[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

Profil arienka

  • avatar
    zgłoś
    Doswiadczona dziewczyna
    No to macie odpowiedz zenskiej czesci. Ja akurat jestem w trakcie rozwodu. Mam nowego partnera i prawda jest taka, ze niczego przed nim nie ukrywam. Ani przebiegu, ani ilosci wlascicieli Ani po jakich wertepach w przeszlosci jezdzilam. Bo uwazam, ze jesli na kims czlowiekowi zalezy, to przede wszystkim powinien byc z nim szczery od samego poczatku. Bo jesli na samym juz wstepie beda klamstwa i kretactwa, to nie bedzie to udany zwiazek i zawsze ktos bedzie zraniony. Nie kazda dziewczyna jest taka, ze o wszystkim powie. Tak naprawde to jest takich malo. Ja sobie cenie szczerosc i zawsze wale prosto z mostu. I albo ktos to doceni, albo niech sobie daruje. Jesli autor tego tematu rwie sobie wlosy z glowy przez przeszlosc swojej partnerki, to mysle, ze faktycznie niech da sobie spokoj, ale bardziej dla niej niz siebie samego. Bo ona juz sie wybawila i szuka stabilizacji. Szkoda, ze jej szczerosc byla wymuszona alkoholem. Ode mnie bys to uslyszal na pierwszej randce. Zastanow sie, jakie ty mozesz dac jej teraz oparcie na cale zycie? Jak przy najblizszej klotni wypomnisz jej, ze jest dziwka albo niewiadomo kim, bo sie kiedys dobrze bawila. To w tobie zawsze bedzie siedzialo. Lepiej znajdz sobie swieta dziewice, jesli potrafisz taka znalezc. Zadna z nas nie jest i nie byla swieta. Kazdy ma prawo do zabawy. Zrob to dla niej i nie zawracaj jej dupy. Dopoki jest mloda i jeszcze ma szanse ulozyc sobie zycie z innym facetem.
    arienka, 2012-08-14 09:11:45
  • avatar
    zgłoś
    Ulubiony dowcip :)
    Idzie Polak po pustyni, chce mu sie pic jak cholera. Nagle patrzy , a w oddali widac jakies ogrodzenie. Mysli; napewno sa tam ludzie , i maja wode. Podchodzi blizej, patrzy, a tam napis WARZONE. Mysli; jestem, k..wa w niebie.Browar mi sie trafil. Moze to jakas fatamorgana. Po czym przeskoczyl przez plot i ........ zginal. Czemu? Bo po angielsku WARZONE oznacza "strefa wojenna".Policjant zatrzymuje ciazarowke. Podchodzi do kierowcy i mowi; juz siodmy raz pana zatrzymuje za to, ze sie panu ladunek na droge wysypuje. A na to kierowca; a ja juz siodmy raz panu tlumacze, ze ten samochod to piaskarka.
    arienka, 2012-08-16 12:45:20
  • avatar
    zgłoś
    Piersi: instrukcja obsługi dla facetów
    To,ze ja odnosze takie wrazenie, ze facet sie moimi cyckami nie interesuje w czasie pieszczot, to normalne, bo kogo by podniecaly takie pryszcze, ale zeby cycoliny narzekaly, to ja tego nie rozumiem.
    arienka, 2012-08-16 12:56:41
  • avatar
    zgłoś
    Kiedy ona ma dziecko...
    U mnie jest ciut inny problem. Moj chlopak wcale sie nie zrazil, ze sie rozwodze i mam synka. Wiedzial o tym, zanim bylismy razem i nadal chcial tego zwiazku. Jestesmy razem prawie pol roku. On bal sie , ze maly go nie zaakceptuje. Maly szybko go polubil, ale on sam trzyma do dziecka dystans. Sam to przyznal. Jest z tego powodu troche nieszczesliwy, bo chcialby mojego synka pokochac, ale niewiadomo czemu nie umie. Powiedzialam mu, ze pewnie potrzeba na to czasu,bo dla niego to jednak obce dziecko, ale teraz chyba sama zaczynam sie martwic, bo nic sie nie zmienia. A naprawde oboje chcemy byc szczesliwa rodzina. Moze ktorys z panow wniesie jakis nowy pomusl. Bede wdzieczna.
    arienka, 2012-08-16 13:04:35
  • avatar
    zgłoś
    Kiedy ona ma dziecko...
    \'Hrabia napisał(-a):arienka - zróbcie sobie drugie dziecko, tym razem będzie Wasze wspólne.No i wlasnie tego sie boje. Zeby moje dziecko nie odczulo, ze jest gorzej traktowane i jest na uboczu od tego drugiego dziecka.
    arienka, 2012-08-17 15:29:43
  • avatar
    zgłoś
    Preferencje
    Od razu mowie, ze tez jestem kobieta. Jestem wrogiem papierosow, bo smierdza, dusza i sa drogie. I podejrzewam, ze tak jak ja gardze palaczami, tak samo mezczyzna niepalacy moze miec wstret do takowej aromatycznej pani. I odwrotnie. Palacz palaczke zawsze wywacha....
    arienka, 2012-10-23 12:42:22
  • avatar
    zgłoś
    Co Cię wk***ia...?
    Zanim zaczne, zapytam: jak sie dzisiaj macie?Mam nadzieje, ze mniej wk...wieni niz wczoraj No to zaczynam:- zwolennicy PO broniacy ich nawet, gdyby mieli wpier...ac tynk ze scian- Hania Waltz i jej pojecie o remontach w Warszawie- ciagle Pier...nie o zasranych trawnikach, jakby powazniejszych tematow nie bylo- dracy jape naje...ni gowniarze pod moimi oknami o 2 w nocy- palacze palacy wszedzie , gdzie sie da, nawet tam, gdzie im nie wolno, zwlaszcza po zwroceniu im uwagi- mandaty 300zlotowe za parkowanie- znikajace pensje- system aktywizacji zawodowej w urzedzie pracy- janosikowe- warszawiacy z importu (czyt. sloiki)- korki- wiecznie zamkniete drogi- gdy ktos wie lepiej jak powinnam zyc niz ja sama- slodkie idiotki- niezaradne maminsynki- kierowcy, ktorzy wolniej jezdza niz chodza- faceci, ktorzy uwazaja sie za wspanialych kierowcow, a parkuja na srodku drogiNa koniec zycze wszystkim milego dnia
    arienka, 2012-10-23 13:08:00
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij