[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

Profil aderos

zgłoś
    Krótkie pytania / szybkie odpowiedzi / offtop
    Witam. Troche czytalem na temat diety, ale nadal jestem kompletnie zielony i nie mam pomyslow czy ulozyc diete. Chcialbym poprosic o pomoc w ulozeniu diety, w ktorym by wchodzil sklad 120g bialka, 240g weglodowan oraz 2986,39kcal i 6 razy posilki dziennie.
    aderos, 2011-06-20 17:54:17
    zgłoś
    Chcę zacząć żyć od nowa