REKLAMA

Profil aderos

  • avatar
    zgłoś
    Forumowicze MH na survival :D
    Pomysl jest naprawde bardzo ciekawy sam kiedys uczestniczalem w survivalow, ale tylko dla mlodzianow. Jesli bys podal program i cene na oko to moze wiecej osob bardziej by przemyslalo nad ta sprawa
    aderos, 2011-06-28 09:52:20
  • avatar
    zgłoś
    Chcę zacząć żyć od nowa
    Chcialem tylko sie pochwalic, ze juz troszeczke sie pozbieralem i zaryzykowalem jeszcze raz zbadac krew i nie wiem jakim cudem ale poprostu wirus typu C, nagle znikl o_O i mowiac jak zobaczylem wyniki ... to pierwsze mysli na glowie plakac czy smiac sie z tej nowinki, ale po chwili usmialem sie no to teraz trzeba wziac sie za siebie i dalej dazyc do realizacji planu
    aderos, 2011-06-28 16:05:23
  • avatar
    zgłoś
    Piękne, urocze, ponętne, sexowne, zmysłowe istotki
    [img]http://republika.pl/blog_gx_3194923/3394308/tr/jessica_alba.jpg[/img]Piekny usmiech ma
    aderos, 2011-06-28 16:22:01
  • avatar
    zgłoś
    Chcę zacząć żyć od nowa
    Nie ;P tylko mialem badanie i potwierdzilo sie ze mialem zoltaczke wtedy i jedynie tylko leczenie mi zostalo, ale to byl okres zalamania i po kilku tygodniach, pozbieralem sie i mowiac, gdzies wyczytalem ze jesli ma sie dobry organizm to potrafi samemu wywalczyc z ta zoltaczka, ale jest na to nikla szansa. I jakos wlasnie zaryzykowalem i dobra nowinka ^___^ co mnie nie zabije to wmocni
    aderos, 2011-06-28 17:07:02
  • avatar
    zgłoś
    Chcę zacząć żyć od nowa
    \'ToY napisał(-a):Ciężko mi uwierzyć ale niech będzie Cuda się zdarzają jak widaćno sam mi ciezko uwierzyc naprawde ale ciesze sie, z tego ze bede dluzej zyc cud cudem ;P
    aderos, 2011-06-28 18:00:37
  • avatar
    zgłoś
    Ulubione cytaty i sentencje
    Ten cytat mi daje duzo mysli i sil Paulo Coelho - "Zanim umrę, chcę walczyć o życie. Dopóki mogę iść o własnych siłach, pójdę tam, gdzie zechcę."
    aderos, 2011-06-28 21:31:14
  • avatar
    zgłoś
    Piękne, urocze, ponętne, sexowne, zmysłowe istotki
    Cialko ma ;P ale zobaczysz za 3lata to juz bedzie prawie idealna ^^
    aderos, 2011-06-29 20:32:16
  • avatar
    zgłoś
    Błahe pytania - mądre odpowiedzi
    O jakim dniu najlepiej robic a6w mialem na mysli czy rano czy popoludniu czy wieczorem?
    aderos, 2011-07-06 21:37:50
  • avatar
    zgłoś
    Błahe pytania - mądre odpowiedzi
    No narazie nie mam dostepu do silownii, wiec jedynie mi zostaly tylko cwiczenia bez sprzetu. A do brzuszek to a6w jest dobry. A do silownii to we wrzesniu wroce do swojej uczelni i tam na silownie spowrotem.
    aderos, 2011-07-06 22:01:35
  • avatar
    zgłoś
    Błahe pytania - mądre odpowiedzi
    No chce wszystkie miesnie cwiczyc ;P ale nie moge za bardzo znalesc tych treningu, ktore by naprawde sie nadaly do cwiczenia wszystkiego.
    aderos, 2011-07-07 10:17:03
1 2 3 ... 65
STRONA 2 z 65
REKLAMA