Profil chible

  • avatar
    zgłoś
    Suplementacja - pytania ogólne
    Proszę jeszcze o sprostowanie czy z tym "bucem" to była ironia, bo można naprawdę na takich trafić, moja piłka do ćwiczeń, która jak mnie zapewniano wysłana została w poniedziałek , zeszły poniedziałek idzie bagatela do dziś- priorytet polecony. Tak wiem to może być również wina poczty, ale kontaktu z tym użytkownikiem żadnego. Dlatego też nie chce niespodzianek jak już sobie ułożę plan treningowy i coś a'la dietkę.
    chible, 2009-10-12 18:57:23
  • avatar
    zgłoś
    Perfumy
    Na zime - Hugo Boss - SoulNa lato - Masaki Matushima - Aqua Mat (polecam sprawdzic w sephora'ch, elektryzujacy zapach)
    chible, 2010-04-18 23:00:28
  • avatar
    zgłoś
    Tania i zdrowa dieta
    Tuńczyka i inne rybki warto zapijać zieloną herbatą, zmniejsza ona przyswajanie metali z ryb o ponoć 80%, informacja chyba, z któregoś MH. Swoją drogą polecam serek wiejski lekki Piątnica za 1,43 w Kauflandzie i cały nabiał tej firmy twarogi etc.
    chible, 2010-04-25 15:23:02
  • avatar
    zgłoś
    Suplementacja - pytania ogólne
    \'sven\' napisał(-a):Ja uwazam swoje 93kg przy 186 za niewystarczające Apetyt rośnie w miarę jedzenia:)
    chible, 2010-05-27 22:35:43
  • avatar
    zgłoś
    Suplementacja - pytania ogólne
    BCAA Xtra Activlabu z tego co się o nim dowiedziałem starczyłby mi na 5 tyg suplementacji w cenie 65zł. Dla mnie to sporo , ale spróbuje zainwestować. A jak polecasz w takim razie łączyć to z białkiem? P.s. Trenuje w tej chwili plan Arnolda.
    chible, 2010-06-02 00:04:49
  • avatar
    zgłoś
    Krótkie pytania / szybkie odpowiedzi / offtop
    Witam! Moje pytanie brzmi : Jak połączyć serwatkę (łowickie WPC 80) , BCAA (activlab), oraz carbo przy treningu na masę. Pytam, ponieważ wcześniejsza porada również z forum MH głosiła, abym zajadał w dni treningowe rano serwatke przed treningiem BCAA, po treningu bezpośrednio carbo i BCAA a 30 minut później serwatkę, przed snem serwatkę. W dni nietreningowe natomiast rano i przed snem serwatkę. Nie jestem do końca pewny słuszności tej porady więc pytam szersze grono.
    chible, 2010-06-24 23:06:42
  • avatar
    zgłoś
    Piękne, urocze, ponętne, sexowne, zmysłowe istotki
    Polecam serial na BBC z owa pania w roli glownej
    chible, 2010-06-27 23:50:21
  • avatar
    zgłoś
    PLANY TRENINGOWE (do oceny)
    Branie BCAA po treningu nie ma sensuMożesz umotywować twoje stwierdzenie?Sztywne trzymanie się ilości powtórzeń dla wszystkich ćwiczeń to błąd. Różne mięśnie i różne ćwiczenia wymagają zastosowania różnej liczby powtórzeń. Trochę uogólniłem co prawda, po prostu staram się robić nie więcej niż 10, jeśli to mi się uda to znaczy, że mam za mały ciężar. Nie wliczam w to ćwiczeń na brzuch rzecz jasna.1. Jeśli masz problem z ostatnimi powtórzeniami w MC, to w jaki sposób dajesz radę robić po MC bardzo ciężkie przysiady? To co napisałeś oczywiście nie może być prawdą, tym bardziej, że po bardzo ciężkim MC i przysiadach w poniedziałek, za 2 dni robisz znowu MC! Robienie martwego ciągu z małym ciężarem niewiele Ci da, bo to ćwiczenie (jak każde ćwiczenie na plecy) wymaga użycia bardzo dużych ciężarów. Dlatego powinieneś naprawdę przyłożyć się do MC, robić go tylko na jednym treningu i w dniu treningowym z MC nie robić przysiadów.Martwy ciąg robię z ciężarem 85kg i tutaj ogranicza mnie trochę chwyt, po prostu nie daję rady utrzymać póki co cięższej sztangi przez 10 powtórzeń( stosuję też chwyt mieszany). To prawda, że na przysiadach zaraz po MC jest bardzo ciężko i pewnie gdybym to je robił pierwsze to mógłbym zakładać większe obciążenia. Co do robienia tych ćwiczeń na jednym treningu to wyszedłem z założenia że każde z nich wykonam dwa razy w tygodniu więc siłą rzeczy musiałem tak to rozpisać. Może błędem jest, że robiłem je po kolei. Tylko dlatego, że trzymałem się zasady, że najcięższe na początek.2. Ćwiczenia zaznaczone na czerwony kolor są do wywalenia, bo nie pomogą Ci one w zbudowaniu masy mięśniowej - żadnych maszyn czy wyciągów, zwłaszcza przy treningu nóg czy pleców!Uznałem, że tylna część uda nie jest tak angażowana w wykrokach i przysiadach, stąd przyciąganie nóg. Jeśli chodzi o plecy to wybrałem wyciągi i maszyny ze względu na to, że chciałem najpierw wzmocnić plecy aby być w stanie wykonać chociaż 3x6 podciągnięć bo gdy rozpoczynałem trening to   było dla mnie nieosiągalne. Przyznaję natomiast, że źle robię omijając pompki na poręczach. Podsumowując, to na nogi wystarczą mi dwa ćwiczenia w różnych wariantach - przysiady i wykroki. Na dół pleców różne warianty martwego ciągu. Na górę pleców różne warianty podciągania. Na klatkę wyciskanie raczej hantlami niż sztangą i nie na płaskiej. Jeśli chodzi o sam biceps i ćwiczenie typowo izolujące ten mięsień to wystarczy jedno na dobicie.  Nie wiem czy przyjmuję prawidłowy tok myślenia. Na swoje usprawiedliwienie mogę tylko dodać, że na siłowni na którą uczęszczam jest naprawdę sporo maszyn, a mało wolnych ciężarów i miejsca na ćwiczenia z nimi czyli np. przysiady.
    chible, 2013-04-25 19:02:42
  • avatar
    zgłoś
    Dalsze ukierunkowanie treningu silowego.
    Trochę przeraża mnie ten czas treningu, choć to tylko 3 razy w tygodniu to jednak 2h trzeba liczyć z prysznicem. A czy dodawałeś do tego od razu trening na mięśnie brzucha Artur? Może będę się wzorował na twoim planie budując ten pod siebie. Poświęcenie duże, ale skoro gra warta świeczki to czego się nie robi dla zbudowania mięśni i dobrej kondycji , bez wyrzeczeń daleko w tym sporcie się nie zajdzie.
    chible, 2010-04-18 19:33:30
  • avatar
    zgłoś
    Dalsze ukierunkowanie treningu silowego.
    CYTAT(Goku @ 18-04-2010, 19:38) a właściwie to ile dni możesz poświęcić/zainwestować w trening ?Jesli chodzi o moj czas to bywa bardzo roznie, stosowalem trening codzienny po 30-40 minut pon-pt, w kazdy dzien inne partie miesniowe. Wtedy to odpowiadalo moim ramom czasowym. Na program FBW trwajacy bagatela 2h moge przeznaczyc 3 dni w tygodniu ewentualnie 4 dni gdzie trening musialby byc odpowiednio krotszy. Jestem w stanie poswiecic sie dla efektow, ktore oddczuje i ujrze, nie ma nic za darmo, a kiedy pracuje sie systematycznie to nie ma opcji zeby nie osiagnac zalozonego celu. Jesli chodzi o diete to zastosuje ta opisana w artykule, ale oczywiscie dostosuje do siebie ( obiad i kanapka z miesem na polskie realia to pewne nieporozumienie , mozna zastapic to kurczaczkiem i pozadna porcja warzyw). Suplementacja bedzie polegac na wypiciu 45 minut przed treningiem koktajlu 20-30G bialka + 5g kreatyny (zaczerpniete z MH, twierdza ze najefektywniej wykorzystuje sie ten budulec tak go przyjmujac i buduje sie mase). Najgorszym dla mnie etapem bedzie budowa planu treningowego. Postaram sie wczytac na forum, porownac do innych, a moze nawet sciagnac od kogos. Wtedy podam wam do oceny i po waszych uwagach rozpoczne budowac i jeszcze raz budowac swoje cialo.
    chible, 2010-04-18 22:51:15
STRONA 1 z 2
REKLAMA