REKLAMA

Profil szwircu

  • avatar
    zgłoś
    skakanka
    kiedyś widziałem trening na skakance bodajrze amerykańskich komandosów i tam było tak chyba: minuta na jednej nodze, minuta na drugiej, minuta na obu i tak się powtarza ja skaczę tak: wolno (nogi rozchodzą się na zewnątrz, raz jedna raz druga - coś jak w kaczym chodzie) -> szybko na obu nogach (tylko podskakując bez unoszenia kolan) -> potem wolno, następnie znowu szybko (podskakując z nogi na nogę unosząc kolano jak najwyżej do przodu), znowu wolno i potem szybko (tak jakbym chciał uderzyć końcem pięty o pośladek), cykl wolny - 30 obrotów skakankicykl szybki - 55 obrotów skakankii takim systemem skaczę przez 25 minut.; jednak troszkę czasu minęło odkąd kondyszkę wyrobiłem - obecnie dążę do tego by jeszcze bardziej zintensyfikować cykl szybki kosztem wolnego:) proponuję zacząć od np. 7- 10 minut i w cyklu wolnym robić 40 obrotów a w szybkim dajmy na to 30-35potem proprocje można zmieniać w zależności od upodobań i co tydzień dodawać np. jedną minutę - trzeba wyczuć po prostu jak nam się będzie skakać najwygodniej i też w zależności od tego czy skaczemy przed treningiem siłowym czy np. skaczemy na skakance osobno bez powiązania z innym wysiłkiem.pozdrawiam!:)
    szwircu, 2009-05-12 21:56:34
  • avatar
    zgłoś
    Tatuaż
    \'Daniel\' napisał(-a):więcej się nie wypowiem bo to moim zdaniem jest chore rozumiem u dziewczyny małą lilijkę lub różę na bioderku lub łopatce - która podkreśla urodęu faceta też jakiś niezbyt wielki tatuaż ładnie wygląda jeśli ma za zadanie ozdobić właściciela lub podkreślić jego indywidualizmjednak jak we wszystkim najważniejszy jest umiar - kiedyś czytałem, że u wielu osób potrzeba tatuowania wynika np. z uprzedzenia do własnej rodziny, a faceci tatuujący sobie dzikie zwierzęta czy bestie w ten sposób rekompensują sobie kompleksy na punkcie swojej męskości;dmimo wszystko uważam że w tatuażach jest coś magicznego, a ludzie którzy je z pasją tworzą są godni miana Artystów; PSmoże kiedyś ;-)
    szwircu, 2009-05-12 22:04:51
  • avatar
    zgłoś
    Czytelnik na okładke Men's Health
    CYTAT(Czytacz @ May 12 2009, 23:20 PM) GUS informuje, ze przecietny Polak dozywa ok. 70-71 lat, a Polka 79-80 lat.Swoja droga ciekawy artykul o tym, o ile slabsi od kobiet sa faceci opublikowala Rzeczpospolita - zacytowalem go w calosci tutajw nowym numerze "Sport dla wszystkich", jest zkolei porównanie tężyzny poszczególnych partii ciała procentowo - najmniejsza różnica występuje w mięśniach nóg.
    szwircu, 2009-05-13 08:17:30
  • avatar
    zgłoś
    okładka
    już oddałem swój głos, moim faworytem jest pan Marek Dąbrowski!!
    szwircu, 2009-05-13 15:32:51
  • avatar
    zgłoś
    okładka
    CYTAT(Jaras @ May 13 2009, 21:23 PM) Gratulacje dla finalistów - wyglądacie kozacko!Marek Dąbrowski - jeśli ten koleś nie będzie na okładce, to przestanę kupować MH. Panie Marku - CZAD!!!!! Młodziaki, trenerzy, sportowcy, absolwenci AWF i inni aktywni - CO WY NA TO??NORMALNIE SZACUNECZEK wszystko w temacie
    szwircu, 2009-05-14 07:34:53
  • avatar
    zgłoś
    Jakie odżywki dla 23-latka
    tylko z tymi dietetykami różnie bywa, ja pamiętam kiedyś mi jeden powiedział, że po treningu przez 2 godziny sie nic nie powinno absolutnie jesc ;/
    szwircu, 2009-05-15 17:29:49
  • avatar
    zgłoś
    Kolejność w treningu
    w cyklu 4 dniowym spokojnie można zrobić tak:poniedziałek: plecy, barki, biceps, łydkiwtorek: klatka, triceps, uda brzuchśroda wolnaczwartek -> to samo co w pon.piątek -> to samo co we wtorek sob, nd: wolneno i przykładowo to wygląda tak (jeśli chodzi o utratę zbędnych kilo) - możesz dodać swoje modyfikacje:http://www.kulturystyka.sklep.pl/inne/dok_..._tluszczowa.pdfna mnie trening działał bardzo dobrze w połączeniu z aerobami z tym że dodawałem jeszcze jedną superserię na triceps:)pozdrawiam!
    szwircu, 2009-05-16 08:18:14
  • avatar
    zgłoś
    moje wyzwanie: rzucam palenie
    życzę powodzenia w walce z nałogiem tylko pamiętaj! rzuć, a nie ograniczaj !
    szwircu, 2009-05-16 11:16:31
  • avatar
    zgłoś
    trening ogólnorozwojowy
    http://www.kulturystyka.sklep.pl/inne/dok_...norozwojowy.pdf
    szwircu, 2009-05-16 16:58:25
  • avatar
    zgłoś
    Kolejność w treningu
    CYTAT(Krs @ May 16 2009, 18:27 PM) dziwne macie podejście do treningu, wszyscy chcą zrzucać i wyglądać jak suche patyki.Adam duże partie dajemy na początek, ponadto ważne jest rozdzielenie treningu na lekki i ciężki.Jest rozdzielony, ilość superserii się zmienia w zależności od dnia zresztą poza uniwersalnymi zasadami, różne osoby różnie reagują na inne bodźce, sam obecnie ćwiczę ogólnorozwojowy i faktycznie trzymam się tej zależności duże -> małe partie (może za wyjątkiem brzucha, który robię na końcu). Całe szczęście nie mam problemu z byciem patykiem - bardzo ciężko walczę o wyżyłowanie ;(pozdras!
    szwircu, 2009-05-16 20:55:45
1 ... 3 4 5 ... 110
STRONA 4 z 110
REKLAMA