REKLAMA

Profil jacekg

  • avatar
    zgłoś
    Jak ćwiczyć dolne partie grzbietu
    Jak początkujący powinni ćwiczyć dolne partie pleców? Mówi się o tym, że martwy ciąg i różne pochodne tego typu ćwiczenia są przeznaczone raczej dla zaawansowanych i ich nieprawidłowe wykonywanie może być niekorzystne dla kręgosłupa. Więc jak się za to zabrać?Ile ludzi ,tyle opinii Rób na mniejszych ciężarach ,staraj się technicznie i będzie wszystko okej .Dobrym ćwiczeniem jest jeszcze to nie koniecznie musi ,być aż taki duży skos.Jeżeli będzie za łatwo weź ciężar w ręce .Pozdrawiam !
    jacekg, 2009-01-09 16:24:11
  • avatar
    zgłoś
    PLANY TRENINGOWE (do oceny)
    adderJakie odstępy między treningami ? Tzn. w jakie dni co robisz może tak prościej będzie ?
    jacekg, 2009-01-09 20:44:14
  • avatar
    zgłoś
    Jak ćwiczyć dolne partie grzbietu
    Ćwiczę plecy raz w tygodniu (może to za mało?)Nie nie jest to za mało . Co do "dzień dobry" to Ci nie pomogę ,bo nigdy nie miałem tego ćwiczenia w swoim planie ,ale co do mc to przeważnie się ćwiczy ,albo na początku ,albo na końcu treningu. Ja osobiście zawsze zostawiałem mc na koniec.Pozdrawiam !
    jacekg, 2009-01-10 21:37:46
  • avatar
    zgłoś
    Jakiej muzyki słuchacie na treningach ?
    Cześć !Robiąc bardzo często treningi w domu sięgam po słuchawki.Muzyka daje mi kopa na treningu ,mobilizuje mnie do dalszej "walki".Sięgam głównie po mocne brzmienia ostatnią nutą ,która przedziera się do moich uszów pośród dźwięków żelastwa(ciężarów) jest ten dźwięk[yt]fVeu3LiNzog[/yt]Czekam na Wasze ulubione utworu ,które trafiają do Waszych uszu podczas wysiłku . Pozdrawiam !
    jacekg, 2009-01-10 22:14:56
  • avatar
    zgłoś
    O kobietach
    Dorzucę coś od Siebie SKECZ PRZEZNACZONY DLA OSÓB PEŁNOLETNICH
    jacekg, 2009-01-11 12:33:11
  • avatar
    zgłoś
    PLANY TRENINGOWE (do oceny)
    PLECY: Sciaganie drazka x1W HST głównie stosuje się wolne ciężary ,a to jest ćwiczenie izolowane ,zamień to na sztangę macieqŁączenie klata - barki ? Nie bardzo to widzę...
    jacekg, 2009-01-11 22:39:22
  • avatar
    zgłoś
    PLANY TRENINGOWE (do oceny)
    Tak ,ale barki są jedną z najbardziej widocznych grup mięśniowych i na przykład wolę poświęcić na nią większą sesje przy łączeniu np. nogi - barki.Tak zmęczą się dobrze ,ale ,albo zrobisz dobry trening klaty - albo barków ,bo po klacie już będziesz miał barki wymęczone i nie zrobisz tak dobrze jak na "wypoczęty" mięsień .Nie powinno się łączyć dużej partii z deko mniejszą Ps: Pozory mylą spróbuj wykonać samemu ten trening ,a się przekonasz .Pozdrawiam !
    jacekg, 2009-01-11 23:43:35
  • avatar
    zgłoś
    Ulubione ćwiczenie
    Podciąganie do brody
    jacekg, 2009-01-12 18:20:49
  • avatar
    zgłoś
    PLANY TRENINGOWE (do oceny)
    Tak ,ale na planie masowym zakłada się przeciętnie 80% ciężar i ciężar ma ,być w sam raz na ilość powtórzeń i ani razu więcej .Czyli po takim treningu musisz prawie maksymalnie wyczerpać siły.I jeżeli dasz rade jeszcze zrobić trening ,który angażuję tą samą partie to po prostu opieprzałeś się przy treningu klatki i podsumowanie jest proste ,albo dobry trening klaty ,albo gówniany klaty i dobry barków Pozdrawiam !
    jacekg, 2009-01-12 18:30:26
  • avatar
    zgłoś
    PLANY TRENINGOWE (do oceny)
    The_Edge HST to inna bajka ,nie porównuj do "zwykłego" planu masowego Pozdrawiam !
    jacekg, 2009-01-12 23:10:00
1 ... 2 3 4 ... 98
STRONA 3 z 98
REKLAMA