REKLAMA

Profil jerzu

  • avatar
    zgłoś
    Plan do oceny.
    Witam wszystkich Mam 16 lat, 1.85m wzrostu i 72kg. mam prośbę abyście ocenili i pomogli mi w razie potrzeby zmienić mój plan treningowy. Stosuje ten plan od początku sierpnia, ćwiczenia są ze strony MH. Chcę zwiększyć głównie siłę ale masa również miło widziana Poniedziałek: plecy bic i brzuch- Unoszenie sztangi do klatki piersiowej 3x10- Unoszenie sztangielki jednorącz 3x10- Szrugsy (chyba tak się to pisze ) 3x10- Unoszenie tułowia na ławce 3x10- Unoszenie sztangielek stojąc 3x15- Unoszenie sztangi łamanej stojąc 3x15- Skłony tułowia ze skrętem 3x ile się da- Brzuszki z obciążeniem 3x ile się daŚroda: klatka tric i brzuch- Wyciskanie na ławce prostej 3x12- Rozpiętki 3x12- Wyciskanie sztangielki jednorącz zza karku 3x9- Wyciskanie sztangi w wąskim uchwycie 3x9- Uginanie ramion w leżeniu na ławce 3x9- Skłony tułowia ze skrętem 3x ile się da- Brzuszki z obciążeniem 3x ile się daPiątek basen 1hSobota: Nogi barki i brzuch- Wykroki ze sztangą na plecach 3x10- Martwy ciąg 3x10- Przysiady ze sztangą 3x10- Wyciskanie sztangielek nad głowę, siedząc 3x8- Obroty przedramion 3x8- Rozpiętki odwrotne w pozycji stojącej 3x8- Unoszenie hantli do klatki i szrugsy 3x8- Skłony tułowia ze skrętem 3x ile się da- Brzuszki z obciążeniem 3x ile się daPrzerwy pomiędzy ćwiczeniami 1 minuta.Diety specjalnej nie stosuję jem kiedy czuje potrzebę unikam słodyczy.Możecie mi podać jakieś ćwiczenia które zastpią podciąganie ? Ponieważ chodzę narazie do kolegi na siłke, ale na zimę planuję kupić sobie własna
    jerzu, 2009-10-14 15:38:54
  • avatar
    zgłoś
    Plan do oceny.
    Wielkie dzięki dopiero co wróciłem i naprawdę czuję że dużo bardziej wykorzystałem dzisiaj mięśnie Będę ćwiczył teraz tym planem treningowym Dzięki jeszcze raz
    jerzu, 2009-10-16 17:38:31
  • avatar
    zgłoś
    Plan do oceny.
    Znaczy się tym planem trenuję od sierpnia tak to jeszcze trenowałem jakiś rok ale bez jakiegoś dokładnego planu .To w który dzień mam trenować barki ? Może we wtorek razem z klatką i tricepsem ??I jak można zwiększyć gęstość mięśnia ??
    jerzu, 2009-10-17 12:42:46
  • avatar
    zgłoś
    Plan do oceny.
    Mam jeszcze jedno pytanko Mama zamiar niedługo (na zimę) zrobić sobie w domku własną siłownie, ale ostatnio kolega stara się mnie namówić żebym chodził do siłowni w mieście. Wczoraj byłem w tej siłowni z nim, fakt faktem, dużo miejsca sprzętu, i paru stałych bywalców trochę się przez nich zraziłem ale gdy tylko weszliśmy na siłownie okazali się normalnymi ludźmi którzy pomogą jak trzeba. Mam teraz przez to dylemat czy robić własna siłownie, czy kupić sobie karnet i chodzić zaraz po szkole na siłownie w mieście. Możecie mi doradzić ? Dodam że powrót z tej siłowni do domu zajmuje mi około godzinę.
    jerzu, 2009-10-17 22:04:38
  • avatar
    zgłoś
    Anime
    Ja oglądam już któryś raz Dragonballa i ciągle mi się podoba Po prostu Dragonball foverer
    jerzu, 2009-10-18 23:55:10
  • avatar
    zgłoś
    Silownia i wzrost
    Ja się przyznam że sam jak zaczynałem (sierpień tego roku) przygodę z żelazem (przedtem z rok co najmniej na sucho) kupiłem sobie odżywki na masę i tu był błąd bo nawet jak sobie kupisz to nie zawsze trafisz na dobra, ja na przykład wymiotowałem czułem się źle potem kupiłem inne od znajomego (niby wszystko cacy) i było jeszcze gorzej, ale na szczęście mam kuzyna który mi uświadomił że zamiast przybierać na masie zacząłem ją strasznie szybko tracić ;/ wziął mnie pary razy ze sobą na siłownię i pokazał mi o co w tym chodzi i dziękuję mu za to bo nie wiem co by ze mną było. Teraz po normalnym treningu przybrałem bez suplementów 2kg (od stanu przed zażywaniem suple) od połowy sierpnia, teraz po małym przygotowaniu się zacząłem jakiś bardziej poważny plan treningowy z kolegami, ale mam zamiar jeszcze trochę podskoczyć (1,86m).Więc radzę ci wywal to świństwo i zacznij normalny trening I jeszcze jedno nie sprzedawaj tego syfu innym, bo ja sam kupiłem "prawie nieużywane" suple i było żle nawet bardzo ;/
    jerzu, 2009-10-19 19:55:11
  • avatar
    zgłoś
    Problem z barkiem
    Witam od niedawna zacząłem trenować z żelazem i czasami podczas podnoszenia czuję bark rusza mi sie w stawie i dosyć mocno przeskakuje :/ jest to może wina słabych barków albo pleców ??Dodam że nie miałem żadnej kontuzji związanej z tym barkiem.
    jerzu, 2009-10-19 20:05:36
  • avatar
    zgłoś
    Silownia i wzrost
    Tu się z tobą muszę zgodzić ale nie gostek co na paręnaście lat i dopiero zaczyna.Przy ciężkim czyli jak rozumiem jak się dojdzie do momentu w którym samą dieta nie dostarcza się wystarczająco dużo budulcu, ale danielek1433 i ja jeszcze musimy dużo żelaza przerzucić żeby do takiego momentu dojść.Czy dobrze rozumiem ?
    jerzu, 2009-10-19 20:32:24
  • avatar
    zgłoś
    Problem z barkiem
    Po prostu nic mi nie jest jak pomagam rodzica czy dziadkom przy żniwach albo wykopkach ale gdy mi się czasem nie chce i zaczynam kombinować przy ćwiczeniach z żelazem to coś takiego czuje :/ Albo jak mi teraz wpadło do głowy zła tegnika gdy się opierdzielam przy ćwiczeniach ?? Bo jak ćwiczę normalnie to nic takiego nie występuje. Ale zobaczę pójdę do lekarza może coś pomoże przynajmniej nie zaszkodzi (chociaż nie zawsze ;D)
    jerzu, 2009-10-19 22:04:33
  • avatar
    zgłoś
    Regeneracja mięśni
    Z tego co wiem podczas treningu w mięśniach powstają mikrouszkodzenia, dopiero po treningu mięśnie naprawiają te uszkodzenia z nadmiarem co powoduje rośnięcie mięśni i siły. Mięśnie rosną również podczas snu i następnego dnia również i dlatego należy robić przerwę między dniami treningowymi.
    jerzu, 2009-10-21 16:17:16
1 2 3 ... 118
STRONA 1 z 118
REKLAMA