REKLAMA

Profil aldo333

zgłoś
    Suplementy dla Twoich mięśni
    ale nie chodzi przecież chyba od razu o doping? Ja szczerze mówiąc nie znam się na tych wszystkich suplementach, ale widzę róznicę między dopingiem a braniem jakiegoś wigoru czy kreatyny. Z takich suplementów to cisnąłem tylko l-karnitynę, tak jak chłopaki wcześniej wspominali. Jest taki preparat Thermo Carnitin, co prawda super tani nie jest, ale takie już są tego ceny, za to daje naprawdę powera na trening no i nie czuję się taki wyzuty potem.
    aldo333, 2014-06-03 21:21:23
    zgłoś
    Tydzień na suplementach
    jasne, ze suplementami nie da się zastąpić jedzenia, na tym właśnie polegają, że mają uzupełniać dietę. Grunt to wybrać te, które mogą być pomocne, a nie zapychać się kilogramami tabletek. Ja biorę tylko dwa, ale za to wyspecjalizowane: coś co się nazywa gincomax który pomaga w zapamiętywaniu i power man - takie cudo na witalność i energię. Kiedyś brałem vigor ale nic mi to nie dawało do koncentracji ani zdrowia. 
    aldo333, 2014-06-03 21:41:29
    zgłoś
    16 rad, jak dbać o męską skórę
    Nie no nie wyobrażam sobie chodzić do kosmetyczki jak kobiety. Co innego fryzjer, ale żeby mi obca kobieta wyciskała pryszcze to dziękuję. Można po prostu stosować jakieś kosmetyki przeciwtrądzikowe. Na zmarszczki mam krem od dawna flosmen. A na łysienie stosuję jakieś ampułki, które zamówiła dla nas dziewczyna - med serum prosalon. Sobie niby na piękniejsze włosy, a mi na pierwsze objawy. I one działają super muszę przyznać. 
    aldo333, 2014-06-03 21:49:24
    zgłoś
    Pasta bez fluoru?
    na stałe zęby warto jednak mieć taką z fluorem ; /
    aldo333, 2014-06-03 21:51:12
    zgłoś
    Cera naczynkowa
    Jest taka apteczna firma, Flos Lek i oni mają dobre preparaty z tej serii, moja dziewczyna je sobie bardzo chwali, ale nie są babskie - jak to z apteki, takie normalne kremy. Toniku pewnie nie będziesz stosował, ale może kup sobie jakiś krem, one z tego co wiem nie są drogie.