REKLAMA

Profil billcolavita

  • avatar
    zgłoś
    PLANY TRENINGOWE (do oceny)
    Witam! Jestem nowy na forum, chciałbym zapytać co sądzicie o moim planie treningowym, mam 192cm, waga 87kg, biceps 34cm, klata 100cm, pas 90cm, udo 60cm, łyda 40cm. Jestem po trzytygodniowym planie ogólnorozwojowym, a teraz chciałem zacząć trenować poszczególne partie osobno:I DZIEŃKlatka: wyciskanie na ławce płaskiej, 4serierozpiętki, 4 seriewyciskanie hantli na ławce skośnej, 4 serieBiceps: uginanie przedramion z hantlami stojąc, 4 serieuginanie przedramion z hantlami w podparciu o kolano, 3 seriemodlitewnik, 4 serieII DZIEŃBarki: wyciskanie hantli siedząc, 4 serieunoszenie hantli w bok, 4 serieszrugsy, 4 serieTriceps: wyciskanie fr. stojąc, 4 seriepompki triceps-owe, 4 seriewyciskanie sztangi w wąskim nachwycie, 3 serieIII DZIEŃ Nogi: przysiady z hantlami, 4 seriewspięcia na palce, 4 seriewchodzenie na ławkę z hantlami, 4 seriewykroki z hantlami, 4 serieIV DZIEŃPlecy: przyciąganie hantli w leżeniu na ławce, 4 serieprzyciąganie sztangi do brody, 4 seriepodciąganie na drążku, 4xMAXCodziennie aerobiczna szóstka weidera, dodatkowo rano ''łykam'' 35g białka serwatkowego oraz 35g tego białka po treningu. Dodatkowo po każdym treningu wskakuje na rower stacjonarny, pół godzinki . Proszę o ocenę planu.P.S. Między III i IV dniem treningowym zawsze jest minimum jeden dzień odpoczynku. Pozdro.
    billcolavita, 2010-12-18 11:51:40
  • avatar
    zgłoś
    PLANY TRENINGOWE (do oceny)
    Nie robię przysiadów ze sztangą tylko z hantlami, staż pół roku ;D. Cel właściwie ogólnie poprawa sprawności, wszystkiego po trochu. Z tym tricepsem to jakbyś proponował to zmienić? Klata i triceps, barki i bicek?Z brzuchem to troche cieżko bo robie A6W a to trzeba co dzień trenować Dzięki za dobre rady.
    billcolavita, 2010-12-18 12:28:32
  • avatar
    zgłoś
    PLANY TRENINGOWE (do oceny)
    Dieta jest myślę, że dobra Czemu wyrzucić A6W? Dobrze mi na brzuch wchodzi. Nie koniecznie mnie masa interesuje, bo waże dość sporo, bardziej może spalenie tłuszczu i trochę więcej siły by się przydało. P.S. co do diety to zawsze rano shake z białkiem, na drugie coś jakaś sałatka z menshealth, obiad pierś z kurczaka bądź jakaś wołowinka, ryż, warzywo, po treningu shake( mrożone owoce, białko, mleko 0.5%) Kolacja lekka kanapka z serkiem i jakieś warzywko. Pozdro.
    billcolavita, 2010-12-18 12:40:42
  • avatar
    zgłoś
    PLANY TRENINGOWE (do oceny)
    Wiem, ale jajecznicy do szkoły nie zabiorę, a sałatkę do pudełka włożę i w szkole mogę sobie zjeść , na szczęście ostatnia klasa to się pewnie dieta zmieni. Co do płatków owsianych to nie za bardzo wiem z czym je jeść. Kupiłem już jakieś, ale brak mi jakiś przepisów, jedni mówią żeby gotować inni, że nie i już sie pogubiłem, może powiedz jak wygląda twoje przykładowe śniadanie, będę wdzięczny.
    billcolavita, 2010-12-18 13:07:39
  • avatar
    zgłoś
    Błahe pytania - mądre odpowiedzi
    Witam! Sorry, że nowy temat, ale nic podobnego (z tym filmem) nie znalazłem. Moje pytanie jest proste: czy warto wykonywać ten trening mięśni brzucha?[yt]http://www.youtube.com/watch?v=3fU_8kJeXeE[/yt][color=\"#FF0000\"]Nie znalazłeś ??? Na forum jest ponad 20 tematów na temat brzucha, proponuję na przyszłość zapoznać siez 6 pkt. 'Zasad Forum'[/color]
    billcolavita, 2011-01-19 15:16:57
  • avatar
    zgłoś
    Suplementacja - pytania ogólne
    Witam, przy wzroscie 190cm i wadze 85kg regularnie cwiczę siłowo, mam tez dietę. CHciałbym zwiększyć trochę mięśnie a potem je wyrzeźbic czy jest to mozliwe do powiedzmy wakacji, no i jakie odżywki byscie polecali, teraz łykam tylko białko serwatkowe ale myslalem zeby tak w kwietniu kupic cos na spalanie tłuszczu. pozdro.
    billcolavita, 2011-01-25 17:25:28
  • avatar
    zgłoś
    Suplementacja - pytania ogólne
    A czy jako dowiadczony moglbys mi w tym trohce pomoc? wiem ze jest forum ale tyle roznosci sie tu pojawia ze masakra:) Moze na priv daj pare linkow albo wlasny pomysl ktory moglbym wykorzystac
    billcolavita, 2011-01-25 18:12:41
  • avatar
    zgłoś
    Suplementacja - pytania ogólne
    Treningoponiedzialek: klata i bicek-wyciskanie na ławce prostej 4x10-rozpietki 4x10-wyciskanie hantli na lawce skosnej 4x10-pompki 4xmax (nie zrobie ich duzo dlatego max)-uginanie ramion ze sztanga 3x10-uginanie ramion z hantlami w chwycie mlotkowym 3x10-modlitewnik 3x10wtorek(nogi)-przysiady z hantlami 4x10-mc na prostych nogach 4x10-wspiecia na palce 6x10czwartek(barki i tricpes)-unoszenie hantli w bok 4x10-wycikanie hantli siedzac 4x10-szrugsy hantlami 4x10-wyciskanie fr stojac 3x10-pompki tricepsowe 3x max-wyciskanie w waskim nachwycie 3x10pt (plecy)-podciaganie podchwytem 4xmax-przyciaganie sztangi do brody 4x10-przyciaganie hantli lezac na lawce brzuchcem do dolu 4x10-podciaganie nachwytem 4xmaxten plan trenuje juz 6 tygodni, przed tem był plan ogolnorozwojowy (3tyg) biore bialko serwatkowe nie myslalem jeszcze o czyms mocniejszym bo mowie na masie tak bardzo mi nie zalezy (tylko troche tak 2-3kg) bardziej na rzezbie np. odslonieciu 6packu
    billcolavita, 2011-01-25 18:35:25
  • avatar
    zgłoś
    Suplementacja - pytania ogólne
    Oczywiscie przepraszam zapomnialem dopisac na kazdym treningu cwiczenia na brzuch obowiązkowo (rozne, z mh, z youtube'a)
    billcolavita, 2011-01-25 20:29:42
  • avatar
    zgłoś
    Filmy dające do myślenia.
    Mój ulubiony film (taki który mnie motywuje i sprawia uśmiech na twarzy) to AMERICAN BEAUTY
    billcolavita, 2011-01-27 16:14:19
1 2 3 ... 87
STRONA 1 z 87
REKLAMA