Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]

Profil absynt37

  • avatar
    zgłoś
    8 rzeczy, których ona u Ciebie nienawidzi
    a może my też zrobimy taka listę Panowie Nr. 1 dlaczego to zawsze My musimy inicjować seks, może od czasu do czasu Panie mogłyby okazać, że jesteśmy atrakcyjni i pożądani właśnie dlatego katujemy się na siłowni.
    Absynt37, 2009-08-11 07:50:07
  • avatar
    zgłoś
    Trening łaczony
    Panowie, chciałbym poznać Waszą opinię na temat tego czy można łączyć (okresowo oczywiście) na jednym treningu ćwiczenia na siłę z ćwiczeniami na masę i rzeźbę np. przysiady 5 powt. /4 serie /duży ciężar /3 min przerwy między seriami i następne tak samo martwy ciąg ug. nogi. (to na siłę) i po tych dwóch ćwiczeniach mini obwód np. wykroki, rwanie, martwy ciąg proste nogi, 3 obwody/10 powt. każdego ćw./bez przerw między ćw. /90 sek między obwodami. Czy raczej okresowo tylko siłę, tylko masę itp. Pozdr.
    Absynt37, 2009-08-20 09:39:35
  • avatar
    zgłoś
    Trening łaczony
    CYTAT(Borys @ Aug 20 2009, 11:11 AM) Nie napisałeś najważniejszej rzeczy - jaki masz cel ?Tak na oko z tego co piszesz mogę przypuszczać, że to nie trening na masę/siłę, ale coś z pogranicza serii łączonych ćwiczeń na masę (przysiady vs martwy ciąg).Możesz najpierw ćwiczyć duże, potem mniejsze grupy mięśniowe, ale łączenie ćwiczeń na masę i rzeźbę mija się raczej z celem. Nie wkładasz 100% energii ani w trening masowy/siłowy ani w trening na rzeźbę, poza tym inna technika i często inna dieta komponowana pod te treningi...Mięśnie z czasem mogą się po prostu zmniejszyć albo przestana przyrastać, staniesz się bardziej wyżyłowany...Ok cel to ogólna sprawność, wąska talia i muskularna sylwetka, (nie zależy mi na wielkiej masie) coś jak faceci z okładki, cykle treningowe na siłę (3 tyg.) robię co jakiś czas np. co 3 miesiące ale mam wtedy wrażenie że trening nie jest wystarczająco intensywny a ja lubię się spocić.
    Absynt37, 2009-08-20 11:39:01
  • avatar
    zgłoś
    Duża Siłownia
    Szukam dobrej siłowni na Tarchominie tzn dużej gdzie można swobodnie ćwiczyć z wolnymi ciężarami bez czekania i ryzyka wypadku czy może ktoś wie o takiej ??. S4 przy modlińskiej jest duża ale strefa wolnych ciężarów to porażka tłok, bardzo niebezpiecznie i niewygodnie. BOS mała i ciasna i to samo nad carffurem.
    Absynt37, 2009-08-28 10:22:21
  • avatar
    zgłoś
    Trening do oceny
    a nogi kolego ? nogi to podstawa + ćwiczenia wielostawowe, zajrzyj do atlasu ćwiczeń w MH, jeżeli masz trzy dni to proponuję:pn: najszerszy, biceps, przedramię, brzuch,śr: klata, barki triceps, brzuchpt: nogi, ćw. wielostawowe, brzuch wt. sob.: interwały
    Absynt37, 2009-09-09 14:21:26
  • avatar
    zgłoś
    Jak trenujecie nogi???
    CYTAT(Barto @ Oct 15 2009, 21:54 PM) Wasze zestawy cwiczen5 serii przysiadów stopy szeroko, ciężar piramidalnie4 serie hak przysiadów, ciężar piramidalniewyciskanie na maszynie 4-5 serii, ciężar piramidalniewyprosty kolan na maszynie 4 serie ciężar stałymartwy ciąg proste nogi 4-5 serii ciężar piramidalnieuginanie nóg na maszynie stopy do pośladków 4 serie ciężar stałyłydki różnie masakra
    Absynt37, 2009-10-16 12:32:23
  • avatar
    zgłoś
    Większe mięśnie w 4 tygodnie
    w artykułach MHs zawsze piszecie, teksty typu "mięśnie w 4 tygodnie.... 15 minut, etc", a prezentowane trening skierowane są do rozpoczynających przygodę z siłownią lub mają na celu zachęcić niezdecydowanych łatwym i szybkim sukcesem, ale może od czasu do czasu zaproponowalibyście jakieś dobry trening tym co już wiedzą że "4 tygodnie" czy też trening w "15 minut" to bajka dla początkujących i że po tych 4 tych tygodniach gdy pierwsze szybkie efekty stopują w trening trzeba włożyć więcej niż 15 minut. Dobry przykład to trening Szymona.
    Absynt37, 2009-12-16 11:04:11
  • avatar
    zgłoś
    Trening siłowy szyty na miarę
    CYTAT(Mens Health @ 20-01-2010, 17:40) Jeden chce nabrać masy, drugi – schudnąć, jeszcze inny marzy o większej sile. Na wszystko są sposoby. W tym artykule znajdziesz komplet wskazówek, jak te cele osiągnąć i gotowe programy treningowe, które dadzą Ci sylwetkę, jakiej pragniesz.http://www.menshealth.pl/fitness/Trening-s...miare-3782.htmlArtykuł naprawdę ciekawy i przydatny nie tylko dla początkujących ale również dla zaawansowanych którzy już pobłądzili. Często kopiuję Wasze artykuły i wykorzystuje układając kolejne programy, byłoby dobrze gdyby były również dostępne w formie pdf lub word do ściągnięcia (oczywiści na użytek własny). pozdrawiam
    Absynt37, 2010-01-22 07:39:53
  • avatar
    zgłoś
    Nowe zasady budowania mięśni
    co myślicie o tym artykule ? proszę o wypowiedzi tych którzy go czytaliPo edicie:Artykul zostal wrzucony na nasza strone: Nowa szkoła budowania mięśniPozdrawiamMH Admin
    Absynt37, 2010-05-13 14:50:27
  • avatar
    zgłoś
    Nowe zasady budowania mięśni
    CYTAT(niepowtarzalnylogin @ 13-05-2010, 19:35) A moglbys strescic? Wtedy na temat zasad beda sie mogli wypowiedziec wszyscy, ktorzy nie czytali tekstu.Nie oczekuję żeby wypowiadali się wszyscy tylko Ci, którzy czytają i pogłębiają wiedzę. Natomiast w skrócie proszę: naukowcy z Uniwerku w Alabamie (USA) udowadniają że trening 3 razy w tygodniu (wszystkich grup na jednym treningu) daje znacznie lepsze rezultaty przy budowie masy mięśniowej niż trening dzielony, i to znacznie lepsze jak 1 do 10. Dodatkowo radzą stosować superserie i zmianę ilości powtórzeń z treningu na trening tak żeby rozwijać siłę, masę i wytrzymałość równocześnie.
    Absynt37, 2010-05-14 07:24:48
STRONA 1 z 2
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij