[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

Profil bist

  • avatar
    zgłoś
    Pytania od leni oraz ignorantów nie czytających ZASAD FORUM przy rejestracji konta
    Gdzie tam zaszkodzi, wspomoze. Plank bardzo dobry, nie rob ich codziennie jednak. Jest to mega cwiczenie jesli chodzi o wzmocnienie korpusu, zwiekszy wydajnosc przysiadow i ciagow ;) Rob sobie 2x w tyg trenng kalisteniczny
    bist, 2014-05-17 12:22:09
  • avatar
    zgłoś
    Zastąpienie kazeiny
    Jesli chodzi o nabial zawierajacy kazeine, nie jest to wartoscowe białko. Przez uboga zawartosc aminokwasow ograniczajacych, jego wartosc biologiczna wynosi okolo 50, nie pamietam teraz dokladnie. Podczas gdy jaj wartosc ta wynosi 100. Czyli musisz zjesc 2 razy wiecej twarogu aby dostarczyc tyle samo neizbednych aminokwasow co z jaj. Musis sprwadzic wlasna tolerancje na tego typu zwiazki, Jesli nie zalegaja Ci na flakach, to spoko nie ma problemu. Inna kwestia to retencja wody zwiekszona u niektorych. Czasy kiedy zalecalo sie na noc kazeine juz dawno minely. Nie od dzis wiadomo, ze o katabolizm ze zbilansowaną dietą bardzo bardzo ciężko. Kolejna sprawa, ostatnie badania wykazaly ze nie trzeba jesc ogromnych pokladow bialka, aby zwiekszyc swoje rozmiary. osobe jedzące 4,5 grama na kmc i do 2g na kmc zanotowaly te same parametry w skladzie ciala i jakosciach treningów.
    bist, 2014-05-17 12:26:37
  • avatar
    zgłoś
    Grill i piwo – zdrowy duet
    Znaczy wiecie co. Nie ma co patrzec na to, jestesmy tylko ludzmi. Bardziej zdrowe, malo co jest zdrowe w tych czasach. Lubie sobie strzelic piwko ze znajomymi, dziewczyną, przy grillu na reset bez yrzutów sumienia. Na sylwetke pracuje się wiele miesiecy, jeden dzien i jedno piwko nic nie zaprzepaszcza.
    bist, 2014-05-17 12:29:10
  • avatar
    zgłoś
    Błahe pytania - mądre odpowiedzi
    Wręcz od kreatyny w połączeniu ze scorch możesz dostać nadciśnienia i blokady przedsionków czym doprowadzisz nawet do śmierci..CZEGO BLOKADY? CO TY ZA HEREZJE SIEJESZ?!
    bist, 2014-05-17 12:32:27
  • avatar
    zgłoś
    3 złe nawyki, które hamują postępy w siłowni
    Podstawowe podstawy.Jak widze osoby ktore wyciskaja na lawce ze stopami na lawce to od razu krzyzyk na droge im daje. Jednakze Michal Karmowski zalecał od czasu do czasu tego typu alternatywe dla wyciskania.
    bist, 2014-05-17 12:37:09
  • avatar
    zgłoś
    Suplementy dla Twoich mięśni
    BCAA ma sens jedynie przy insulinie. Dawkowana potreningowo przyjmowana jest jak cukier nie bede sie zaglebial w reakcje biochemiczne. CLA rowneiz niespecjalnie dziala, glukozamina rowniez zero wplywu na stawy. HMB - tu juz za glowe sie zlapalem - nikomu nie ptorzbne... Na tym skonczylem lekture. Strasznie komercyjny ten artykułSAA i prohormony pomogą ale...zrujnować sobie zdrowie.To odnośnie fragmentu Twojej wypowiedzi, w którym polecasz prohormon.Uzywane nieodpowiednio. Alkoholem mozna zrunowac sobie zdrowie, zlą technika mozna zrujnoaac zdrowie. Prohormony to gowno, od tego trzyma sie z daleka. SAA - sam uzywam, wyniki w normie, dbam o profilaktyke. Sciagnalem sobie z włoch glutathione nawet ktory bardzo dobrze oczyszcza organizm i czuje sie swietnie i ciesze sie przyrostami.
    bist, 2014-05-17 12:42:57
  • avatar
    zgłoś
    Większa masa mięśniowa dzięki basenowi - Czy to w ogóle możliwe?
    myslisz ze on poza plywaniem nic nie cwiczy i nie bije w udo? 6-7gram wegli? Czyz Ty oszalal? niech zacznie od optymalnej ilosci 3g, max 4 i niech zwieszka co tydzien kalorycznosc diety. Nie chodzi zeby od razu dowalić niewiadomo ile kalorii, organizm bedzie w szoku, metabolizm nie jest na to przygotowany, ciaza, odruchy wymiotne, budowanie okropnej relacji z jedzeniem.
    bist, 2014-05-17 19:22:16
  • avatar
    zgłoś
    Suplementacja - pytania ogólne
    Chyba ze bierzesz insuline potreningowo to wtedy ładujesz sobie wegle i bialko do porcji. Tak to nie ma czegoś takiego jak katabolizm... Np. dieta IF jest idealnym przykladem ze nie ma czegos takiego jak aktabolizm jesli je sie wystarczajaco duzo a czestotliosc posilkow nie ma zanczenia, cytat z artu o IF: http://www.bcaa.pl/wiedza/odzywianie/26,dieta-if-intermittent-fasting-okresowy-post.html\"Co się stanie z tak dużymi ilościami jedzenia skonsumowanymi w krótkim czasie? To samo, co z tymi spożywanymi, co 2-3 godziny. Trawienie to proces czasochłonny, wykonywany przy udziale skoordynowanej pracy narządów i gruczołów, przez co makroskładniki będą stale uwalniane do krwiobiegu przez wiele kolejnych godzin. Nie ma mowy o katabolizmie!\" Druga sprawa, kolejny mit, po treningu okno anaboliczne trwa tyle i tyle i trzeba jak najszybciej dostarczyc bialko czy wegle. Ktoz ma na tym nie zarabiac jak nie firmy produkujace odzywki?
    bist, 2014-05-18 11:02:15
  • avatar
    zgłoś
    Suplementy dla Twoich mięśni
    Ja nigdy nie schodze z towaru, robie to pod zawody ;) jak chce odpocząc to mostkuje, morfologia krwi co kwartal.Na sucho złapiesz swoj limit rozmiaru, ktoego nie przeskoczysz. Juz z 1,5 roku bedzie od kiedy jesem on.
    bist, 2014-05-18 11:06:58
  • avatar
    zgłoś
    Suplementy dla Twoich mięśni
    Nie rozumiem dociekliwości, kogo to obchodzi? Typowy polaczek. Dzięki, ale nie bede sie sluchal rad kogos kto nie ma o tym zielonego pojecia i wie tyle co nic.Ramiona - 48cmWzrost 186cmUdo 67cmPas okolo 80. Przed biceps 40, udo 58, pas 74.Zadowolony? Ale dzieki, poprawiles mi humor swoja glupota :D
    bist, 2014-05-18 14:10:02
1 2 3
STRONA 1 z 3
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij