REKLAMA

Profil godfather

  • avatar
    zgłoś
    Szrugsy
    Trzymanie sztangi z przodu przy tym ćwiczeniu rzeczywiście nie jest zbyt komfortowe, wszyscy wiemy o co chodzi dlatego warto z przodu machać hantlami i to pod różnymi kątami, z boku ciała, z przodu itp.A na tył polecam sztangę trzymana za nogami, bardzo fajnie czuć ich prace z tylu.
    godfather, 2009-08-25 11:49:48
  • avatar
    zgłoś
    Suplementacja - pytania ogólne
    Bardzo fajny zestaw, sam używam BCAA-EXTRA, bardzo fajnie wychodzi cenowo, mono pierwszy raz będziesz brał?
    godfather, 2009-08-25 14:49:41
  • avatar
    zgłoś
    Trening obwodowy, plan do oceny
    CYTAT(Serf @ Aug 26 2009, 19:25 PM) Mam wrażenie że identyczny post widziałem na jakimś forum typu sfd.haha słuszna uwaga Super że się zdecydowałeś po naszej rozmowie w innym poście. good for you.CYTAT(Serf @ Aug 26 2009, 19:25 PM) tutaj Cię zaskoczę ale nie mam dostępu do profesjonalnej siłowni, niestetyW takim razie gdzie ćwiczysz? piwnica,strych, pokój dzienny? Napisz do jakiego sprzętu masz dostęp, wtedy coś rozpiszemy, twój plan nie jest zły ale zawsze można coś ulepszyć.
    godfather, 2009-08-27 08:25:51
  • avatar
    zgłoś
    Mój trening?proszę o ocene
    CYTAT(Le_KING_James @ Aug 26 2009, 21:13 PM) Witam Zacznę od tego że mam 15 lat i trenuję od jakiś 6 miesięcy wiem że mało . ale mam dość prosty plan co trzy dni 3*20 pompek 3*30 pompek na triceps 3*100 brzuszków i 3*20 powtórzeń z hantlami 12 kg czy to są dobre ćwcz , ostatnio zastanawiam się nad braniem kratyny czy coś ona daję?i czy są skutki uboczne Bardzo fajnie że ćwiczysz już w tak młodym wieku, ale branie teraz suplementów zwłaszcza kreatyny to błąd Ahmed dobrze napisał,osobiście ci zazdroszcze twojego wieku Więc suplementy zostaw sobie na czas kiedy będziesz już uczęszczał na profesjonalną siłownie i będziesz miał staż minimum 2lata z ciężkimi treningami.Teraz ci to nie potrzebne.Jeśli ćwiczysz już 6 miesięcy tym planem to warto coś teraz zmienić, moja propozycja:- Wyskok dosiężny 3 x 50 powtórzeń- Podciąganie hantli w opadzie, (wiosłowanie) łokcie prowadzone przy ciele 3 serie, 12 powtórzeń- Pompki z nogami na podwyższeniu 3 x 12- Arnoldki siedząc (plecy oparte) 2 x 12- Pompki odwrotne na tricps 3 x 15- Uginanie ramion ze sztangielkami stojąc (uchwyt młotkowy) 3 x 15Przerwy między seriami nie większe niż 60-70sec. trening 3 razy w tygodniu, hantl te które masz 12kg, jeśli okaże się że trening jest zbyt lekki możesz rozważyć zwiększenie ciężaru Jeśli nie wiesz jak wykonywać której ćwiczenie to wał śmiało i pytaj. pozdrawiam i sukcesów
    godfather, 2009-08-27 08:52:29
  • avatar
    zgłoś
    Trening obwodowy, plan do oceny
    CYTAT(Serf @ Aug 27 2009, 7:37 AM) Siłownia wspóldzielona wraz z innymi znajomymi. Dostęp do ławki prostej i łamanej, sztangi, hantli, gryfu łamanego, prostego ciężary praktycznie od 0.5kg do 10 kg również ławka łamana do brzuszków. Ćwiczysz w tym samym czasie co oni? Nie będziecie sobie przeszkadzać wzajemnie?Także mam zrobioną siłownię w domu rodzinnym na strychu... i powiem że super mi się tam ćwiczyło,klimat dużo robi, ale gorąco strasznie bo blacha na dachu 30-35c cały czas.Ten trening który teraz ci w kleje opracował Michail z niebieskiego forum wiem że jest dobry bo sam nim ćwiczyłem i także Michail mi pomagał na początku.1.Unoszenie nóg do pionu w leżeniu na plecach-(brzuch),2.Prostowanie nóg na maszynie w siadzie-(czworogłowe ud),3.Uginanie nóg w leżeniu przodem na maszynie-(dwugłowe ud),4.Wyciskanie sztangielek w leżeniu na skośnej ławce-(klatka),5.Unoszenie sztangielek bokiem w górę w staniu-(naramienne),6.Wyciskanie sztangi zza karku w siadzie-(naramienne),7.Podciąganie drążka wyciągu do klatki w siadzie-(najszersze grzbietu),8.Martwy ciąg na prostych nogach sztangą położoną na podwyższeniu-(proste grzbietu),9.Naprzemianstronne uginanie ramion ze sztangielkami w siadzie na skośnej ławce-(bicepsy),10.Pompki na poręczach-(tricepsy),11.Uginanie i prostowanie nadgarstków ze sztangą w siadzie-(przedramiona),12.Wspięcia na palce z obciążeniem na barkach-(łydki). A teraz możemy to pozmieniać pod ciebie, tak aby ci pasowało, kolejność nie jest przypadkowa bo trening zaczyna się od nóg czyli grupy mięśni która wymaga od nas najwięcej energii.Barki lepiej zaczynać od unoszeń na boki są wtedy lepiej rozgrzane,Ja bym to widział tak:1.(brzuch),2.Przysiady z hantlami trzymanymi z boku ciała - (czworogłowe ud),3."Martwy ciąg" na prostych nogach z hantlami - (dwugłowe ud),4.Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej - (klatka),5.Unoszenie sztangielek bokiem w górę w staniu-(naramienne),6.Podciąganie sztangi wzdłuż ciała -(naramienne),7.Wiosłowanie sztangą -(najszersze grzbietu),8.Dzień dobry ze sztangą - (proste grzbietu),9.Uginanie ramion z rotacją hantlami -(bicepsy),10.7. Wyciskanie francuskie gryf łamany w leżeniu -(tricepsy),11.Wspięcia na palce z obciążeniem na barkach-(łydki). Zacznij od 2 obwodów co tydzień zwiększał o jeden aż dojdziesz do 4.Dlaczego brzuch chcesz ćwiczyć na końcu? i napisz ten trening który chcesz zastosować?
    godfather, 2009-08-27 09:19:18
  • avatar
    zgłoś
    odcinek lędźwiowy kręgosłupa
    Musisz wzmocnić ten odcinek aby ból zanikł, odstaw wszystkie martwe ciągi i przysiady z dużym ciężarem aż ci nie przejdzie.Podstawowe ćwiczenia to:- unoszenie tułowia z opadu, z czasem dokładasz ciężar do piersi- skłony- przysiady z ławki takie jak robi się na rechabilitacji- mięśni brzucha, będą twarde i silne to postawa się poprawi i odciążą kręgosłup- zwisy na zdrążku są także pomocneWszystkie te ćwiczenia z bardzo małym ciężarem który zwiększasz co jakiś czas ale bardzo powoli, PAS ! PODSTAWA.
    godfather, 2009-08-27 09:31:56
  • avatar
    zgłoś
    Jak znaleźć motywację?
    - Filmy z kulturystami ogromnie motywują, prawie każdy pros ma wydane DVD ze swoimi treningami, polecam!- Muzyka to wiadomo, można zamocować mp3 na opasce na rękę aby nie przeszkadzała w czasie wykonywania ćwiczeń.- Stawianie sobie celów, jeśli udaje ci się osiągnąć cel który sobie zamierzyłeś to ogromnie motywuje do dalszych zmagań !- Czytanie blogów i dzienników .
    godfather, 2009-08-27 11:10:06
  • avatar
    zgłoś
    Jak znaleźć motywację?
    \'Czytacz\' napisał(-a):Obecnosc seksownej dziewczyny na silowni niesamowicie dodaje powera i checi do trenowania Dokładnie, kiedyś trenowałem na strychu tam nie było zbyt wiele kobiet Na profesjonalnej siłowni jest ich sporo
    godfather, 2009-08-27 11:44:48
  • avatar
    zgłoś
    Trening obwodowy, plan do oceny
    Jasne że tak, ale pisałeś że lubisz biegać więc pewno tempo będzie dość duże jeśli dużo biegasz, o powinny być raczej aeroby 60-70% max hr.
    godfather, 2009-08-27 12:48:04
  • avatar
    zgłoś
    czy masturbacja zwiększą zarost?
    Le_KING_James sorry ale te tematy które zakładasz są śmieszne. Weź się w garść ! Szkoda że nie ma emotikona "prowokacja" ...
    godfather, 2009-08-28 08:58:00
1 2 3 ... 22
STRONA 2 z 22
REKLAMA