REKLAMA

Profil bartolomeo107

  • avatar
    zgłoś
    Faceci a Fitness?
    Fitness jest wg mnie zabawą dla kobiet. Zresztą uważam , że te zajęcia fitness to wyrzucanie kasy w błoto. Tam są typowe ćwiczenia o charakterze aerobowym, więc zamiast bwydawać kasę radziłbym po prostu pobiegać .
    bartolomeo107, 2009-05-04 19:49:57
  • avatar
    zgłoś
    6--pak jak szybko można zbudować
    Skoro masz na uwadzę wypracowanie 6-paka to przede wszystkim musisz wykonywać aeroby (najlepiej bieganie) . Jeśli chodzi ci tylko o to żeby zlikwidować tłuszcz, bo jeśli chcesz brzuch budować od zera to najlepsze ćwiczenie: unoszenie wyprostowanych nóg aż do podbródka w zwisie na drążku . Ale do wakacji cudów bym się nie spodziewał. Ale przy odpowiedniej diecie na pewno zobaczysz widoczne efekty
    bartolomeo107, 2009-05-08 14:44:49
  • avatar
    zgłoś
    6--pak jak szybko można zbudować
    "robią formę na wakacje" - ten tekst zawsze mnie rozwala ... Tacy specjaliści biorą omkę w d..ę i świecą tężyzną na pierwszej lepszej plaży. Tylko po wakacjach męczą się z przebarwieniami skóry
    bartolomeo107, 2009-05-08 14:48:07
  • avatar
    zgłoś
    6--pak jak szybko można zbudować
    Interwały są bardzo dobre, jednak na początku trzeba organizm przyzwyczaić do pewnego poziomu wydolności. Trzeba także pamiętać , że niezależnie od stopnia zaawansowania nie wolno zbyt często wykonywać treningu interwałowego, ponoć max. 2 razy w tygodniu. Jest tak dlatego że ten specyficzny rodzaj treningu piekielnie obciąża serce, co nie dotyczy klasycznych aerobów.
    bartolomeo107, 2009-05-08 21:10:46
  • avatar
    zgłoś
    Plan treningowy dla 16-latka / w domu
    Nie zgadzam się z Tobą "ciaps".Ćwiczyć można w wieku 16 lat, jak najbardziej. Jeśli chodzi o dobór ćwiczeń to także nie jest to istotne w kontekście młodego wieku. Najważniejsze natomiast jest to , aby przynajmniej do ukończenia 21. roku życia (bo tyle wg wielu źródeł trwa naturalny wzrost kośćca człowieka) nie wykonywać przysiadów ze sztangą . Bo właśnie to ćwiczenie najbardziej obciąża kręgosłup (ma to związek z położeniem sztangi podczas wykonywania tego ćwiczenia) . Rozwiązanie jest proste : zamienić sztangę na hantle.Musisz także pamiętać (i tu zwracam sie do autora TEMATU) i podkreślam to bardzo WAŻNE : po każdym treningu musisz się rozciągać . Brak odpowiedniej elastyczności również prowadzi do zatrzymania procesu wzrostu kości ( z reguły właśnie wszystkie typowe "koksy" z siłowni są bardzo niscy bo pojęcia nie mają o treningu).Pozdro
    bartolomeo107, 2009-05-10 20:29:40
  • avatar
    zgłoś
    6--pak jak szybko można zbudować
    Najłatwiej wykonać to ćwiczenie na drabinkach - wtedy ciało jest w bezruchu i brzuch ciężej pracuje
    bartolomeo107, 2009-05-12 19:26:07
  • avatar
    zgłoś
    Trening.
    Adrian, musisz sobie uświadomić że kluczem w kształtowaniu ciała jest dieta. Nie ma większego znaczenia czy będziesz biegał raz czy sto razy dziennie . Przede wszystkim dieta !!Po drugie, na początku powiedzmy że wrzuciłeś jakiś zarys treningu - ja się pytam : gdzie ćwiczenia na nogi, brzuch, motyle, prostowniki (decydują o ogólnej sprawności), naramienne itd. ? Po trzecie , nie rozpędzałbym się z tym bieganiem. Na początek trucht albo marszobiegi (jeśli jesteś słaby kondycyjnie). Jeśli chcesz schudnąć to polecam bieganie rano na czczo . Oczywiście warto to uzupełnić takimi ćwiczeniami jak pompki , różne skipy i inne takie na rzeczy.Mówisz że po miesiącu pewnie wymiękniesz. Nie musi tak być. Nie wiem czy chcesz biegać sam czy z kimś. Jeśli z kimś to nawzajem będziecie sie motywować. Jeśli sam to zabieraj ze sobą mp3 z ulubioną muzą i tyle.Na początku nie wspomniałeś o rozgrzewce i rozciąganiu po treningu, mam nadzieję że po prostu zapomniałeś, albo uznałeś że w tym temacie to nie jest najważniejsze.Pozdro
    bartolomeo107, 2009-05-12 19:41:55
  • avatar
    zgłoś
    rowerek w domu
    Kolega Lep jest bardzo oszczędny w słowach Przede wszystkim jeśli chcesz pomóc koledze to albo napisz wszystko o nim (tzn. czy miał już kontakt z jakimkolwiek rodzajem treningu i przede wszystkim jaką ma wagę, wzrost itp.) albo powiedz mu żeby to on zwrócił się o pomoc. Kto jak kto ale on o sobie na pewno wie wszystko.Po drugie, i tu odwołanie do pierwszej mojej myśli, nie piszcie człowiekowi że ma rypać interwały , bo tak jak mówię - nic o jego koledze nie wiemy (oprócz tego że chce schudnąć) . Gościu to przeczyta, powie koledze a ten dostanie ataku serca po pierwszym interwale (żart ) i się narobi wtedy. Lap , napisz coś więcej .Przede wszystkim:wagawzrostwiektętno spoczynkowestaż treningowy (jeśli takowy był)Pozdro
    bartolomeo107, 2009-05-13 18:01:23
  • avatar
    zgłoś
    Formuła 1 - Do boju, Kubica!
    Od pewnego czasu odnoszę wrażenie, że koncern BMW tak naprawdę traktuje udział w F1 wyłącznie jako dodatkowe źródło dochodów, a koncentruje się wyłącznie na seryjnej produkcji aut osobowych. W studiu F1 Pan W.Zientarski wspominał też, że BMW rozwiązał kontrakt z jednym ze swoich kluczowych konstruktorów. Sprawa KERSU to już w ogóle są jaja. Najpierw sami wymyślili ten bajer, a potem pierwsi z niego zrezygnowali. Jedynym plusem tego sezonu jest to (przynajmniej ja to zauważyłem) , że BMW przestało niejako faworyzować Heidfelda (przynajmniej nie robi już tego w takim stopniu jak w ostatnich dwóch sezonach) .
    bartolomeo107, 2009-05-13 21:18:52
  • avatar
    zgłoś
    brzuszki z obciążeniem
    24HighFlyer24, chyba nie jesteś wielkim znawcą sportu. Mówisz , że na ćwiczeniach z własnym ciężarem ciała masy nie zrobisz. To w takim razie jak wytłumaczysz , że gimnastycy i akrobaci wyglądają w większości jak greccy bogowie i mają niesamowitą siłę, chociaż ćwiczą wyłącznie z ciężarem własnego ciała? Twoje myślenie o ćwiczeniach z ciężarem ciała sprowadza się tylko do klasycznych pompek, przysiadów, brzuszków i jeszcze nie wiem do czego. W rzeczywistości tego rodzaju ćwiczeń jest multum - w większości są to ćwiczenia siłowe. Weźmy na przykład takie planche czy planche-pushups albo muscle-up. Kwestia tylko w tym ile robisz powtórzeń i musi być odpowiedni progres, czyli trzeba zwiększać stopień trudności takich ćwiczeń, bo z założenia nie ma w nich miejsca na dodatkowe obciążenie - tylko masa ciała.
    bartolomeo107, 2009-05-15 15:54:19
1 ... 2 3 4 ... 23
STRONA 3 z 23
REKLAMA