[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

Profil macieyt

zgłoś
    Kreatyna-czy jest niezbędna?
    Witam7 tygodni temu rozpocząłem trening na masę związany z konkursem czytelnik na okładkę. Póki co efekty są ale boję się, że zabraknie mi czasu. Przy wroście 181cm ważę 71.5 kg(zaczynałem z 69kg). Według ostatnich pomiarów tkanka tłuszczowa na poziomie 9,2%(zwyczajowo 7) a sucha masa mięśniowa 46,2%. Wbrew pozorom nie jestem początkujący, po prostu całe życie robiłem rzeźbę. Stosuję BCAA, w najbliższym czasie kupuję Glutaminę.Nie chcę stosować kreatyny ze względu na efekt sztucznego napompowania wodą ale obawiam się, że bez niej nie osiągnę pożądanego efektu w tak krótkim czasie. Jakie dacie mi rady?
    macieyt, 2009-12-08 21:24:58
    zgłoś
    A w jaki sposób będzie wyglądać to "zejście wody z organizmu"? Właśnie na utracie centymetrów w górnych partiach ciała, czyż nie?
    macieyt, 2009-12-08 21:47:39
    zgłoś
    No trochę straszne jak dla mnie. Długo potrwa to zejście wody?
    macieyt, 2009-12-08 22:17:58
    zgłoś
    Panowie, zasadniczo odbiegliśmy od tematu, który brzmi: "Czy kreatyna jest niezbędna?" czyli czy do końca stycznia dam zrobić fajną masę bez niej(Choćbym miał i żreć po 10 posiłków dziennie).
    macieyt, 2009-12-08 23:45:05
    zgłoś
    Xmaniasx:Skoro tylko monohydrat wiąże wodę, to może zakupie popularny jabłczan?Co do polecanego przez Ciebie produktu, to odpuszczę go sobie. Ponieważ to będzie mój pierwszy kontakt z kreatyną, wolę zacząć z niższej półki. Tak dla zdrowia.Dzięki za wyczerpującą odpowiedź.
    macieyt, 2009-12-09 15:44:18
    zgłoś
    Tania i zdrowa dieta
    Płatki Owsiane Górskie-400g za 2 zł
    macieyt, 2009-12-20 21:09:17
    zgłoś
    Tania i zdrowa dieta