REKLAMA

Profil pitagoras2

  • avatar
    zgłoś
    Jakiej muzyki słuchacie na treningach ?
    Zazwyczaj wrzucam rockowe ostre kawałki . Chociaż czasami zdarzają się treningi kiedy wyciagam z uszu słuchawki i "słucham ciszy", że tak powiem. Pozwala mi to na pewną odmianę, kiedy mogę wsłuchać sie we własny oddech.
    pitagoras2, 2010-02-16 22:51:31
  • avatar
    zgłoś
    Bieganie z gwarancją sukcesu
    Też dołączam się do wszystkich biegaczy. Bakcyla tą formą aktywnego odpoczynku zaszczepił we mnie mój ojciec. Zacząłem biegać w wieku 15 lat, chociaż robiłem często dość długie przerwy między truchtaniem. Po okresie obijania się wracałem do formy patrząc na tatę, który nie zważając na warunki, takie jak, pogoda, temperatura czy pora roku biega cały czas. Obecnie mam 17 lat i biegam wraz z nim. Biegamy razem po około 12-15 km po miękkiej nawierzchni. W zeszłym roku wystartowałem w jednej z imprez Nike Run i w czasie 57 min przebiegłem 11,5 km.
    pitagoras2, 2010-02-17 17:29:05
  • avatar
    zgłoś
    Trening na masę
    Witam. Nie chciałem zakładać nowego wątku, więc swoje pytania umieszczę tutaj. A więc chciałbym podać wam do oceny plan, który jak mowa w temacie, ma pomóc w budowie masy. 1. Przysiady ze sztangą.2. Wyciskanie sztangi na ławce. 3. Wyciskanie na skośnej.4. Podciąganie na drążku szerokim nachwytem.5. Wiosłowanie ze sztangą w opadzie tułowia.6. Wyciskanie sztangi zza karku.7. Unoszenie przedramion ze sztangą.8. Wyciskanie francuskie.9. Martwy ciąg.10. Wspięcia na palce z obciążeniem. Ćwiczenia wykonywane rosnącym obciążeniem. Zwiększanie ciężaru przez 3 serie; seria 4 i 5 wykonywana z obciążeniem z serii 3. Liczba powtórzeń 8,8,6,6,6. No i oczywiście przed treningiem rozgrzewka. Ja preferuję skakankę.Chciałbym się zapytać czy ten program jest właściwie przygotowany. Jeśli znajdziecie, to napiszcie coś, co byście zmienili.Zapytać bym się także chciał o przerwy zarówno między seriami w jednym ćwiczeniu i między kolejnymi ćwiczeniami, jakie powinienem stosować? Dodatkowo powiem, że mam 188 wzrostu i ważę 75 kg. Z siłownią mam do czynienia od ponad roku, ale żaden ze stosowanych przeze mnie wcześniej programów nie przyniósł oczekiwanych rezultatów. Chciałbym przybrać na masie mięśniowej do ok. 85 kg.
    pitagoras2, 2010-02-21 13:30:14
  • avatar
    zgłoś
    Trening na masę
    No postaram się. Może jakoś dam radę i za jakiś czas pochwalę się efektami.;p Dzięki za odpisanie.A czy rozciąganiem? Wiem, że należy to robić po treningu, nie przed. Ale czy powinienem się rozciągać "ogólnie" czy w jakiś określony sposób?
    pitagoras2, 2010-02-21 13:51:27
  • avatar
    zgłoś
    Trening na masę
    Super. Dzięki bardzo za pomoc;)
    pitagoras2, 2010-02-21 17:18:05
  • avatar
    zgłoś
    spowiedź
    Mi czcionka nie wadzi;) a co do spowiedzi, to owszem praktykuję.. Może nie co niedzielę, ale jak coś mi się tam trafi na sumieniu, to idę do konfesjonału. I nie uważam, że powinno się wstydzić wyznawania grzechów księdzu. Na tym między innymi polega spowiedź, na "upokorzeniu się przed Bogiem"I w sumie, też dołączam się do tych których ksiądz od religii zniechęcał bądź nadal zniechęca. Jestem w liceum i na początku uważałem swojego księdza katechetę za luzaka.. Tu żart, tam żart.. Uczyć się za dużo nie trzeba.. Ale jak już mam problem, który mnie nurtuje i z którym na lekcji zwracam się do niego, on sobie żartuje albo zajmuje się innymi tematami z klasą.
    pitagoras2, 2010-02-21 18:37:43
  • avatar
    zgłoś
    Trening na masę
    No wiem panowie, ze "ksztalty" Arnolda sa dla mnie nieosiagalne, ale co by nie bylo;p Choc moj plan jest, jak w temacie, na budowanie masy. I moze nie musze jezdzic na odzywkach, tym bardziej na sterydach. Mam pewna diete ktorej sie trzymam i zobaczymy co z tego wyniknie.. Oczekuje oczywiscie pozyywnych rezultatow mojej pracy;)
    pitagoras2, 2010-02-23 20:28:45
  • avatar
    zgłoś
    odzywki-alkohol-kondycja
    Im mniej będziesz pił, tym szybciej będziesz mógł oglądać rezultaty. Sądzę, że alkohol przy zwykłych odżywkach nie powinien zaszkodzić. Chyba, że mówimy tu o sterydach. Po za tym jak już wcześniej napisano od czasu do czasu trochę winka lub butelka piwa nie zaszkodzi;)
    pitagoras2, 2010-04-02 21:57:23
  • avatar
    zgłoś
    Długość odpoczynku
    Ja trenuję według planu nie zważając na zakwasy. Na początku było ciężko ale z czasem zakwasy zaczęły ustępować.Po za tym rozciągaj się po treningu. Około 4-5 minut porządnego rozciągania na pewno pomoże. Jeżeli możesz, to rozciągaj się również rano. Tak samo jak po treningu 4-5 min.
    pitagoras2, 2010-04-02 22:04:57
  • avatar
    zgłoś
    Nuda na siłce
    Również zazdroszczę widoków pań na siłowni.. Zwłaszcza kiedy ćwiczy się na siłce domowej. Ale jakoś nigdy nie mam problemów z nudą. Nie tyle się wyłączam, co myślę o treningach, o mięściach i sporcie. Ale nigdy nie myślę o nauce czy problemach. Skupiam się wyłącznie na tym co robię teraz. To mi pomaga, a nawet odpręża w czasie wysiłku. Mimo wszystko MP3 nie leży zakurzone na półce z książkami:D
    pitagoras2, 2010-04-02 22:14:41
1 2 3 ... 9
STRONA 1 z 9
REKLAMA