REKLAMA

Profil kamiljan87

  • avatar
    zgłoś
    Podciąganie: zwiększ siłę ciągu
    Ćwiczę podciąganie, najpierw rozgrzewka, potem kilka powtórzeń na drążku, a dalej z 6 serii z obciążeniem różnie od 7-9 kg (wazę 85 kg) 3 razy w tygodniu. Sadzę że mi to pomaga, mój rekord 12 podciągnięć z 6 w ciągu miesiąca. Tylko mam takie pytanie ile serii powinienem robić i czy to z czasem zwiększy ilość moich powtórzeń, czy tylko siła. Bo słyszałem ze trzeba wyrabiać też wytrzymałość.
    kamiljan87, 2013-03-08 11:58:27
  • avatar
    zgłoś
    Podciąganie: zwiększ siłę ciągu
    Mój cel to zwieszenie prędkości na 60 m i minimum 15 podciągnięć.3 razy w tygodniu bieganie ok. 6-7 km, na przemian sprint (ok 50-60 m), krótki chód, szybki truchti 3 razy w tygodniu podciąganie (najpierw rozgrzewka, potem kilka powtórzeń na drążku, a dalej z 6 serii z obciążeniem różnie od 5-9 kg). Dodatkowo ćwiczenia na brzuch i dieta.Proszę o porady.Przestać ćwiczyć z ciężarem, czy mniejszy ciężarem a większa ilość powtórzeń?
    kamiljan87, 2013-03-09 18:37:44
  • avatar
    zgłoś
    Podciąganie: zwiększ siłę ciągu
    Moim zdaniem jak chcesz wykonywać 15 podciągnięć, to ćwicz podciąganie z ilością serii od 3 do 5 oraz z ilością powtórzeń w serii nie przekraczającej 10 - 12 powtórzeń (z obciążeniem będzie pewnie sporo mniej).Ćwicz podciąganie się na drążku z obciążeniem i jak zrobienie 5 serii po 10 - 12 powtórzeń z dodatkowym obciążeniem nie będzie stanowiło dla Ciebie problemu, to podciągnięcie sie na drążku 15 razy bez dodatkowego obciążenia zrobisz z palcem w nosie (z łatwością). Oprócz podciągania powinieneś też robić ćwiczenia na inne części ciała, np. pompki.Jak potrafisz w 5 seriach klasycznych pompek na dwóch rękach zrobić conajmniej 10 powtórzeń w każdej z serii, to rób pompki wg. tego co napisałem tu: http://www.menshealth.pl/forum/index.php?/topic/2514-b%C5%82ahe-pytania-m%C4%85dre-odpowiedzi/page-142#entry1045188487 Odnośnie biegania, to nie patrz na to ile robisz km w ciągu jednej sesji biegania lecz jeśli potrafisz biec 30 - 40 minut non stop z prędkością conajmniej 12 - 13 km/h, to powinieneś od wiosny zacząć robić interwały.Wszystko co powinieneś wiedzieć o interwałach wyślę Ci w prywatnej wiadomości. Przy założeniu, że pompki i podciąganie będziesz robił w poniedziałki, środy i piątki interwały wolno Ci robić maksymalnie 2x w tygodniu i to tylko w dni wolne od treningu siłowego. Co więcej koniecznie zadbaj o dietę tak abyś dostarczał wystarczające ilości białka, węglowodanów i tłuszczów. Jeśli nie będziesz miał odpowiednio dobrej regeneracji, to możesz rozważyć zakup dobrych BCAA.Wielkie dziękiTak właśnie ćwiczę, zakładam obciążenie ok 10% masy i 5-6 serii, a po tym pompki z 3-5 serii A co do biegania teraz się przreżuce na interwały, do tej pory raczej biegałem maratony 15 km, ostatnio dopiero za czołem dodawać elementy sprintu.Teraz mam zamiar to wszystko uporządkować i ciężko brać się do roboty.
    kamiljan87, 2013-03-11 11:38:43
REKLAMA