Profil marcinle

  • avatar
    zgłoś
    PLANY TRENINGOWE (do oceny)
    PomiarWartośćWzrost181 cmMasa ciała80 kgKlatka piersiowa100 cmBiodra90 cmPas91 cmRamię36 cmPrzedramię30 cmUdo56 cmŁydka39 cmKark36 cmMój treningdzien 1Klatka + Triceps Klatka-Wyciskanie sztangi poziomej . 3serie x 8-10powtórzeń.-Wyciskanie głową w góre sztangielek + rozpiętki : 2 serie po 12-15powtórzeń - Wyciskanie sztangi wąsko na ławce poziomej + przenoszenie sztangielki w poprzek ławki – 3 serie po 10-12 powtórzeńTriceps- Wyciskanie francuskie sztangą leżąc + wyciskanie francuskie sztangielki oburącz siedząc – 2 serie po 10-12 powtórzeń- Prostowanie przedramienia z sztangielka w opadzie tułowia : 2 serie po 12 powtórzeń- pompki odwrotne (stopy oparte o coś np. o meble ,dłonie o ławkę) – 2 seria max ilośc powtórzeń powyżej 15. dzien 2Plecy + biceps + przedramięPlecy-Podciąganie się na drążku + wiosłowanie do brzucha na wyciągu : 3 serie (podciagania max , wiosłowanie 10powtórzeń)- wiosłowanie sztangielką jednorącz – 2 serie po 12 powtorzeń - Martwy ciąg : : 2 serie po 8-10 powtórzeń- Wznosy barków (szrugsy) z sztangielkami w dłoniach lub z sztangą.: 2 serie po 15-20powtórzeń.Biceps- Uginanie z sztangą łamaną lub prostą stojąc: 2 serie po :8-10powtórzeń-Uginanie naprzemienne sztangielek stojąc + to samo tylko w chwycie młotkowym (tak jakbys trzymał młotek) : 2 serie po 12powtórzeń-Uginanie z sztangielką na modlitewniku: 2 serie po 10-12 powtórzeńPrzedramię-Uginanie nadgarstków nachwytem i podchwytem z sztangą : 2 super serie po 15-20powtórzeń.Dzien 3Barki -Wyciskanie sztangi z przodu – 3 serie po 10 powtórzeń- Wznosy sztangielek bokiem + wznosy sztangielek w opadzie : 3 serie po 12-15powtórzeń- podciąganie sztangi do brody – 2 serie po 12 powtorzeńĆwicze tak już z 4 - 5 misięcy co proponujecie zmienić czy robić już trening na rzeźbe?Jakie ćwiczenia polecacie na mase brzucha i ile czasu je robić?
    marcinle, 2010-05-16 16:56:43
  • avatar
    zgłoś
    PLANY TRENINGOWE (do oceny)
    Plan treningowy dzien 1Klatka + Triceps + ŁydkiKlatka-Wyciskanie sztangi poziomej . 3serie x 8-10powtórzeń.-Wyciskanie głową w góre sztangielek + rozpiętki : 3 serie po 12-15powtórzeń - Wyciskanie sztangi wąsko na ławce poziomej + przenoszenie sztangielki w poprzek ławki – 3 serie po 10-12 powtórzeńTriceps- Wyciskanie francuskie sztangą leżąc + wyciskanie francuskie sztangielki oburącz siedząc – 3 serie po 10-12 powtórzeń- Prostowanie przedramienia z sztangielka w opadzie tułowia : 3 serie po 12 powtórzeńPROSTOWANIE RAMIENIA PODCHWYTEM NA WYCIĄGU STOJĄC - 2 serie 10 powtórzeń- pompki odwrotne (stopy oparte o coś np. o meble ,dłonie o ławkę) – 2 seria max ilośc powtórzeń powyżej 15. Łydki-Wspięcia stojąc z sztangą lub stojąc jednonóż z sztangielką w dłoni : 2-3 serie min. 20 powtórzeńWspięcia siedząc z sztangą na nogach (aby nie było otarć i nie bolało radze podłożyć ręcznik podsztangę) : 2-3serie min. 20 powtórzeń.dzien 2Plecy + biceps + przedramięPlecy-Podciąganie się na drążku + wiosłowanie do brzucha na wyciągu : 3 serie (podciagania max , wiosłowanie 10powtórzeń)- wiosłowanie sztangielką jednorącz – 2 serie po 12 powtorzeń - Martwy ciąg : : 2 serie po 8-10 powtórzeń- Wznosy barków (szrugsy) z sztangielkami w dłoniach lub z sztangą.: 2 serie po 15-20powtórzeń.Biceps- Uginanie z sztangą łamaną lub prostą stojąc: 3 serie po :8-10powtórzeń-Uginanie naprzemienne sztangielek stojąc + to samo tylko w chwycie młotkowym (tak jakbys trzymał młotek) : 2 serie po 12powtórzeń-Uginanie z sztangielką na modlitewniku: 2 serie po 10-12 powtórzeń.UGINANIE RAMIENIA ZE SZTANGIELKĄ W SIADZIE-W PODPORZE O KOLANO - 2 serie 10 powtórzeńPrzedramię-Uginanie nadgarstków nachwytem i podchwytem z sztangą : 2 super serie po 15-20powtórzeń.- Trzymanie statyczne z sztangielkami lub sztangą – bierzesz sztangielki dość ciężkie (lub sztangę )w dłonie i trzymasz 30s. Tak dobrać ciężar aby wytrzymanie 30s sprawiało problem. : 2 serie po 30s.Dzien 3Barki + Nogi-Wyciskanie sztangi z przodu – 3 serie po 10 powtórzeń- Wznosy sztangielek bokiem + wznosy sztangielek w opadzie : 3 serie po 12-15powtórzeń- podciąganie sztangi do brody – 2 serie po 12 powtorzeńNogi - Przysiad z sztangą na plecach : 3 serie rozgrzewki) 3serie po 10 powtórzeń- Wykroki z sztangielkami – :3 serie po 12 powtórzeń.pare ćwiczeń dodałem pewnie się już nie wyrobie z rzeźbą na wakacje ;p masa masa ;pa to nie trening dla kobiet tylko układany mi przez specjalistów z KFD ........a na brzuch może abs2 albo spróbować rzeźbić bo brzuch także się ćwiczy przy niektórych ćwiczeniach na inne partiedonJAZYResko ile już trenujesz?
    marcinle, 2010-05-16 22:15:59
  • avatar
    zgłoś
    PLANY TRENINGOWE (do oceny)
    bardzo dziękuje za pomoc naprawde nie wiem na który plan się zdecyduje czy na ten pierwszy czy drugi
    marcinle, 2010-05-17 13:48:10
  • avatar
    zgłoś
    PLANY TRENINGOWE (do oceny)
    a w tym ćwiczeniu Wyciskanie sztangi płasko/skos górny/ skos dolny wyberam sobie czy chce robić skos czy płasko czy robie all ?jak myślicie czy robić na mase jeszcze z miech a potem robić rzeźbe czy dłużej mase ?ile trwa trening abs2 ( miesięcy?)bardzo dziękuje za pomoc
    marcinle, 2010-05-17 14:39:05
  • avatar
    zgłoś
    PLANY TRENINGOWE (do oceny)
    a na co można zamienić te ćwiczeniaUginanie nóg na wyciągu 3x6-8Pompki szedzkie na poręczach 3x10-12a to ćwiczenie jak się robi ?Uginanie ramion z hantlami sublimacjaile jeszcze przytyć żeby robić rzeźbe?pozdrawiam
    marcinle, 2010-05-17 17:44:27
  • avatar
    zgłoś
    PLANY TRENINGOWE (do oceny)
    bardzo dziękuje za pomoc trening ostro dał mi w kość jego przebieg zapisałem na moim bloguzapraszam do komentowania pozdrawiam
    marcinle, 2010-05-18 20:23:29
  • avatar
    zgłoś
    Najlepsza wódka :)
    Finlandia
    marcinle, 2010-05-22 21:19:12
  • avatar
    zgłoś
    PLANY TRENINGOWE (do oceny)
    Jak zrobić te ćwiczenia ?Uginanie ramion z hantlami na ławce skośnej w chwycie młotkowym sublimacja Unoszenie ramion bokiem w obadzie ciała z hantalmi
    marcinle, 2010-06-11 13:47:08
  • avatar
    zgłoś
    Matura, studia, praca, plany na przyszlosc
    moja sprawa ma się tak że zdałem maturę średnio a pisałem biologie angielski i polski ustne mi dobrze poszły ale i tak nie chce iść na dzienne na publiczną mam już tytuł technika informatyka i byłem na studiach informatycznych ale oblałem je z maty bo słaby z niej jestem jaki kierunek dla mnie polecacie ?Biologia i informatyka mi łatwo przychodzi myślałem nawet o fizjoterapi ale nie
    marcinle, 2010-06-17 21:53:03
  • avatar
    zgłoś
    Matura, studia, praca, plany na przyszlosc
    no właśnie nie wiem na jaki kierunek iść chodzi mi o to żeby było mało maty ale kierunek miałby być przyszłościowy
    marcinle, 2010-06-17 23:10:33
1 2 3 ... 145
STRONA 1 z 145
REKLAMA