REKLAMA

Profil jsph

  • avatar
    zgłoś
    Przepisy!
    Witam, przepisy naprawdę świetne, kilka juz od samego czytania przypadło mi do gustu i nie omieszkam sie zmierzyć z nimi w niedalekiej przyszłosciA jako, ze tutaj sporo osób lubi szpinak to pozwolę sobie również na coś szybkiego a wyjątkowo smacznego i odżywczegoPene ze szpinakiem szpinak, najlepiej brykiet lub liściasty (ja osobiscie wole lisciasty)czosnekodrobina masłamakaron penesmietanawodaprzyprawy wg uznaniaDrobno siekamy czosnek, następnie podsmażamy go na małej ilosci masła. Na lekko już zrumieniony czosnek dajemy rozmrożony wcześniej szpinak i tak lekko podduszamy. Po ok minucie, dwóch dodajemy odrobinę śmietany, 2 łyżki stołowe na procje (próbowałem z jogurtem naturalnym, ale smakuje wg mnie gorzej, a chuda śmietana w tak małych ilosciach nikogo jeszcze nie zabiła )Wszystko dusimy na małym ogniu pod przykrywką, oczywiście odpowiednio według uznania przyprawiamy (bazylia, niewielka ilość soli i pieprzu mi w zupełności wystarcza, jak chce zaszalec dodaję ziarenek smaku )Tak przygotowany szpinak nakładamy na makaron i mamy szybką, pyszną i zdrową pastęSprawdza sie tez na kolację we dwoje co sam z powodzeniem wykorzystałem
    jsph, 2009-07-28 17:47:48
  • avatar
    zgłoś
    co sądzicie o trampkach
    Trampki jak najbardziej, ale ja preferuję skóre, szmacianek jakos nie lubię. To chyba uraz po podstawówce, gdzie kazali nam takie nosić Pasują faktycznie do róznych typów ubrań i róznych styli, choc do garniaka jak najbardziej nie (a już na bank nie taka konfiguracja jak nam Kamel zaproponował )Za to do sportowej marynarki i koszuli/koszulki+jeansy są idealnym dopełnieniemSam mam 4 pary 2x czarne, białe i brazowe
    jsph, 2009-07-29 09:28:08
  • avatar
    zgłoś
    Selekcja w klubie
    z selekcją w wawie jak z kobietami- nie ma złotego środka A powaznie to niestety musze przyznac, ze to jak czasami traktowani są ludzie chcący wejść do klubu jest przerażające. Ja wiem, ze to tylko pracownicy i że maja swoje wytyczne od szefów. Rozumiem to, ale czasami zachowanie i sposób w jaki sie ochrona odnosi do ludzi jest wręcz poniżajacy. Zdarzyło mi sie już w przeszłosci trafić na twardogłowego ochroniarza, który zablokował mi lub któremuś ze znajomych drzwi do klubu. Niedawno ku mojemu zdziwieniu w Lemonie, gdzie od dawna wchodziłem bez kłopotów, nigdy nie robiłem burd, zawsze wchodziłem trzeźwy i starałem sie wychodzic kulturalnie. Az tu razu pewnego podchodzimy we trókje ze znajomymi pod drzwi klubu po wcześniejszych drinkach w pubie na górze, a jakiś wielki karczasty facet mi mówi ze nie wejde bo... i własnie dlaczego?Ubrany byłem w jeansy, ciemny sweter i biała koszule, wszystkiego dopełniały czarne sneakersy, chodziłem w podobnych strojach do tego klubu wiele razy i było spoko, a tu niespodzianka. Głupio mi było strasznie przed znajomymiZa chwile kiedy staliśmy z boku i omawialiśmy ze znajomymi potencjalne opcje podeszło jakis 3 Włochów chyba i to samo, po czym chamski komentarz jednego ochroniarza do drugiego na ich temat...Jak lubiłem ten lokal tak kiedy widze facjatę tego chama to mi sie odechciewa nawet podchodzić...
    jsph, 2009-07-29 13:23:59
  • avatar
    zgłoś
    Top lista ćwiczeń na mięśnie brzucha
    Czy jeśli robie trening brzuszków w domu 4-5x w tyg to sie przeforsowuję?Robie 3 ćwiczenia po 3 serie, na przemian: brzuszki, podciąganie nóg do klatki, rowerek, skłony z rotacją, brzuszki z uniesionymi nogami itd, wiekszość podpatrzone z MHNie za częso sie forsuję? nadmienie, ze ostatnio z racji kontuzji nogi nie chodzę na siłownie, mam jakiś miesiąc z głowy (aktualnie 2-3 tyg zostało).
    jsph, 2009-11-16 23:54:04
  • avatar
    zgłoś
    Top lista ćwiczeń na mięśnie brzucha
    Dzięki za odpowiedź. Własnie chodzi o to, ze efekty są nie w pełni mnie zadowalające. Mięśnie są mocne, czuję je pod skórą, ale wizualnie niestety nie jest tak jakbym tego chciał, a ciężko mi zejść poniżej 82kg przy wzroście 181.Czy trening 3 rzy w tyg w takiej konfiguracji to Waszym zdaniem dobry pomysł?3x20 powt. brzuszki z rękona wyciągnietymi nad głowę3x12 powt. podciągania nóg3x50powt rowerk to taki standardowy trening jaki robię w domu 4-5 razy w tygodniu
    jsph, 2009-11-17 10:15:16
  • avatar
    zgłoś
    Najszybszy sposób na mięśnie brzucha
    wy tu gadu gadu a faktycznie przydałby się w tym artukule jakiś plan dla początkujących, srednio zaawansowanych i tak dalej...Mam pytanieCzy po treningu na siłowni, takim powiedzmy godzinnym, który zazwyczaj zakonczony jest ćwiczeniami rozciągającymi mam robic te interwały, czy sobie rozciąganie mieśni odpuścić i zrobić je dopoiero po zakończeniu całego cyklu na mieśnie brzuchaInna sprawa ze do tej pory robiłem trening tego Owena McKibbina i zastanawiam sie który byłby lepszy
    jsph, 2010-01-08 15:34:02
  • avatar
    zgłoś
    Najszybszy sposób na mięśnie brzucha
    CYTAT(skibi @ 08-01-2010, 18:49) mięśnie brzucha są bardzo dobrze unaczynione i regenerują się bardzo szybko (bez przesady) jeżeli chodzi o ilość powt to wszystko zależy od tego jaki masz obecnie cel. Z doświadczenia wiem że jeżeli możesz zrobić więcej niż 20 powt to robisz zbyt mało wymagające ćwiczenie albo robisz je niepoprawnie.Owszem, czuję, ze mieśnie szybko wracają do normy nawet po najcięższym treninguAle czy faktycznie wykonują najmniej wymagające ćwiczenia? Jakiś czas temu był artykuł, w którym procentowo pokazane były ćwiczenia na brzuch względem tradycyjnych brzuszków. Ja staram się wykonywać te najcięższe, włączam w trening również podane w planie tego całego McKibbina. Czy źle je wykonuję. Mam nadzieję, że nie, staram się z całych sił przywiązywać wagę do techniki. Chyba mi wychodzi... I fakt- myślę, ze z trudem zrobiłbym 20 powtórzeń niektórych ćwiczeń
    jsph, 2010-01-20 19:20:49
  • avatar
    zgłoś
    Trening marines: semper fit
    Witam,Zamierzam od przyszłego tygodnia rozpocząc ten trening, ale mam troche wątpliwości.Dotychczas robiłem trening funkcyjny w oparciu o porady z kilku artykułów z MH, wiec niekltóre z tych ćwiczeń nie są mi obceDoszedłem do 5ćwiczeń w superserii, których robiłem cztery w ciągu treningu, plus dodatkowo 2-3 ćwiczenia na brzuch w ilości4x12 podciągnieć nóg w zwisie, 4x15 brzuszków lub 4x20 rowerków, do tego 4 serie ćwiczen na mięśnie skośne. Nie wiem czy nie za dużo tego robiłem, ale generalnie nie czułem sie po tym jakos wypompowany. Problem jedynie dotyczy czestotliwości treningów, bo do tej pory trening na siłowni łaczyłem z biegami w konfiguracji1go dnia siłownia, drugiego bieg (w zależnosci od samopoczucia i czasu od 5 do 10km), dzien odpoczynku i na nowo.Czy taka kongiguracja jest dopuszczalna, czy moze zredukować liczbę treningów biegowych, zeby organizm miał wiecej czasu na regenerację?kolejne pytanie dotyczy treningu brzucha. Czy zmniejszyc liczbę serii/powtórzeń?
    jsph, 2013-11-05 20:14:38
REKLAMA