[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA

Profil marcinle

  • avatar
    zgłoś
    PLANY TRENINGOWE (do oceny)
    PomiarWartośćWzrost181 cmMasa ciała80 kgKlatka piersiowa100 cmBiodra90 cmPas91 cmRamię36 cmPrzedramię30 cmUdo56 cmŁydka39 cmKark36 cmMój treningdzien 1Klatka + Triceps Klatka-Wyciskanie sztangi poziomej . 3serie x 8-10powtórzeń.-Wyciskanie głową w góre sztangielek + rozpiętki : 2 serie po 12-15powtórzeń - Wyciskanie sztangi wąsko na ławce poziomej + przenoszenie sztangielki w poprzek ławki – 3 serie po 10-12 powtórzeńTriceps- Wyciskanie francuskie sztangą leżąc + wyciskanie francuskie sztangielki oburącz siedząc – 2 serie po 10-12 powtórzeń- Prostowanie przedramienia z sztangielka w opadzie tułowia : 2 serie po 12 powtórzeń- pompki odwrotne (stopy oparte o coś np. o meble ,dłonie o ławkę) – 2 seria max ilośc powtórzeń powyżej 15. dzien 2Plecy + biceps + przedramięPlecy-Podciąganie się na drążku + wiosłowanie do brzucha na wyciągu : 3 serie (podciagania max , wiosłowanie 10powtórzeń)- wiosłowanie sztangielką jednorącz – 2 serie po 12 powtorzeń - Martwy ciąg : : 2 serie po 8-10 powtórzeń- Wznosy barków (szrugsy) z sztangielkami w dłoniach lub z sztangą.: 2 serie po 15-20powtórzeń.Biceps- Uginanie z sztangą łamaną lub prostą stojąc: 2 serie po :8-10powtórzeń-Uginanie naprzemienne sztangielek stojąc + to samo tylko w chwycie młotkowym (tak jakbys trzymał młotek) : 2 serie po 12powtórzeń-Uginanie z sztangielką na modlitewniku: 2 serie po 10-12 powtórzeńPrzedramię-Uginanie nadgarstków nachwytem i podchwytem z sztangą : 2 super serie po 15-20powtórzeń.Dzien 3Barki -Wyciskanie sztangi z przodu – 3 serie po 10 powtórzeń- Wznosy sztangielek bokiem + wznosy sztangielek w opadzie : 3 serie po 12-15powtórzeń- podciąganie sztangi do brody – 2 serie po 12 powtorzeńĆwicze tak już z 4 - 5 misięcy co proponujecie zmienić czy robić już trening na rzeźbe?Jakie ćwiczenia polecacie na mase brzucha i ile czasu je robić?
    marcinle, 2010-05-16 16:56:43
  • avatar
    zgłoś
    PLANY TRENINGOWE (do oceny)
    Plan treningowy dzien 1Klatka + Triceps + ŁydkiKlatka-Wyciskanie sztangi poziomej . 3serie x 8-10powtórzeń.-Wyciskanie głową w góre sztangielek + rozpiętki : 3 serie po 12-15powtórzeń - Wyciskanie sztangi wąsko na ławce poziomej + przenoszenie sztangielki w poprzek ławki – 3 serie po 10-12 powtórzeńTriceps- Wyciskanie francuskie sztangą leżąc + wyciskanie francuskie sztangielki oburącz siedząc – 3 serie po 10-12 powtórzeń- Prostowanie przedramienia z sztangielka w opadzie tułowia : 3 serie po 12 powtórzeńPROSTOWANIE RAMIENIA PODCHWYTEM NA WYCIĄGU STOJĄC - 2 serie 10 powtórzeń- pompki odwrotne (stopy oparte o coś np. o meble ,dłonie o ławkę) – 2 seria max ilośc powtórzeń powyżej 15. Łydki-Wspięcia stojąc z sztangą lub stojąc jednonóż z sztangielką w dłoni : 2-3 serie min. 20 powtórzeńWspięcia siedząc z sztangą na nogach (aby nie było otarć i nie bolało radze podłożyć ręcznik podsztangę) : 2-3serie min. 20 powtórzeń.dzien 2Plecy + biceps + przedramięPlecy-Podciąganie się na drążku + wiosłowanie do brzucha na wyciągu : 3 serie (podciagania max , wiosłowanie 10powtórzeń)- wiosłowanie sztangielką jednorącz – 2 serie po 12 powtorzeń - Martwy ciąg : : 2 serie po 8-10 powtórzeń- Wznosy barków (szrugsy) z sztangielkami w dłoniach lub z sztangą.: 2 serie po 15-20powtórzeń.Biceps- Uginanie z sztangą łamaną lub prostą stojąc: 3 serie po :8-10powtórzeń-Uginanie naprzemienne sztangielek stojąc + to samo tylko w chwycie młotkowym (tak jakbys trzymał młotek) : 2 serie po 12powtórzeń-Uginanie z sztangielką na modlitewniku: 2 serie po 10-12 powtórzeń.UGINANIE RAMIENIA ZE SZTANGIELKĄ W SIADZIE-W PODPORZE O KOLANO - 2 serie 10 powtórzeńPrzedramię-Uginanie nadgarstków nachwytem i podchwytem z sztangą : 2 super serie po 15-20powtórzeń.- Trzymanie statyczne z sztangielkami lub sztangą – bierzesz sztangielki dość ciężkie (lub sztangę )w dłonie i trzymasz 30s. Tak dobrać ciężar aby wytrzymanie 30s sprawiało problem. : 2 serie po 30s.Dzien 3Barki + Nogi-Wyciskanie sztangi z przodu – 3 serie po 10 powtórzeń- Wznosy sztangielek bokiem + wznosy sztangielek w opadzie : 3 serie po 12-15powtórzeń- podciąganie sztangi do brody – 2 serie po 12 powtorzeńNogi - Przysiad z sztangą na plecach : 3 serie rozgrzewki) 3serie po 10 powtórzeń- Wykroki z sztangielkami – :3 serie po 12 powtórzeń.pare ćwiczeń dodałem pewnie się już nie wyrobie z rzeźbą na wakacje ;p masa masa ;pa to nie trening dla kobiet tylko układany mi przez specjalistów z KFD ........a na brzuch może abs2 albo spróbować rzeźbić bo brzuch także się ćwiczy przy niektórych ćwiczeniach na inne partiedonJAZYResko ile już trenujesz?
    marcinle, 2010-05-16 22:15:59
  • avatar
    zgłoś
    PLANY TRENINGOWE (do oceny)
    bardzo dziękuje za pomoc naprawde nie wiem na który plan się zdecyduje czy na ten pierwszy czy drugi
    marcinle, 2010-05-17 13:48:10
  • avatar
    zgłoś
    PLANY TRENINGOWE (do oceny)
    a w tym ćwiczeniu Wyciskanie sztangi płasko/skos górny/ skos dolny wyberam sobie czy chce robić skos czy płasko czy robie all ?jak myślicie czy robić na mase jeszcze z miech a potem robić rzeźbe czy dłużej mase ?ile trwa trening abs2 ( miesięcy?)bardzo dziękuje za pomoc
    marcinle, 2010-05-17 14:39:05
  • avatar
    zgłoś
    PLANY TRENINGOWE (do oceny)
    a na co można zamienić te ćwiczeniaUginanie nóg na wyciągu 3x6-8Pompki szedzkie na poręczach 3x10-12a to ćwiczenie jak się robi ?Uginanie ramion z hantlami sublimacjaile jeszcze przytyć żeby robić rzeźbe?pozdrawiam
    marcinle, 2010-05-17 17:44:27
  • avatar
    zgłoś
    PLANY TRENINGOWE (do oceny)
    ok to zrobie taki trening I DzieńWyciskanie sztangi płasko/skos górny/ skos dolny 3x 6-8Wyciskanie hantli skos górny/skos dolny/płasko 3x8-10Wyciskanie sztangi nad głowę w staniu 3x6-8Wyciskanie hantli w siedzeniu z rotacją 3x10-12pompki z klaśnięciami 3x10-12Rozpiętki z sztangielkami płasko/skos górny/ skos dolny 3x8-10Prostowanie ramion francuzy w staniu z hantlami 3x6-8II DzieńPrzysiady z sztangą na karku 4x6-8Wykroki z sztangielkami 3x10-12Hack przysiady ze sztangą w rękach trzymaną z tyłu 3x8-10skłony ze sztanga na karku na ugietych nogach 3x6-8Martwy ciąg 3x10-12Wspięcia na jednej nodze z hantlą 3x6-8Wspięcia ze sztangą 3x10-12III DzieńPodciąganie szerokim nachwytem na drążku 3x6-8Podciąganie na drążku podchwytem 3x6-8Wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia 3x10-12Uginanie ramion z hantlami sublimacja 3x6-8Uginanie ramion z hantlami na ławce skośnej w chwycie młotkowym sublimacja 3x10-12Unoszenie ramion bokiem w obadzie ciała z hantalmi 3x10-12Szrugsy z hantlami 4x8-10w załącznikach dorzucam fotki .coś klatka wydaje się mniejsza na tych fotach ;pi jak oceniasz?mógłbyś mi wytłumaczyć jak robić Wyciskanie hantli w siedzeniu z rotacją(z rotacją czyli z obrotem w górze?)Prostowanie ramion francuzy w staniu z hantlami(to zza głowy prostowanie z unoszeniem w góre?)
    marcinle, 2010-05-18 14:57:41
  • avatar
    zgłoś
    PLANY TRENINGOWE (do oceny)
    bardzo dziękuje za pomoc trening ostro dał mi w kość jego przebieg zapisałem na moim bloguzapraszam do komentowania pozdrawiam
    marcinle, 2010-05-18 20:23:29
  • avatar
    zgłoś
    kategoria d
    teraz to chyba nikt nie patrzy w pracy jaką kto ma kategorie przynajmniej ja się z tym nie spotkałem
    marcinle, 2010-05-18 20:25:42
  • avatar
    zgłoś
    Czy mechanika i budownictwo będą opłacalne w przyszłości?
    na uczelnie techniczne musisz bardzodobrze znać matematykę bez tego ani rusz te zawody na pewno będą bardzo dobrze opłacane wystarczy poczytać nowinki techniczne i sprawdzić zapotrzebowanie
    marcinle, 2010-05-18 20:27:51
  • avatar
    zgłoś
    Blizna
    możesz spróbować krem noscar ale co to za blizna przecież ona jest mała
    marcinle, 2010-05-18 20:31:23
1 2 3 ... 182
STRONA 1 z 182
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij