REKLAMA

Profil snopek

  • avatar
    zgłoś
    PLANY TRENINGOWE (do oceny)
    Trening na masę w warunkach domowej siłowni. Proszę o ocenęPoniedziałek: klatka + triceps wyciskanie sztangi płasko /4 seriewyciskanie sztangi na skosie głową w górę /4 seriewyciskanie sztangielek na skosie głową w dół /2 serierozpiętki na płasko /4 seriepompki /2 seriewyciskanie francuskie /4 seriewyciskanie sztangi wąskim nachwytem /4 serieprostowanie ramion jednoracz hantelka /4 serieŚroda: plecy + bicepspodciąganie na drążku /4 serie martwy ciąg /4 seriewiosłowanie sztanga w opadzie /4 serieuginanie ze sztangą szeroko /4 serieuginanie wasko w oparciu o ławke skosna(imitacja modlitewnika) /2 serieuginanie ze sztangielką w oparciu łokcia o kolano /2 seriePiątek:nogi + barkiprzysiady z obciążeniem /4 seriewyprosty nóg na maszynie /4 serieuginanie podudzi leżąc /4 seriewyciskanie sprzed głowy /3 seriewyciskanie zza głowy /3 seriepodciąganie sztangi wzdłóż tułowia /4 serieunoszenie sztangielek w przód /2 serieunoszenie sztangielek bokiem /2 serieBrzuchJako ostatni każedego dnia, w którym ćwiczę. Robię 2 z poniższych ćwiczeń:1. Brzuszki /4 serie2. Scyzoryki na piłce /4 serie3. Wznosy nóg na drążku /4 serie Przy każdej serii zwiększam ciężar przy jednoczesnym zmniejszeniu ilości powtórzeń (12/10/8/6).Ilość powtórzeń przy ćwiczeniach na brzuch - jak najwięcejDo tego porządna dieta + suplementacja (mono kreatyny, białko 50", carbo). Od września ćwiczę regularnie + dieta. Moje wcześniejsze plany treningowe to na początku pompki + drążek. Później robiłem trening spartakusa i trening torpedowy z jednego z niedawnych numerów mh. Plany treningowe zmieniam regularnie co 2 miesiące. Mam 180 cm wzrostu i ważę 73 kg. Chcę zbudować teraz większą masę mięśniową, a w czerwcu zmienić dietę, wrócić do treningu spartakusa i wyrzeźbić to co zbuduję.
    snopek, 2012-04-08 12:20:24
  • avatar
    zgłoś
    Bieganie / Running
    \'martaaa21\' napisał(-a):ja tam wolę biegać sama, zawsze to można posłuchać dobrej muzyki i nie traci się zbędnej energii na mówienie Dokładnie, a do tego utrzymujesz swoje dobre tempo biegu.
    snopek, 2012-04-08 12:29:31
  • avatar
    zgłoś
    Muzyka: co polecacie?
    Jak ktoś potrzebuje motywacji to polecam Bezimiennych [yt]FckpfZO3gWs[/yt][yt]00ajBlxCyO0[/yt]
    snopek, 2012-04-08 12:41:51
  • avatar
    zgłoś
    Jakie jeść śniadanie?
    Ulubiony zestaw: Płatki owsiane górskie, trochę miodu, mleko i spora garść suszonej żurawiny, po zjedzeniu poprawić twarogiem
    snopek, 2012-04-08 12:49:18
  • avatar
    zgłoś
    Offtop
    Zazwyczaj w święta widziałem tylko ciasta i inne słodkości. Tym razem są to święta z mięsem, ryby, schab pieczony, indyk i te sprawy + do tego sałatki jarzynowe 0 ciast i sładkości. Tak na prawdę to ciast nie jadłem z pół roku i nie mam na nie jakiejś wielkiej ochoty
    snopek, 2012-04-08 15:27:52
  • avatar
    zgłoś
    Mezomorfik
    Może to nie problem tłuszczu, a naładowanego żarciem i opitego brzucha ? Ja jak rano wstaje to brzuch mam właściwie płaski, a np. już po posiłku potreningowym brzuch staje się wręcz ogromny. Po 2 dniach 2 kg w dół ? Niesamowite
    snopek, 2012-04-26 11:53:34
  • avatar
    zgłoś
    Finałowa dwunastka: Piotr Szczurek
    \'Nordycki napisał(-a):no no no ciekawy ten trening i dieta. Ładne efekty jak na coś takiego....Też mnie to zaintrygowało. Trening wygląda na FBW, a mamy w tej przykładowej jednej sesji aż 7 serii na plecy. No i ta dieta - tuńczyk w OLEJU po treningu i brak WW. No i to masło orzechowe wieczorami, ktore teoretycznie nie jest dobre na tą porę dnia. Szacun, że udało się osiągnąć taką sylwetkę.
    snopek, 2012-06-29 15:30:37
REKLAMA