[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

Profil szymek123

zgłoś
    Błahe pytania - mądre odpowiedzi
    Witam, chciałem popytać o trening na masę i wrzucić plan do oceny 1) Na MH piszą żeby ćwiczyć trzy razy w tygodniu wszystkie partie mięśni, a znowu gdzie ińdziej żeby ćw codziennie i w każdy dzień inną partie mięśni, jak uważacie?? który plan jest lepszy?? 2) Od 5 lat ćwiczę SW i od 4 lat chodzę na siłownie, sylwetkę mam dobrze wyrzeźbioną, większość mięśni jest dobrze podkreślona i widoczna ale moim zdaniem za mała, wiem oczywiście że dieta to podstawa i mam taką tylko mam problem z klatką piersiową, na początku trochę ją zaniedbywałem, chciałbym ją powiększyć troche i tutaj moje pytanie: jakie ćwiczenia proponujecie żeby ją powiększyć szczególnie w górnej części, jakby ktoś mógł wrzucić gotowy plan na klate to bd baaardzo wdzięczny 3) Miałem kontuzje i przez miesiąc nie chodziłem na treningi i teraz musze przyznać że z gibkością to u mnie kiepsko i tutaj podaje swój plan i prosze o ocene :Rozciągam się dwa razy dziennie(rano i wieczorem)- (nie zachowuje kolejności cw) 1) wykrok nogą ugiętą w kolanie (90stopni) druga noga wyprostowana a) tylna stopa ułożona na poduszkach 3razy po 20sekund tylna stopa na krawędzi wew 3 razy po 20 sekund c) tylna noga na pięcie 3 razy po 20 s 2) lekki rozkrok i skłony na boki po 5 razy 3) szeroki rozkrok ręce kładę przed siebie odchylam tyłek do góry i tak 3 razy po 20 sekund 4) siedze na ziemi stopy złączone i napieram rękami na kolana 3 razy po 10 sekund 5) dynamiczne wymachy nóg do przodu, tyłu, na boki po 30 razy na noge 6) rozjeżdżam się jak najbardziej do szpagatu bocznego i trzymam pół minuty 5 razy 7) nie wiem jak nazwać to cw ale robie tak: przekładam pas przez drążek do podciągania, wkładam noge w pas i podciągam ją do g