Profil quartz

  • avatar
    zgłoś
    Kreatyna i SW
    Witam, żeby nie przedłużać:Mam zamiar robić masę i jednocześnie ćwiczyć SW Tae-kwon-doPrawdopodobnie będzie to wyglądało tak: Siłownia/tkd/siłownia/tkd/siłownia/tkd Traktuje tkd jako ćwiczenia areobowe i tutaj pojawia się kilka pytań:Czy ćwiczenia aerobowe nie przeszkadzają nabrać masy?I pytanie odnośnie stosowania odżywek:Czy kreatyna+hmb nie będzie miała negatywnego skutku na szybkość naszego poruszania się/atakowania ? Jeśli tak to czy to będzie stan chwilowy czy tak już zostanie?I jeszcze najważniejsze:Jakie przyrosty w po miesiącu daje kreatyna+hmb?
    quartz, 2009-09-05 13:01:34
  • avatar
    zgłoś
    Kreatyna i SW
    Typ budowyMezomorfik.Jeśli chodzi o wymiary i odżywianie to tak się sprawy mają:180 CM 78 KGNapoje: Głównie woda, czasem puszka jakiegoś słodkiego napoju, dość często napoje energetyczne (redbull, burn itd)Niestety nie da się tego zrobić tak jak piszesz czyli tkd po siłowni.Trening tkd trwa 90 minut.Z tego co wyczytałem w artykule na stronie to ta "woda" po kreatynie jest tylko na początku później jest tak jak należy.Dieta jest w planach tylko ja nie będę nad nią pracował tylko pójdę do jakiejś kompetentnej osoby która mi ją ułoży (najbardziej zależało by mi na diecie opartej na badaniach krwi).
    quartz, 2009-09-05 13:34:22
  • avatar
    zgłoś
    Kreatyna i SW
    Co masz na myśli mówiąc o uzasadnionym stosowaniu kreatyny?Przed wakacjami chodziłem na TKD i brałem BCAA właśnie z powodów które opisałeś.Jeśli chodzi o badania krwi to bardziej na myśli miałem to że wykażą one np. braki magnezu i układając dietę wezmę pod uwagę to że niektórych witamin mi brakuje a innych mam za dużo.Powracam do pytania dla którego w zasadzie założyłem ten temat:Czy kreatyna spowolni szybkość ataku?
    quartz, 2009-09-06 11:53:15
  • avatar
    zgłoś
    Bieganie, wymioty
    Jeśli biegałeś z rana bez śniadania to niestety za głupotę się płaci Ale raczej przeceniłeś swoje możliwości i się przetrenowałeś.(Tak to możliwe nawet jak ktoś biega rocznie po 800 godzin)
    quartz, 2009-09-06 11:56:36
  • avatar
    zgłoś
    Dopalacze
    Tak jak ktoś już napisał:Wszystko dla ludzi byle z umiarem. Z tego co można przeczytać na internecie to trawka zabija jak jad kiełbasiany albo w drugą stronę- leczy raka :xOd kolegów wiem że po trawie ma się dziury w głowie i w ogóle nie jest tak fajnie jak piszą ludzie ze stron "legalize it"I nie jestem pewien czy w przypadku alhokolu jest taki termin jak bad trip :xTak czy siak uważam że trawka jest znacznie lepsza niż picie alkoholu (jestem osobą która pije tylko kilka razy w roku)i z chęcią zamienił bym kieliszek na butle.No i trawki nie da się przedawkować śmiertelnie Co do innych rzeczy to sądzę że trzeba być ostrym po[beeep]usem żeby brać tablety już nie mówię o strzykawkach i innych takich.
    quartz, 2009-09-06 22:26:04
  • avatar
    zgłoś
    Trening do oceny
    Wiek 18Waga 78Wzrost 180Poniedziałek:Klatka/Biceps/TricepsKlatka:4x7 Wyciskanie na płaskiej ławce 4 serie (7 powtórzeń)3/10 Rozpiętki po każdej serii wyciskanie hantelkami (10 powtórzeń)3x15 wyciskanie na skośnej 3 serie (powtórzeń 15 )Triceps biceps- po ćwiczeniu na triceps od razu ćwiczenie na biceps potem przerwa przed nastepną serią i miedzy ćwiczeniami też.Wszystkie ćwiczenia 3 serie:*pompki szwedzkie 10 powtórzeń potem unoszenie sztangi wąskim nachwytem stojąc (10 powtórzeń)*wyciskanie hantelki za głową (10 powtórzeń) . Potem młotki do oporu (10 powtórzeń)*unoszenie hantli wzdłuż pleców w opadzie tułowia wzdłuż ciała (10 powtórzeń) .Potem w siadzie na ławeczce uginanie jednego przedramienia opartego o wewnętrzną częścią kolana. Zgięcie przedramienia łączymy z rotacja.( 13 powtórzeń)Środa:Plecy/Barki4x7 Podciąganie szerokim nachwytem 3x10 Podciąganie sztangi do brody przodem wąskim nachwytem 3x16 wyciskanie sztangi za plecami w góre 3x10 "piłowanie" hantlą w opadzie tułowia na ławeczce3x20 szrugsy 3x10 unoszenie ramion w przód ze sztangielkami 3x7 unoszenie ramion w bok ze sztangielkami Prawdopodobnie troszkę pomyliłem kolejność ćwiczeń tutaj W każdym razie najpierw robimy plecy później barki.Piątek:To samo co w poniedziałek.W dni treningowe na zakończenie treningów robimy jeszcze kilka ćwiczeń na brzuch.Niektóre ćwiczenia mają zbyt dużą ilość powtórzeń ze względu na sprzęt, hantle jakimi jesteśmy w stanie zrobić X powtórzeń mają 10kg, cięższe maja 20kg i jest to dla nas za dużo (tzn zrobimy nimi po 3-4 powtórzenia ale to raczej za mało)Tak samo ze sztangami którymi robimy plecy też są zaspawane na stałe Niestety nie wiem jak nazywają się poszczególne ćwiczenia więc nieco opisałem niektóre z nich.Jak tylko dowiem się jakie mają nazwy poprawię całą rozpiskę aby była czytelniejsza i taka jak należy.
    quartz, 2009-09-08 22:08:04
  • avatar
    zgłoś
    Trening do oceny
    Następne osoby jak również te które już się udzieliły w temacie, prosiłbym o ocenienie treningu Ja nóg nie robię z kilku przyczyn:-Dużo chodzę (wracając ze szkoły do domu robię jakieś 5km)-jeżdżę na rowerku -Mam zamiar się rozciągać i uważam rozciągnięcie za priorytet ,a ćwiczenie i rozciąganie to raczej coś sobie przeciwnego-moje łydki i uda są już dość sporeTak, był pomysł składania się na sprzęt ale ja wolałbym iść na publiczną siłownie
    quartz, 2009-09-09 16:31:19
  • avatar
    zgłoś
    Jakiej muzyki słuchacie na treningach ?
    Pewnie większość zna ale jak nie to zapraszam do oglądania Tekst piosenki, film ehhh...Sabaton 40-1
    quartz, 2009-09-09 19:08:32
  • avatar
    zgłoś
    brzuch
    Jeśli nie możesz utrzymywać normalnej diety proponuje:+pić samą wodę-na 3 godziny przed snem nic nie jeść-nie jeść po treningu i przed snem owoców ani nic co źle się składuje w organiźmie+Jeść normalne obiadki +Jeść dużo trawy (tj. owoce, warzywa, i inne takie świństwa)Jeśli jesteś w stanie/chce ci się stosować dietę proponuje zabrać się do czytania artykułów na stronie :xNo i oczywiście aeroby i brzuszki.
    quartz, 2009-09-14 20:48:55
  • avatar
    zgłoś
    Trening do oceny
    Prawdopodobnie każde ćwiczenie po 3 serie, nie jestem pewien czy któreś z ćwiczeń na klatkę albo plecy nie odpadnie bo trochę ich sporo.*ławka płaska 4 serie zwiększając ciężar do każdej seriiPoniedziałek:klatka:Ławka płaskaławka skośnaławka pochyła albo wyciskanie hantli chwytem młotkowym bo nie wiem jak spodoba mi sie wyciskanie na pochyłej rozpiętkitriceps:Wyciskanie francuskie hantli w siadzieProstowanie ramion na wyciągu stojącPompki szwedzkieŚroda:plecyWiosłowanie w nachwycie<--- koniecznie musi zostaćŚciąganie drążka do klatki piersiowej nachwytem < Zastanawiam się nad butterfly'em zamiast tego ćwiczeniaSzrugsyPodciąganie w nachwycie<---- koniecznie musi zostaćBiceps:Uginanie ramion na modlitewnikuUginanie ramion w szerokim podchwycie Uginanie przedramion w siadzie Piątek:Barki:Wyciskanie sztangi stojącPodciąganie sztangi w góręUnoszenie hantli w bok Nigdy nie ćwiczyłem nóg więc nie mam niebieskiego pojęcia jak ułożyć im ćwiczenia:Nogi:Przysiady na jednej nodze albo z obciążeniem "normalne"Unoszenie nóg w leżeniu przodemWspięcia na palce na podeścieOczywiście przed każdym treningiem mała rozgrzewka na bieżni/wiosłach i po treningu 15 minut bieguPo każdym treningu brzuchy (chociaż nie wiem czy w środę razem z plecami też).PS. Proszę moderatorów o nie łączenie tych dwóch postów, chce "odkopać" temat.
    quartz, 2009-09-14 21:23:29
1 2 3 ... 10
STRONA 1 z 10
REKLAMA