REKLAMA

Profil bartas6

  • avatar
    zgłoś
    Pomoc dla piłkarza
    WitamNa forum pisze pierwszy raz ale stronę MH i forum przeglądam bardzo często ale jakoś wcześniej nie było jak pisaćno ale do rzeczy chciałbym abyście doradzili mi pomogli w pewnych sprawach.Jestem "piłkarzem" tzn gram w klubie 3 ligowym treningi mam codziennie do tego w weekend mecz, jestem studentem AWF studiuje dziennie wiec jak widzicie na ruch nie mogę narzekać a w tej chwili to można powiedzieć, że lekko nawet jestem zajechany z tego względu no ale jeszcze tydzień i kończy mi się runda jesienna wiec będzie trochę przerwy ale chciałbym po lekkim odpoczynku od ruchu zająć się trochę swoja sylwetka[ która i tak nie jest najgorsza ale chciałbym mieć lepsza]Od 1.5 roku ćwiczę, [z krótkimi przerwami] efekty jakieś tam lekkie są, ćwiczyłem praktycznie ten cały okres w domu swoim ciężarem ciała + hantle drążek i przez 3 miesiące metodą Olivier`a Lafay`a, czasami bylem na siłowni z klubem ale wiecie jakie to ćwiczenia wtedy .... . Teraz tez chciałabym ćwiczyć nadal ciężarem swojego ciała plus hantle itp myślę nad treningiem Spartakusa ale chciałbym abyście doradzili mi może właśnie w doborze programu ćwiczeń głownie w doborze odzywki bo chciałbym podkreślić bardziej swoje mięśnie[rzeźba] niż mieć mase bo i tak ważę 82 a w sumie tłuszczyku nie ma, wiec jaka odzywka [lub połączenie odzywek] była by dla mnie najlepsza? odzywka po której mięśnie będą większe i bardziej widocznie [wyraziste] a przy której nie nabiorę masy bo wiadomo ze piłkarzowi duża masa nie potrzebna a ja i tak ważę 82 kg [wzrost 182], co do diety to specjalnej nie mam wiem ze to polowa sukcesu ale wiecie jakie jest życie studenta ale oczywiście patrze co wrzucam na talerz i jem wiec z tym tez nie jest najgorzej.Mam nadzieje ze zrozumiecie o co mi chodzi jak coś to piszcie a będę odp no i mam nadzieje że mi pomożecie liczę na Was
    bartas6, 2010-11-02 08:02:19
  • avatar
    zgłoś
    Pomoc dla piłkarza
    No dzięki za wyczerpujące odp aż nie wiem za co się brać....
    bartas6, 2010-11-06 19:45:20
  • avatar
    zgłoś
    Błahe pytania - mądre odpowiedzi
    Witam Mam nadzieje ze moje pytanie kieruje w dobrym temacie i otrzymam odp, mianowicie chodzi mi o ćwiczenia, które pomogą mi rozwinąć zewnętrze mięśnie klatki piersiowej np tak jak w załączonym obrazku. Prosił bym o podanie ćwiczeń, które można wykonywać na pełnym sprzęcie, ale też w domowych warunkach bo nie zawsze mam dostęp do pełnej siłowni. Wielkie dzięki jak uzyskam odp postaram się jeszcze podpytać bo mam kilka pytań co do tego pytania jak i kilka innych Pozdrawiam
    bartas6, 2011-04-28 10:16:54
  • avatar
    zgłoś
    Błahe pytania - mądre odpowiedzi
    hej, mam pytanie:jak dawkować w dni treningowe i nietreningowe białko i krete mono?[od razu powiem ze dietę mam] dorzucę do tego ze rano biegam na czczo, w godzinach 14-15 mam trening na siłowni, w dni nietreningowe staram się dużo aerobów wykonywać- rano rower ok 30 min, czasami basen, wieczorem skakanka. Z góry dzięki za pomoc.
    bartas6, 2011-10-01 11:12:56
  • avatar
    zgłoś
    PLANY TRENINGOWE (do oceny)
    Siema jak można dajcie swoje opinie czy to w miarę ma sens . Trochę o sobie:Staż treningowy ok 1,5 r [większosc tego czasu ćwiczyłem w domu, rożne ćw z treningu domatora do tego ławeczka hantle drążek] czasami przeplatywalem ta z wizytami na siłowni,(trenowałem piłkę nożna wiec rożnie musiałem to sobie dopasowywać) teraz nie gram i od 3 miesięcy chodzę na siłkę.]Wzrost 182,5Waga 82Dieta jest[masowa]Cel: masa Mam zamiar ćwiczyć FBW 3x w tygodniu [raczej pon srd, pt] w [wtorek, czwartek aeroby(bieganie 20 min na cczo)] sobota i niedziela wolna, brzuch w dni treningowe po FBW.I pytanie czy taki plan może być [po raz pierwszy mam zamiar ćwiczyć systemem FBW, wcześniej jak chodziłem czy nawet w domu starałem się ćwiczyć treningiem dzielonym]PONIEDZIAŁEKpowtórzenia w ćw. 10Rozgrzewka- 10 min na skakance plus cw. rozgrzewkoweWyciskanie sztangi skos 2 serieWyciskanie sztangi płasko 2 serieWyciskanie żołnierskie 2 seriePodciąganie sztangi do górnej części brzucha 2 seriePompki na poręczach 3 seriePodciąganie na drążku 2 serie- maxWiosłowanie 2 seriePrzysiady ze sztangą 3 serieMartwy ciąg na prostych nogach 3 serieWspięcia na palce z obciążeniem stojąc na podwyższeniu 3 serie, w serii 20 pw.Uginanie ramion ze sztangą 3 serieRozciaganie- rozne formy cw ok 10 minŚRODApowtórzenia w ćw. 10Rozgrzewka- 10 min na skakance plus cw. rozgrzewkoweWyciskanie hantli skos 2 serieWyciskanie hantli płasko 2 serieWznosy ramion bokiem w opadzie tułowia 2 serieUnoszenie sztangielek przodem (chw molotkowy) 2 serieWąskie wyciskanie leżąc 2 seriePodciąganie na drążku 2 serie- maxWiosłowanie sztangielka jednorącz (równe odpoczynki pomiędzy stronami L-P 2 seriePrzysiady ze sztanga z przodu 3 serieUginanie nóg leżąc 3 serieWspięcia siedząc 3 serie, w serii 20 pw.Uginanie ramion ze sztanga nachwytem 3 serieRozciaganie- rozne formy cw ok 10 minPIĄTEKpowtórzenia w ćw. 10Rozgrzewka- 10 min na skakance plus cw. rozgrzewkoweWyciskanie hantli skos dol 2 serieWyciskanie sztangi plasku 2 serieWyciskanie sztangi zza głowy 2 serieUnoszenie ramion w przód ze sztangą 2 serieWyciskanie "francuskie" jednorącz w siadzie 2 seriePodciąganie na drążku 2 serie-maxMartwy ciąg 3 seriePrzysiady wykroczne[raz sztanga, raz hantelki] 3 serieOdwrotne spięcia w staniu 3 serie, po 20 pw.Uginanie ramienia ze sztangielka w siadzie- w podporze o kolano /Uginanie ramion ze sztangielkami stojąc- chwyt młotkowy 3 serie.Rozciaganie- rozne formy cw ok 10 minBrzuch po każdej sesji:1.Unoszenie wyprostowanych nóg na drążku z przenoszeniem na boki2.Rolowanie sztangi3.Smocza flaga4.Spięcia brzucha z talerzem za głową5.Spięcia brzucha z unoszeniem i wznosem nóg6.Unoszenie wyprostowanych nóg na drążku7.Spięcia boczne w leżeniu na boku z unoszeniem nógSiedem ćwiczeń wykonanych zaraz po sobie po 1 serii po 6-12 powórzeńProszę o opinie o rady i jak coś pytania.Pozdro
    bartas6, 2011-10-18 12:24:41
  • avatar
    zgłoś
    PLANY TRENINGOWE (do oceny)
    OK dzięki za pierwsza opinie tzn powiem tak wczoraj akurat cwiczylem tym planem odnośnie poniedziałku i nie czułem się jakiś masakrycznie zmęczony wiec nie wiem ale skoro mowisz ze przeładowany no to moze coś w tym jest. Ile czasu odpoczynku między seriami? i wogole przy FBW ile powinno byc? co do aero no to nie wiem rożne opinie już czytalem, każdy pisze co innego i w sumie ciężko mi to jakoś ogarnąć, trenowałem piłkę więc bieganie nie robi mi jakiegoś problemu, ba nawet mi go brak. Co do skakanki no to jest w dzień treningowy jako rozgrzewka 10 min + cwiczenia rozgrzewajace. A jak inni postrzegają ten mój podany plan?
    bartas6, 2011-10-18 13:41:50
  • avatar
    zgłoś
    PLANY TRENINGOWE (do oceny)
    Jakby ktoś mógł z bardziej doświadczonych powiedziec coś na temat treningu który podałem wyżej bo narazie tylko jedna opinia a chciałbym poznac inne
    bartas6, 2011-10-19 07:47:54
  • avatar
    zgłoś
    Błahe pytania - mądre odpowiedzi
    Siema mam szybkie pytanie, czy ten trening Tomasza Brzózki będzie dobry do budowania masy czy jednak nie bardzo?tutaj adres .Czy lepiej skupić się na innym treningu np FBW ? np takim jak jednego z finalistów konkursu MH
    bartas6, 2011-10-21 07:52:57
  • avatar
    zgłoś
    Błahe pytania - mądre odpowiedzi
    Finalista konkursu MH też nie wygląda źle hehe ale od następnego tygodnia spróbuje treningiem Tomka zobaczymy;) tak siedze i myśle więc edytuje i pytamczy słowa "wygląda dobrze" kierowane są do wyglądu Tomka czy do treningu ze jest dobrze ułożony przemyślany i da rezultaty? czym sie kierowałeś pisząc tak?
    bartas6, 2011-10-22 08:31:51
  • avatar
    zgłoś
    We wrześniowym numerze MH...
    SiemaTrochę odkopie temat ale mam pytanie odnośnie artykułu z wrześniowego MH mianowicie artykuł znajduje sie na stronie 98-99 i dotyczy białka, tytuł "Zielone białko" i moje pytanie brzmi: czy kilka tych podanych dan i przypisów można zastapic np standardowe danie typu piers z kurczaka, tunczyk w swojej diecie [masa].Jakby ktoś mógł odp byłbym wdzięczny
    bartas6, 2011-10-23 17:00:12
1 2 3 ... 11
STRONA 1 z 11
REKLAMA