[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA

Profil actavis

  • avatar
    zgłoś
    Kulturysta optymalny a "złota proporcja''
    Najwiarygodniejsze informacje pochodzą bezpośrednio "od źródła",podczas rozmowy w cztery oczy ze źródłem. Wszystkie wywiady,przedruki zwłaszcza nieautoryzowane, mogą nieść przekłamania np jak niżej...?! Muscle & Strength: How did you adjust your diet when you needed to drop a few extra pounds? Did you do anything like carb cycling or dropping carbohydrates, or did you just cut back on food intake?Frank Zane: I always ate a restricted carbohydrate diet. I would keep my carbohydrate intake lower than my protein intake. If I needed a boost, like if I was not getting pumped from my workout, I would eat more carbohydrates. Generally I ran in 4 day cycles. I would eat low carbs for 3 days and eat more on the 4th. I really did not go too much over 3000 calories when I trained. It has always been between two and three thousand calories a day.
    actavis, 2012-12-26 11:39:45
  • avatar
    zgłoś
    Dieta tłuszczowa a masa mięśniowa
    'Borys' napisał(-a):sugerowana proporcja 1:3:0.8 daje dokładnie 21%B 63%T 17%Wdla diety 2500kcal wychodzi 130g białka 174g tłuszczu i 104g węglowodanówMnie wychodzi~75gB:235gT:60gW 2655kcal~12%:79%:9%ale zawsze mogę się mylić
    actavis, 2012-12-26 11:53:41
  • avatar
    zgłoś
    Budowanie masy dla opornych!
    Greg,a to wszystko Słodkiewicz i jego podopieczni zbudowali dzięki węglowodanom i suplementom?! Podobno tak "z tego" robią się mięśnie [img]http://www.menshealth.pl/forum//public/style_emoticons/default/wink.png[/img][img]http://storage.sfd.pl/1/images2006/20061011124636.jpg[/img]Są i tacy i nie ma się co oszukiwać również na koksie [img]http://www.menshealth.pl/forum//public/style_emoticons/default/wink.png[/img] [img]http://www.menshealth.pl/forum//public/style_emoticons/default/rolleyes.gif[/img]
    actavis, 2012-12-26 12:20:12
  • avatar
    zgłoś
    Budowanie masy dla opornych!
    To było napisane między wierszami
    actavis, 2012-12-26 12:32:00
  • avatar
    zgłoś
    Budowanie masy dla opornych!
    No trochę im zeszło, aby dojść do tego,że paliw się nie miesza. Lepiej późno niż wcale uff'Greg' napisał(-a):Obecie to co łapią poza sezonem to głównie woda wywołana przez iniekcje z hormonów anabolicznych To jest ta "dieta" Słodkiewicza? [img]http://www.menshealth.pl/forum//public/style_emoticons/default/blink.png[/img] [img]http://www.menshealth.pl/forum//public/style_emoticons/default/smile.png[/img]
    actavis, 2012-12-26 13:05:57
  • avatar
    zgłoś
    Dieta tłuszczowa a masa mięśniowa
    B 1g 4 kcalT 3g 27 kcalWw 0,8g 3,2 kcal34,2 kcal=100%3,2 kcal=x%Dalej twierdzę,że mogę się mylić Zawsze można takB T W300:400:90-1201: 1,3: 0,41200:3600:480 5280 kcal~21:70%:9p.S moje zapotrzebowanie kcal, to stan sytości i głodu Najlepszy kalkulator jest w głowie
    actavis, 2012-12-28 18:43:13
  • avatar
    zgłoś
    Budowanie masy dla opornych!
    'Greg' napisał(-a):Sterydy to leki, które może ci przepisać lekarz.Lekarz i narkotyki może przepisać, trutkę również Aaa P.S zamknij "Słodkieiwczów,Cutlerów, Lavronów" w domu wielkiego brata (Big Brother) na 6 miechów,dostarcz im B,T,W + suplementy, zabierz wszelkie koksy! Po 6 miechach daj znać, jak prezentuje się ich potencjał genetyczny , ok?
    actavis, 2012-12-28 18:52:00
  • avatar
    zgłoś
    Dieta tłuszczowa a masa mięśniowa
    A tam inny "algorytm" matematyczny, według mnie ten sam Ty po prostu podałeś WAGOWY procentowy rozkład B:T:W dla 1g:3g:0,8g na talerzu w 100g i wyszło21g:61g:17gnastępnie przeniosłeś to na % wyrażone kcal i powstało coś na wzór "nowej" jednostki w układzie SI [img]http://www.menshealth.pl/forum//public/style_emoticons/default/wink.png[/img] gramo-kaloriaA w proporcji 1:3:0,8 przypada ~12% B, 80% T i 9% W w dobowej racji pokarmowej, wyrażonej w kaloriach.Czy 12% B to mało...? Zależy jak się spojrzy na źródła białka (aminokwasy endogenne) .Czy np maksymalnie 1g/kg węglowodanów to mało...? Zależy jak się spojrzy na źródła węglowodanów (glukoza endogenna) [img]http://www.menshealth.pl/forum//public/style_emoticons/default/wink.png[/img]Cytując klasykaPoza tym nigdy nikomu niczego nie zabraniam. Ja tylko proponuję. Jeśli czytelnik potrafi zrozumieć to, co piszę i jeśli zastosuje moją wiedzę w praktyce, to zyska wiele.Proporcja 1:1,5:0,8 zapewni Ci 20%B,65%T,15% W . Taka proporcja ala Dieta anaboliczna dr Mario Di Pasquala? Zresztą chyba polecano tu 2gT na 1gB?Zawsze jest wybór [img]http://www.menshealth.pl/forum//public/style_emoticons/default/biggrin.png[/img]
    actavis, 2012-12-29 10:44:20
  • avatar
    zgłoś
    Dieta tłuszczowa a masa mięśniowa
    'Borys' napisał(-a):Proporcja 1[color=#ff0000]g[/color]:2.5[color=#ff0000]g[/color]:0.5[color=#ff0000]g[/color] daje dokładnie 25%B 63%T 13% W [color=#ff0000] proporcja wagowa zostaje zachowana 25/25=1; 63/25=2,5 13/25=0,5[/color]Proporcja 1[color=#ff0000]g[/color]:3.5[color=#ff0000]g[/color]:0.5[color=#ff0000]g[/color] daje dokładnie 20%B 70%T 10%Wsugerowana proporcja [color=#800080]1g:3g:0,8g[/color] daje dokładnie 21%B 63%T 17%Wdla diety [color=#0000cd]2500kcal wychodzi 130g białka 174g tłuszczu i 104g węglowodanów[/color][color=#ff0000]Proporcja wagowa kuleje[/color][color=#0000cd]Jaka wychodzi proporcja wagowa [/color][color=#0000cd]130/130= [/color][color=#000000]1[/color][color=#0000cd]; [/color][color=#0000cd]174/130[/color]=1,3[color=#0000cd]104/130=[/color]0,8[color=#000000]Czyli 1:1,3:0,8[/color][color=#800080] i jak to się ma do sugerowanej proporcji?[/color] Dla mnie jest to liczenie od tyłu i bez sensu,ponieważ i owszem 21%:63%:17% kcal daje proporcja,ale 1:1,3:0,8 a nie 1:3:0.8~12%:79%:9% kcalczyli~75gB:235gT:60gW 2655kcal'Venso' napisał(-a):1[color=#ff0000]g[/color]+3[color=#ff0000]g[/color]+0.8[color=#ff0000]g[/color] = 100% co daje wynik [color=#ff0000]4,8g i[/color] 21%białko 62.5%tłuszcze= [color=#ff0000]300/4,8[/color] 16.5%węgleCzym różni się od4kcal+27kcal+3,2kcal=100% czyli suma kcalNie umiem inaczej [img]http://www.menshealth.pl/forum//public/style_emoticons/default/smile.png[/img]Koniec off topu,nie ma o co kopie kruszyć [img]http://www.menshealth.pl/forum//public/style_emoticons/default/biggrin.png[/img]
    actavis, 2012-12-29 14:33:11
  • avatar
    zgłoś
    Budowanie masy dla opornych!
    Greg:rzeciwnie jeszcze schudniesz, a poza tym na tłuszczówce brakuje beztlenowego paliwa paliwa jakim są węglowodany, które są niezbędne w sportach zrywowych ( piłka nożna itp. etc.) Na tłuszczowej i sprintach możesz dostać niedotlenienia mózgu!Dzięki Gre(k)owi padają kolejne mity,jakoby glukoza i glikogen były źródłem energii dla organizmu. Ładny przykład Greg dla glukozy,glikogenu jako źródła tlenu-szacun Fajnie jakbyś jeszcze napisał o kwasie mlekowym przy diecie węglowodanowej i jego przełożeniu na osiągi sportowe.[img]http://www.menshealth.pl/forum//public/style_emoticons/default/ph34r.png[/img] [img]http://www.menshealth.pl/forum//public/style_emoticons/default/cool.png[/img]podpowiem Ci, poszukaj co hamuje glikolizę
    actavis, 2012-12-30 15:07:28
1 2 3 ... 128
STRONA 1 z 128
REKLAMA