REKLAMA

Profil daniox

zgłoś
    Komu kibicujesz w piłce nożnej?/ wszelkie rozmowy o piłce nożnej
    Ja kibicuje krakowskiej WisełceA z zagranicznych lubię Arsenal i PSG
    daniox, 2009-04-23 21:49:23
    zgłoś
    Wasz wzrost
    Nie spodziewałbym się, że mam wzrost A. Schwarzeneggera- 187 cm, nieźle .Dość wysoka jest Maria Sharapova, ciekawe
    daniox, 2009-05-11 21:27:16
    zgłoś
    Droga administracjo
    Ja również popieram tą prośbę
    daniox, 2009-05-14 22:13:21
    zgłoś
    brzuch
    Ja trenuję brzuch od jakiś 2,5 lat, przez pierwszy rok robiłem codziennie 200 brzuszków (wtedy jeszcze nie wiedziałem, że brzuch należy trenować 3-4 razy tygodniowo i trzeba zmieniać co jakiś czas plan treningowy), potem robiłem już a6w, ćwiczenia na piłce szwajcarskiej i różne inne.Mam jednak jedno pytanie, a mianowicie: moje mięśnie brzucha widać bardzo dobrze dopiero, gdy napnę mięśnie, a jak ich nie napinam, to niestety ich nie widać. Musze powiedzieć, że jestem osobą szczupłą, czy to oznacza, że są one schowany pod tłuszczem, czy poprostu mam za małą masę mięśniową tych mięśni?Jaki wziązku z tym powinienem robić trening? Proszę o pomoc.
    daniox, 2009-05-20 12:16:39
    zgłoś
    brzuch
    Dzięki za odpowiedż, a więc czas zabrać się za aeroby, no i oczywiście trening.
    daniox, 2009-05-21 20:29:03
    zgłoś
    WOPR
    Ja też należę do WOPR-u, jestem młodszym ratownikiem
    daniox, 2009-06-23 10:35:11
    zgłoś
    Kultowe teksty z polskich filmow
    Poranek kojota:- W czym mogę panom pomóc?- W spuszczeniu sobie wp******u.- A to dobre jest..Sory Dolores, jestem zbyt młody i zbyt przystojny, żeby za to płacić.
    daniox, 2010-03-19 21:47:19
    zgłoś
    Muzyka: co polecacie?
    Ja od siebie polecam kawałki z filmów:DesperadoŚwiętego:
    daniox, 2010-04-04 23:13:41
    zgłoś
    Muzyka: co polecacie?
    Ostatnio udało mi się znaleźć kawałek grupy Kasabian- Fire, moim zdaniem całkiem udanyMuszę przyznać, że ostatnie albumy Mesa, są świetne.