REKLAMA

Profil bartek2

zgłoś
    Ratownik czy lekarz
    Nie ma prostej odpowiedzi na to pytanie.Sam studiuję medycynę, więc jestem nieco w temacie. Pierwsza pomoc, której uczą się lekarze trwa raptem 1 semestr i jest to 1 godzina w tygodniu... Jeżeli ktoś serio do tego podejdzie, to to jest jeszcze do zniesienia. Niestety gigantyczna ilość studentów medycyny dosyć mocno olewa ten przedmiot. Mnóstwo jest wśród nas lekarzy teoretycznych tj, nadających się na dermatologię, internę i inne temu podobne mało "praktyczne" specjalizacje podczas np. wypadku. Przyswoją niepojętą dla mnie ilość wiedzy, kończą studia na piątkach. Gdy przyjdzie do wykorzystania całej tej wiedzy są w kropce.Ale no własnie jest jedno ale.Są też osoby, choć jest ich mało, mające tzw. "rękę" do rzeczy stricte praktycznych. W moim przekonaniu są to przyszli chirurdzy. Jeżeli takowy prawdziwy chirurg mający jakieś doświadczenie znajdzie się na miejscu wypadku to jemu powierzyłbym swoje życie. Natomiast bardzo podziękuje lekarzom teoretycznym. W takich sytuacjach rozgarnięty ratownik medyczny z pewnością sprawdzi się lepiej. Chociażby, że ma z tym doświadczenie praktycznie na co dzień. Wszystko zależy od człowieka. Nie od zawodu który się wykonuje.
    bartek2, 2011-12-21 00:54:57
    zgłoś
    Matura, studia, praca, plany na przyszlosc
    \'ToY napisał(-a):Ja mam 7 zaliczeń pisemnych do piątku, poebało kogoś A co studiujesz że tak ciekawie? Który rok?
    bartek2, 2012-01-18 18:39:08
    zgłoś
    "Męcząca" dziewczyna.
    Uuu medyk. Współczuje bardzo. Anatomię w 1 semestr macie przerobić. W 2 semestrze fizjologie. To nie będzie trudne. Tego się nie da Nawiązując do tych informacji przygotuj ją, że czasu nie będziesz miał. Wcale.
    bartek2, 2012-04-04 19:34:48
    zgłoś
    "Męcząca" dziewczyna.