REKLAMA

Profil bryz

  • avatar
    zgłoś
    Mój trening
    Witam wszystkich bardzo serdecznie jestem nowy na forum i mam do Was pare pytań, a więc:mam 16 lat, 179 cm wzrostu i ważę 69 kg, ćwiczę dość regularnie od początku Maja ale oponka na brzuchu jak była tak jest .Stosuje diete, choć w sumie jedynie wykluczyłem z posiłków słodycze, alkohol (w 99% ) i napoje kolorowe, jadam przed 18 no i staram się ogólnie jesć mało i spożywać dużo białka . Dysponuje siłownią zrobioną w domu, dodatkowo pływam 6 dni w tygodniu. Sprzęt jakim dysponuje to sztanga 30kg, ławeczka płaska, worek bokserski, drążek, sztanga 10kg i dwie hantelki 2 kg. Mógłby mi ktoś zmontować jakiś sensowny trening ? w ciągu 3 miesięcy udało mi się zrzucić ok 11-12kg ale chciałbym jeszcze z 5 lecz, dodatkowo nie chciałbym stracić mięsni które sobie wyrobiłem o dietkę też bym prosił. Z góry dzięki Pozdrawiam
    bryz, 2009-07-19 00:16:50
  • avatar
    zgłoś
    Mój trening
    Oj Seba mylisz się ja mam dopiero 16 lat i oponka wież mi jest dzięki za dietke, napewno się ustosunkowuje EDIT:Tak sie składa że czytałem już ten link nie jeden raz, czy sam basen styknie żeby zrzucić troche brzuszka? czy jeszcze jakies aeroby stosować? nie chciałbym stracić mięsni głownie na klatce bo mam tam fajnie wyrobione (pewnie dlatego ze przez dłuzszy czas ćwiczyłem tylko na ławeczce) Pzdr
    bryz, 2009-07-19 12:17:52
  • avatar
    zgłoś
    ćwiczenia wyszczuplające uda i pośladki
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Martwy_ci%C4%85g <-- z tego co wiem to ćwiczenie jest na pośladki. Zaś co do diety to nie słyszałem takiej pozdrawiam
    bryz, 2009-07-19 17:48:23
  • avatar
    zgłoś
    Własna siłownia - sprzęt
    No ławeczka, pare hantli i drążek na początek są wystarczające Ja chcę wnet kupic gumy, czy ktoś moze doradzić jakieś fajne? (słyszałem że są różnej rozciągliwości więc żebym se poradził ) i żeby nie zakładać nowego tematu zna ktoś fajne ćwiczenie na dolne partie brzucha? robie A6W a to podobno jest na górne z góry dzięki, pzdr
    bryz, 2009-07-21 20:38:32
  • avatar
    zgłoś
    Własna siłownia - sprzęt
    Macie doprawdy potężne siłki w domach widze Dużo kasy w to władowaliście ? bo ja się mogę "pochwalić " tylko i wyłącznie drążkiem, hantlą 30kg (która moge machac po 30 razy, bo nie ma moge zwiększyć obciążenia ) ławeczką płaską, 2 hantelkami 2 kg i w sumie to by było na tyle
    bryz, 2009-07-21 22:20:04
  • avatar
    zgłoś
    Własna siłownia - sprzęt
    Ja u siebie ogólnie nie mam pomieszczenia na siłke, więc zrobiłem ją w pokoju Koło łóżka mam wszystko w sumie ale jakoś sobie radzić trzeba Mam też zamiar kupić gumy rozciągające, myślicie że się opłaca ? Pozdr
    bryz, 2009-07-21 23:38:15
  • avatar
    zgłoś
    Mój trening
    No mój problem polega na dużych biodrach zamiast ciała w kształcie V to mam X i jest to bardzo denerwujące. Codo diety to jem wiadomo jak najmniej tłuszczy, dużo białek, staram się jeść w wyznaczonych godzinach i ostatni posiłek o 18:30 6 dni w tygodniu z rana na basenik smigam i trenuje siłowo 6 dni w tygodniu (3 dni biceps, triceps i barki, drugie 3 dni to klatka wszystko to naprzemiennie co drugi dzień) a brzuch ćwiczę dzień w dzień (A6W) więc myśle że trening przyniesie mi efekty i teraz to kwestia czasu Pozdrawiam
    bryz, 2009-07-22 21:40:01
  • avatar
    zgłoś
    Mój trening
    Omg przeczytałem tyle o dietach na MH więcej, niż książek w szkole więc mam w miare dobrze wszystko. Więc co źle? trening ?
    bryz, 2009-07-22 22:16:32
  • avatar
    zgłoś
    Mój trening
    a więc tak : basen jest z rana i jest to przyjemność można sie zrelaksować (rzecz jasna nie siedze w dżakuzi tylko pływam) trening - tu bym prosił o ułożenie treningu z sprzętem który wypisałem na początku tematu ( z góry dzięki) codziennie brzuch nobo A6W się robi dzień w dzień, nie ? co do diety to powiem tyle że nie chodze głodny i nie katuje się pozdrawiam
    bryz, 2009-07-22 23:40:37
  • avatar
    zgłoś
    Częstotliwość treningu
    Ławeczka jak ławeczka - też mam z desek ;DŻeby nie zaczynać nowego tematu to mam pytanie co do mojego treningu, czy coś takiego ma sens :Poniedziałek - Ramiona&Barki&nogi + A6W Wtorek - Klatka&Plecy + A6W + BasenŚroda - WOLNE + A6WCzwartek - Ramiona&Barki&nogi + A6W + BasenPiątek - Klatka&Plecy + A6WSobota - WOLNE + A6W + BasenNiedziela - Ramiona&Barki&nogi + A6WRozpisałem sobie tabele i czy coś takiego jest odpowiednie ? również jestem początkujący, ćwicze regularnie od 3 miesięcy ale stwierdziłem iż mój trening jest nieodpowiedni więc go skorygowałem Pozdrawiam !PS. Może mi ktoś polecić dobrą dietę na rzeźbe ?
    bryz, 2009-07-24 21:21:32
1 2 3 ... 5
STRONA 1 z 5
REKLAMA