REKLAMA

Profil jaras

  • avatar
    zgłoś
    CZYTELNIK NA OKLADKE
    SiemanoPanowie, ogoliliście ręce do zdjęc??Klata i brzuch to chyba bez dwóch zdań, ale co z rękami? Mam tam trochę włosia i nie za bardzo wiem, czy to zgoli, przystrzyc czy po prostu opalic nad palinkiem
    jaras, 2009-02-23 21:09:06
  • avatar
    zgłoś
    Bieżnia czy orbitek
    Podłączę się do dyskusji:ja preferuję bieżnię - lepsze efekty odczuwam podczas chodzenia w różnych konfiguracjach. Nie biegam, bo odczuwam to w kolanie rower - dla mnie najlepszy na cieplejsze dni; łatwo się można poza miasto wyrwac i po okolicy pojeździcorbitrek - w domu mam coś podobnego - Gazelle Freestyle; fajny sprzęcik do aerobów - biegasz sobie w powietrzu i nie obciążasz za bardzo stawów. Jak sie pochylisz do przodu to podpompujesz klatkę i triceps, a jak się odchylisz do tyłu to pójdzie w plecy i trochę w biceps. No i jest zgrabny - po złożeniu zajmuje bardzo mało miejsca. Swój kupiłem kilka lat temu - niedawno widziałem ulepszone z regulowanym obciążeniem.A na wiosnę wskakuję na rolki - zaczynam się uczyc i będzie się działo, oj będzie się działo Pozdrawiam, Jaras
    jaras, 2009-02-23 21:35:38
  • avatar
    zgłoś
    Ideał kobiety?
    Dla mnie ideałem jest moja Królowa - moja żonka Od 12 lat robię do niej cielęce oczy... nawet wtedy, jak mnie opieprza
    jaras, 2009-02-23 21:44:59
  • avatar
    zgłoś
    Klub bez balastu
    Efekt widac, to fakt. Ale nie uważacie, że po dośc długim zastoju koleś wyskoczył z masą? Coś mi tu koksem zalatuje. Ja od ponad dwóch lat stoję w miejscu mimo treningów i diet konsultowanych z fachowcami. Wg mnie doszedłem do pewnego momentu, że bez sterydów nie osiągnie się więcej. A może po prostu jestem już na to za stary? Ale to tylko moje zdanie ...
    jaras, 2009-02-23 22:09:56
  • avatar
    zgłoś
    Klub bez balastu
    SoltyS, to tylko moja opinia, nie jestem fachowcem. Nagle koleś rośnie - z miesiąca na miesiąc? Grudzień 2005, później listopad 2006.... Pewnie, że miał do tego pełne prawo. Byc może koleś się po prostu spasł. O rzeźbie to można wg mnie mówic w 2003 i lipcu 2007. Co Ty sądzisz?
    jaras, 2009-02-23 22:29:03
  • avatar
    zgłoś
    brzuch
    Mój sposób na odkrycie mięśni brzucha: aeroby 60% max tętna dwa razy dziennie po około 40 - 50 min. Do tego po południu trening siłowy - wg uznania obwodówka lub dzielony, 3 - 4 razy w tgodniu.dieta - pełno tego w necie. Każdy reaguje inaczej i trzeba poeksperymentowac. Sporo porad jest w MH.konsekwencja - zawsze robic to, co się zaplanowało i się nie opieprzac, zarówno w diecie jak i w treningu.Moje efekty - 7 cm mniej w pasie w ciągu niecałych dwóch miesięcy. I jeszcze jedno - nie patrzcie na wagę tylko na obwody. Jak cwiczysz z ciężarami to mięśnie rosną i spalasz tłuszcz. Mięśnie są objętościowo cięższe od tłuszczu. Jak zwykle dopisek - to tylko moja opinia
    jaras, 2009-02-23 22:50:51
  • avatar
    zgłoś
    Klub bez balastu
    Maj - lipiec 2007. Nie, żebym sie wymądrzał, ale koleś jakby trochę koślawy był albo nieproporcjonalny: nogi wg mnie fajnie, motyle chyba też. Ale barki jakieś płaskie, biceps jakiś taki mały na tle tricepsa, brak środkowej i górnej części klatki, kapturów wogóle nie ma i przedramię jakieś takie ....Jak na pięc lat przerzucania żelaza, to wg mnie czegoś tu brakuje.No i od kwietnia 2006 przestał zmieniac galoty
    jaras, 2009-02-23 23:04:51
  • avatar
    zgłoś
    pierwsze slowa :)
    Jak tam Rogal - poznałeś nieznajomą z klatki? Ona też może się trochę .... krępować, bać, wstydzić itp. Jak Ci odmówi, to się nie przejmuj - bo niby czym? Głowa do góry stary!!
    jaras, 2009-02-24 22:05:20
  • avatar
    zgłoś
    BF%
    \'Beloved\' napisał(-a):1,5h aerobów dziennie to według mnie stanowczo za dużo. Polecam trening HIIT - poszukaj w internecie, na pewno coś znajdziesz. No i na takim poziomie bf bez dobrze zbilansowanej diety się raczej nie obejdziesz.Dlaczego 1,5 h aerobów dziennie to za dużo? Ja robię rano około godziny i wieczorem po treningu z żelazem kolejne 50 minut. I tak 5-6 razy w tygodniu. Siłowy 3 - 4 razy w tygodniu. Sadło spada, krata się pokazuje, kable wyłażą, a wagą się nie przejmuję - dla mnie bardziej miarodajne są obwody i ocena wizualna. Jeśli kolega traci masę to wina diety - zgadza się. Musi tak ułożyć menu, aby organizm przestawił sie na spalanie tłuszczu i wykorzystywał spożywane tłuszcze i węglowodany jako źródło energii, czyli jeść odpowiednie posiłki w odpowiednim momencie. Wiem, że łatwo sie mówi, ale pełno jest tego w necie ... I polecam lekturę MH - w styczniu był prosty program na zrzutkę poświąteczną. Cztery ćwiczenia na największe partie mięśni, do tego aero i wszystko się topi - przynajmniej u mnie. Trening prosty, krótki i efektywny. Dla urozmaicenia zmieniam ćwiczenia na te partie.A tak poza tym to spalanie tłuszczu to jeden wielki eksperyment - nie ma złotego środka, nie ma diety cud - trzeba kombinować i obserwować reakcje organizmu
    jaras, 2009-02-24 22:23:08
  • avatar
    zgłoś
    Jak ćwiczyć dolne partie grzbietu
    To i ja się podłączę do opinii o martwym ciągu - technika, technika, technika!![u][/u][color="#FF0000"][/color] Mały ciężar, naucz się technicznie wykonywać każdą fazę ruchu i później stopniowo zwiększaj obciążenie. Jak dla mnie to najlepsze ćwiczenie i angażuje bardzo dużo innych mięśni. Ale podstawą jest opanowanie techniki - i wcale nie jest tylko dla zaawansowanych.Powodzenia i wytrwałości
    jaras, 2009-02-24 22:35:04
1 2 3 ... 5
STRONA 1 z 5
REKLAMA