REKLAMA

Profil bartas6

zgłoś
    Pomoc dla piłkarza
    WitamNa forum pisze pierwszy raz ale stronę MH i forum przeglądam bardzo często ale jakoś wcześniej nie było jak pisaćno ale do rzeczy chciałbym abyście doradzili mi pomogli w pewnych sprawach.Jestem "piłkarzem" tzn gram w klubie 3 ligowym treningi mam codziennie do tego w weekend mecz, jestem studentem AWF studiuje dziennie wiec jak widzicie na ruch nie mogę narzekać a w tej chwili to można powiedzieć, że lekko nawet jestem zajechany z tego względu no ale jeszcze tydzień i kończy mi się runda jesienna wiec będzie trochę przerwy ale chciałbym po lekkim odpoczynku od ruchu zająć się trochę swoja sylwetka[ która i tak nie jest najgorsza ale chciałbym mieć lepsza]Od 1.5 roku ćwiczę, [z krótkimi przerwami] efekty jakieś tam lekkie są, ćwiczyłem praktycznie ten cały okres w domu swoim ciężarem ciała + hantle drążek i przez 3 miesiące metodą Olivier`a Lafay`a, czasami bylem na siłowni z klubem ale wiecie jakie to ćwiczenia wtedy .... . Teraz tez chciałabym ćwiczyć nadal ciężarem swojego ciała plus hantle itp myślę nad treningiem Spartakusa ale chciałbym abyście doradzili mi może właśnie w doborze programu ćwiczeń głownie w doborze odzywki bo chciałbym podkreślić bardziej swoje mięśnie[rzeźba] niż mieć mase bo i tak ważę 82 a w sumie tłuszczyku nie ma, wiec jaka odzywka [lub połączenie odzywek] była by dla mnie najlepsza? odzywka po której mięśnie będą większe i bardziej widocznie [wyraziste] a przy której nie nabiorę masy bo wiadomo ze piłkarzowi duża masa nie potrzebna a ja i tak ważę 82 kg [wzrost 182], co do diety to specjalnej nie mam wiem ze to polowa sukcesu ale wiecie jakie jest życie studenta ale oczywiście patrze co wrzucam na talerz i jem wiec z tym tez nie jest najgorzej.Mam nadzieje ze zrozumiecie o co mi chodzi jak coś to piszcie a będę odp no i mam nadzieje że mi pomożecie liczę na Was
    bartas6, 2010-11-02 08:02:19
    zgłoś
    Pomoc dla piłkarza