REKLAMA

Profil frodli

zgłoś
    Przywitalnia
    Cześć :-)Mam na imię Alan, piszę z Poznania. Studiuję elektrotechnikę na Politechnice Poznańskiej, a interesuję się muzyką, fantasy, historią, coraz bardziej swoim kierunkiej studiów i trochę programowaniem w C# (stawiam baaardzo piewsze kroki).Nigdy nie byłem typem sportowca i w końcu zaczęło się to na mnie mścić, od sierpnia 2010 do stycznia 2012 przytyłem z 69 do 82 kg, muszę coś z tym w końcu zrobić, bo kończy mi się zapas w spodniach Zarejestrowałem się już jakiś temu, MH czytuję nieregularnie (aczkolwiek bardzo lubię ten magazyn) i mam nadzieję, że w końcu uda mi się jakoś ogarnąć. Dzisiaj skromnie 3 serie po 10 pompek i 15 brzuszków (w tzw. superseriacj o ile można w ogóle tak to nazwać xD), przy czym już przy ósmym brzuszku w 3 serii wymiękłem. Ale za kilka dni już może zrobię cały program Każdy kiedyś zaczynał.Pozdrawiam, Alan vel Frodli.
    frodli, 2012-01-26 23:24:35
    zgłoś
    Przywitalnia
    Nie, nie znam :-) Nie obracam się w tzw. środowisku ;-)
    frodli, 2012-01-27 10:17:41
    zgłoś
    brak zaufania od 5 lat...