[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

Profil Raphael

  • avatar
    zgłoś
    Pływanie: zbuduj formę godną olimpijczyka
    Ciekawy artykuł niestety nie dopracowany, a szkoda...  Bardzo się ucieszyłem, kiedy znalazłem artykuł który nie został przetłumaczony z angielskich wydań pisma/serwisu. Przejdźmy może do sedna: 1. Tydzień: 1 • Treningi: 2 • Baseny: 20• Styl: kraul, grzbietowy Rozumiem w pierwszym tygodniu będą dwa treningi, każdy po 20 basenów. Teraz się nasuwa pytanie: \"Jakich basenów ?\". Nigdzie nie ma podanej długości 20x 25m czy 20x 50m, a może 20x 100m ? Kolejne niedociągnięcie to styl...  Nie ma informacji: płynąć kraulem wracać grzbietem, a może płynąć 10 kraulem potem 10 grzbietem, albo może mam wybrać jeden z dwóch dostępnych stylów ? Jakoś w dalszej części artykułu \"Sylwetka V-mana\" udało się podać dokładną ilość serii, powtórzeń oraz odpoczynków między seriami.
    Raphael, 2015-04-03 11:59:05
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij