nie rób!! Właśnie tu chodzi o to że robisz serię w 6-8 z ciężarem 80% twojego maxa i po niej bez odpoczynku robisz tą samą partie mięśni w 20 ruchach. Masz wypompowac mięsień. Wszystkie ćwiczenia gdzie masz a i b robisz jedno po 2 bez odpoczynku i to jest dopiero jedna seria.Dziękuję za odpowiedź i zrobię jak polecasz, aktualnie robię tylko sam trening siłowy i raz w tygodniu będę pływał do tego, ale planuję wiosną zacząc biegać.
    krzychw, 2011-02-23 10:28:08
  • avatar
    zgłoś
    Ćwiczenia 2x dziennie
    Dziękuję za sugestieOgólnie wygląda to u mnie teraz tak:- główny trening robię popołudniu i jest to trening dzielony na górne partie i dolne(modyfikacja treningu z tego postu:)w dzień treningu górnej części rano zaczynam rozgrzewką (wymachy, pajacyki itp.) potem na zasadzie superserii pompki łączone z przyciąganiem hantli do tułowia, a po wszystkim rozciąganie całego ciała, w dni kiedy ma dół, również krótka rozgrzewka potem przysiady, wykroki, brzuszki i rowerek i znowu rozciąganie całego ciała, w dni bez treningu siłowego tylko rozgrzewka i rozciąganie. Wszystkie ćwiczenia oporowe 2-3 serie około 20 powtórzeń w serii (małe obciążenia).Zobaczymy jak to się sprawdzi, jak poczuję że przesadzam, to przystopuje, poprzednio tak jak pisałem ćwiczyłem FBW i robiłem w dni treningowe rano rozgrzewkę, pompki, wiosłowanie w opadzie tułowia, przysiady, na koniec rozciąganie i nie czułem się przetrenowany, więc mam nadzieje, że teraz będzie podobnie.
    krzychw, 2011-02-23 19:09:11
  • avatar
    zgłoś
    Jak zbudować mięśnie i zrzucić tłuszcz w 16 tygodni
    Jeszcze pytanie o interwały, napisałeś:CYTAT(hubii @ 23-02-2011, 12:36) Czynność b i c powtarzamy 3 razy i dopiero potem przechodzimy do punktu c. w kolejnych tygodniach zmienia się tylko ilość serii czynności b i c i tak: tydzien 4 -8 - 4serie b i c, tydzień 8-12 5 serii 12-16 6 serii.ale chyba wkradł Ci się mały błąd chyba powinno być: Czynność b i c powtarzamy 3 razy i dopiero potem przechodzimy do punktu dNa razie będę pływał raz w tygodniu, sprawdzę jak zareaguje organizm, codzienie rano robię małą rozgrzewkę i w dni treningowe rano krótki trening na mały obciążeniach, więc na razie wystarczy.
    krzychw, 2011-02-24 07:19:07
  • avatar
    zgłoś
    Klasyfikacja grup suplementów wg Australijskiego Instytutu Sportu
    Niestety po angielsku:Informacje ze strony:Tłumaczenie podziału na grupy i małe streszczenie: (http://www.wykop.pl/link/630269/suplementacja-w-sportach-silowych-co-dziala-a-co-nie/#comment-4302209)grupa A - odżywki i substancje szczególnie polecane sportowcom, gdyż podczas wysiłku wykazują działanie wspomagające. Do grupy tej należą napoje oraz żele i batony dla sportowcow, posiłki w formie płynnej, preparaty mineralno-witaminowe, wit.antyoksydacyjne: E i C, wapń, żelazo, kofeina, kreatyna, dwuwęglan lub cytrynian oraz witamina D.grupa B - suplementy polecane sportowcom, choć wymagają dalszych badań, gdyż dotychczasowe wyniki nie dostarczają wystarczających dowodów na ich skuteczność. Do grupy tej należą: glutamina, glukozamina, HMB (b-hydroksymaślan), b-alanina, siara, probiotyki, ryboza, melatonina.grupa C - suplementy, co do których istnieją poważne przesłanki naukowe, że ich przyjmowanie nie przynosi sportowcom korzyści. Do grupy tej należą: aminokwasy rozgałęzione, karnityna, pikolinian chromu, inozyna, koenzym Q10, tlenek azotu, cytochrom C, d-orizanol i kwas ferulowy, pirogronian, tlenek azotu, ZMA (Zn, Mg i B6 chelatowane aminokwasami), Cordyceps, Rhodiola Rosea, Żeńszeń, natlenowana woda.grupa D - suplementy niewskazane, lub wręcz zabronione. Do grupy tej zaliczono androstendion, 19-norandrostendion DHEA, 19-norandrostendiol, ephedra, strychnine, Tribulus terrestris i inne ziołowe suplementy mające wpływ na wzrost wolnego testosteronu we krwi oraz glicerol.AIS Supplement Group ClassificationIn the AIS Sports Supplement Program supplements are classified into four groups according to their effectiveness and safety.* Group A - supported for use by athletes* Group B - considered for provision to AIS athletes only under a research protocol* Group C - little proof of beneficial effects* Group D - should not be used by AIS athletesGroup A Supplements - Supported for use by AIS athletesThese sports foods and supplements:1. provide a useful and timely source of energy and nutrients in the athlete's diet, or2. have been shown in scientific trials to benefit performance, when used according to a specific protocol in a specific situation in sport* Antioxidant Vitamins C and E * Bicarbonate and Citrate* Caffeine** Calcium Supplement* Creatine* Electrolyte Replacement Supplements * Iron Supplement* Liquid meal supplements* Multivitamins and Minerals* Probiotics (use for gastrointestinal protection) * Sports bars* Sports drinks* Sports gels* Vitamin D* This supplement is no longer made available to athletes under the AIS Sports Supplement Program.Refer to Fact Sheets for detailed information about Group A supplements.Group A supplements may be provided to AIS athletes or teams under the following conditions:* Group A supplements provided at a limited cost to AIS sports programs, through systems managed by the Sports Nutrition Department* Athletes and coaches are educated about the appropriate use of Group A supplements, and their place in a state-of-the-art sports nutrition plan* AIS sports have immediate access to research opportunities to investigate sports-specific protocols for use of Group A supplements. * Inadvertent doping risk of Group A supplements is carefully considered before approval. Group B Supplements - Considered for provision to AIS athletes only under a research protocolThese sports foods and supplements:1. have received some scientific attention, sometimes in populations other than athletes, or have preliminary data which suggest possible benefits to performance and2. are of particular interest to athletes and coaches* Colostrum* B-alanine* Glucosamine** Glutamine* HMB* Melatonin** Probiotics (used for immune protection)* Ribose* These supplements are no longer made available to athletes under the AIS Sports Supplement Program.Refer to Fact Sheets for detailed information about Group B supplements.Group B supplements may be provided to AIS athletes or teams under the following conditions:* Supervised study or trial involving placebo/control groups and adequate monitoring of performance or health benefits.* Clinical management plan overseen by AIS doctor, including the provision of the supplement to the athlete and adequate monitoring.* Payment for the supplement may need to come from the budget of the sport, if it cannot be covered within the cost of the research project or from a grant from the manufacturer.* Inadvertent doping risk of Group B supplements is carefully considered before approval.Group C Supplements - Supplements which have little proof of beneficial effects and are therefore not to be provided to official AIS programsThis category includes the majority of supplements and sports products promoted to athletes. These supplements, despite enjoying a cyclical pattern of popularity and widespread use, have not been proven to provide a worthwhile enhancement of sports performance. Although we can't categorically state that they don't "work", current scientific evidence shows that either the likelihood of benefits is very small or that any benefits that occur are too small to be useful. In fact, in some cases, these supplements have been shown to impair sports performance, with a clear mechanism to explain these results. We have named many of the products that belong in this category, but others that have not been named in our supplement system more than likely belong here.* Branched chain amino acids (& other free-from amino acids)* Carnitine* Chromium picolinate* Coenzyme Q10* Cordyceps* Cytochrome C* Gamma-oryzanol & ferulic acid* Ginseng* Inosine* Lactaway* Nitric oxide supplements* Oxygenated waters* Pyruvate* Rhodiola rosea* Vitamin supplements when used in situations other than summarised in Group A* ZMAIn the absence of proof of benefits, Group C supplements will not be provided to AIS athletes from ASC/AIS program budgets or other sources funded by AIS/ASC.If an individual athlete or coach wishes to use a supplement from this category, they may do so providing:* they are responsible for payment of this supplement* any sponsorship arrangements are acknowledged to AIS marketingThe AIS does not support the use of products provided by Network Marketing companies. For further details see AIS Statement on Supplements Sold By Network Marketing Companies PDF (70 Kb)Group D Supplements - These supplements should not be used by AIS athletesThese supplements are banned or are at high risk of being contaminated with substances that could lead to a positive drug test.* Androstenedione* 19-norandrostenediol* 19-norandrostenedione DHEA* Ephedra* Strychnine* Tribulus terrestris & other herbal testosterone supplements* Glycerol* Methylhexaneamine (for more detailed information, please refer to Methylhexaneamine information sheet and the ASADA website)Najbardziej zdziwiła mnie że aminokwasy rozgałęzione (BCAA są w C)Co Wy na to?
    krzychw, 2011-02-27 09:58:13
  • avatar
    zgłoś
    Klasyfikacja grup suplementów wg Australijskiego Instytutu Sportu
    \'sven\' napisał(-a):Faktycznie ciekawe.Warto pamiętać, że co kraj to obyczaj. CHoć faktycznie zauważyłem, że sa suplementy, które mijają się z celem. Chciałem przejść na trochę wyższy stopień suplementacji to też zacząłem czytać na ten temat (bcaa, glutamina, hmb itd), na podstawie informacji które tam znalazłem stwierdzam, że zostanę przy zwykłych odżywkach białkowych.No nie wiem czy co kraj to obyczaj, dla badania naukowe są raczej uniwersalne niezależne od kraju.
    krzychw, 2011-02-27 11:30:39
1 2 3 ... 27
STRONA 1 z 27
REKLAMA