REKLAMA

Profil bloniak

  • avatar
    zgłoś
    Chcę normalnie żyć. Jest szansa?
    Nie wiem jak to jest ze starszymi kobietami ale dziewczyny w wieku do 19 lat nie lubią okazywać uznania. U Brada Pitta zauważą najmniejszy szczegół a Ty chociażbyś miał figurę jak Rambo to może zaledwie wspomni (albo nie wspomni wcale) że jesteś dobrze zbudowany. Jeśli chcesz żeby zaczęła Cię dostrzegać to niech pojawi się w Twoim życiu jakaś inna kobitka. Zazdrość najlepiej pobudza je do działania ;p
    bloniak, 2011-12-01 21:03:22
  • avatar
    zgłoś
    PLANY TRENINGOWE (do oceny)
    Z tego co wiem to te odważniki służą głównie do ćwiczeń brzucha takich jak wznosy nóg w wiszeniu na drążku. Gdzieś kiedyś słyszałem że zakładając je do biegania tylko sobie zniszczysz stawy ale nie wiem ile w tym prawdy bo nie miałem nigdy okazji spotkać kogoś kto by tego używał
    bloniak, 2011-12-02 23:44:07
  • avatar
    zgłoś
    Błahe pytania - mądre odpowiedzi
    A ja proponuję robić izomery. Polega to na tym że robisz te ćwiczenie "grzbietki" tylko że gdy jesteś w pozycji z podniesionymi rękami i nogami to musisz w niej pozostać przez 30 sekund stale napinając mięśnie grzbietu. Później minuta przerwy i od nowa. Z czasem wydłużaj czas ćwiczenia. Możesz też stopniowo zwiększać ilość serii.
    bloniak, 2011-12-07 14:22:45
  • avatar
    zgłoś
    Wioślarz czy orbiterek
    Hantle, drążek to musisz mieć na pewno. Poszukaj w internecie i powiedz ile kasy Ci zostanie po zakupie tych dwóch rzeczy
    bloniak, 2011-12-07 17:39:25
  • avatar
    zgłoś
    Wioślarz czy orbiterek
    No to kup buty do biegania
    bloniak, 2011-12-07 21:50:34
  • avatar
    zgłoś
    Jak ćwiczyć na atlasie ?
    Powiem Ci coś odnośnie diety. Wyobraź sobie że jesteś po treningu. Twoje włókna mięśniowe są porozrywane więc potrzebują białka aby się odbudować. Poza tym potrzebujesz węglowodanów aby uzupełnić energię. Jeśli nie dostarczysz ani białka, ani węgli efekt treningu będzie taki że Twoje mięśnie staną się mniejsze i słabsze. Więc albo przestaniesz zachowywać się jak cipka to zajmij się zdobywaniem informacji o diecie. Bo jeśli masz zamiar sobie robić krzywdę to nikt na tym forum Ci w tym nie pomoże.
    bloniak, 2011-12-07 22:11:15
  • avatar
    zgłoś
    Pulsometr- co polecacie?
    A mógłby ktoś wypowiedzieć się na temat tych dwóch pulsometrów firmy Polar?Ft7 RS100
    bloniak, 2011-12-17 17:36:12
  • avatar
    zgłoś
    Pulsometr- co polecacie?
    Dzięki za porządną odpowiedź
    bloniak, 2011-12-17 20:03:35
  • avatar
    zgłoś
    Błahe pytania - mądre odpowiedzi
    \'Hubert89\' napisał(-a):Mam pytanie odnośnie planu 100 pompek z Mens Health, który ostatnio wygrzebałem gdzieś z szafy. Zacząłem tak ćwiczyć, ale mam pytanie odnośnie tego planu. Czy w tym czasie 6 tygodni wybrać i robić też jakieś inne ćwiczenia? Obecnie jestem zmuszony zrezygnować z siłowni, dlatego wybrałem plan 100 pompek.Czy wystarczy robić wszystko wg tej 'rozpiski' i będąc sumiennym, dotrę do celu? Czy jednak trzeba wspomóc organizm też innymi ćwiczeniami i bez nich 100 pompek nie jest możliwe?100 pompek wydaje się nam ogromną liczbą ale wiemy że rekordziści robią tysiące pompek. Z tego wniosek, że 100 powtórzeń jest możliwe dla każdego, przeciętnego śmiertelnika. Ten plan ma na celu zachęcić do systematyczności oraz ustala z góry jaki progres powinien następować wraz z kolejnym treningiem. Według mnie tylko i wyłącznie tym planem można osiągnąć zamierzony cel ale inne ćwiczenia mogłyby to wszystko przyspieszyć. Proponuję Ci wykonać ten plan z MH i do treningu dorzucić jeszcze jakieś ćwiczenia, zależnie od formy jaką masz. Z czasem będziesz mógł dorzucać coraz więcej ćwiczeń. Co do ilości powtórzeń w tych dodatkowych ćwiczeniach to proponuję zawsze robić na 100%.Poza pompkami proponuję Ci jeszcze ćwiczyć podciąganie, przysiady i brzuch
    bloniak, 2011-12-22 11:27:11
  • avatar
    zgłoś
    Opinie ogólnie ;) sylwetka/plan/dieta
    \'Topek\' napisał(-a):jak długo ćwiczyć takim treningiem ?i po jakim czasie można dojść do tego co chce?Ja bym polecił zmienić kolejność ćwiczeń na:1. Przysiady2. Prostowanie nóg3. Zginanie nóg4. Martwy ciąg5. Podciąganie6. Wyciskanie na klatę7. Rozpiętki8. Wyciskanie na barki9. Wspięcia na palce10. Francuz11. BicepsW ten sposób zaczynasz od największych partii i przechodzisz stopniowo do coraz mniejszych. Ćwiczyć możesz 4, 6 lub 8 tygodni (zależy jak bardzo będziesz czuł się zmęczony) a następnie zrób tydzień przerwy i zacznij od początku. Co do czasu ile Ci to zajmie to mniej więcej wiem ale Ci nie powiem. Najpierw musisz polubić to co robisz
    bloniak, 2011-12-23 15:39:05
1 ... 2 3 4 ... 9
STRONA 3 z 9
REKLAMA