[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA

Profil freak92

  • avatar
    zgłoś
    Basen jako... forma wypracowania muskulatury;)
    Ja na basen zacząłem chodzić niedawno, mam za darmo więc moge chodzić kiedy chce i siedziec ile chce, staram sie pływac niż zjeżdzać na rurach ale mam baaaaardzo słabą kondycje. W ciagu godziny przepływam ok. 120m kraulem, żabką i na plecach.. Jak moge poprawić kondycje? Po za tym ustaliłem sobie planik że pon, śr, piatek - trening, wt, czw,sob - basen, a w niedziele odpoczynek. Nie wiem czy to dobry plan. Liczę na jakąś podpowiedź. A co do treningu to ćwiczę w domu. Mam siłownie.Techniki pływania wciąż sie uczę ale chociaż sie nie topię Czasami tylko sie zadławie wodą, ale płyne dalej A nawiązując jeszcze do tematu to mam kolege co chodził do sportowej szkoły, gimnazjum. I jeździli na baseny. Ja wiem.. rok solidnego pływania i wyglądał całkiem inaczej. Wyrazista klata, solidne barki, kaloryfer.. no pozazdrościć tylko
    freak92, 2011-02-27 12:51:42
  • avatar
    zgłoś
    nasze rekordy
    Ja tam jeszcze rekordów nie mam.. lat 18, 185cm wzrostu, 75 kg...W szkole mam tylko przyjemność z większymi ciężarami więc na atlasie hm.. 70 kg -15razy na klate i w sumie tyle z rekordów hehA no i kiedyś wycisnałem na maszynie na nogi 240kg..Cały tydzień mnie nerki napierdzielały :/
    freak92, 2011-02-27 12:58:24
  • avatar
    zgłoś
    PLANY TRENINGOWE (do oceny)
    Witam Przedstawiam mój plan treningowy : Poniedziałek.Wyciskanie sztangi na ławeczcePompkiWyciskanie francuskiePompki na poręczachUnoszenie przedramionWtorek.Martwy ciągUnoszenie sztangi przodemUnoszenie hantli w opadzie tułowiaWyciskanie sztangi siedzącUnoszenie hantli jednorączSzruksyBasenŚroda.Przenoszenie nóg w leżeniuWykroki ze sztangąPrzysiadyWykroki po skosieUnoszenie kolan w zwisieScyzorykWciąganie brzuchaCzwartek to samo co w poniedziałekPiątek to samo co we wtorekSobota to samo co w środeKażde ćwiczenie wykonuje w 3 seriach po 10-12 powtórzeń.Obciążenie na sztandze 25-70kgNarazie ćwicze na sucho ale mam kreatyne i Mass XXL więc później będę brał.
    freak92, 2011-03-13 22:31:28
  • avatar
    zgłoś
    PLANY TRENINGOWE (do oceny)
    \'Ronaldo\' napisał(-a):Wygląda mi to na split. Także tak: do poniedziałku dorzuć coś więcej na ten biceps - może modlitewnik i przyciąganie wyciągu górnego czy młotki. Do wtorkowego dorzuć wyciskanie sztangielek siedząc i może ściąganie wyciągu górnego do klatki. Do treningu nóg koniecznie dorzuć coś na łydki mogą być wspięcia. Dwa ćwiczenia na brzuch to zdecydowanie za mało - dorzuć jeszcze dwa i rób je w superserii jedno po drugim. Narazie nie wal odżywek, najpierw się wdroż wykorzystaj swoje pokłady siły, gdy poczujesz dłuższą stagnacje na jednym ciężarze dorzuć krete powodzeniaps. podoba mi się, że ułożyłeś coś sam a nie jak lenie wyżej..Niestety ćwicze w domu i nie mam zbyt duzo sprzętu więc wykorzystuje to co mam a na brzuch mam zamiar ćwiczyć to co na tym filmiku Pozdrawiam
    freak92, 2011-03-14 15:15:52
  • avatar
    zgłoś
    PLANY TRENINGOWE (do oceny)
    Witam. Chciałem dowiedzieć sie co uzyskam po takim treningu : 3x Wyciskanie sztangi3x Rozpiętki3x Przenoszenie hantli za głowę3x Podciąganie kuli do ćwiczeń3x Podciąganie sztangi do klatki piersiowej3x martwy ciąg kuli z wyrzutem do góryBrzuszkiGdzie 3x oznacza ilość serii a powtórzeń każdego ćwiczenia jest 10 Zależy mi na rzeźbie i nie wiem czy do rzeźby jest to dobrze ułożony trening ? Proszę o pomoc.
    freak92, 2011-05-28 18:35:52
  • avatar
    zgłoś
    PLANY TRENINGOWE (do oceny)
    No właśnie ze sprzętem ciężko.. Mam sztange olimpijską ok.25kg i kombinuje do niej obciążenie, ławeczke. Mam stanowisko do pompek na poręczach. Kule 17,5kg. Hantle po 5kg. I takie coś - Nie latam na siłke bo nie mam ani czasu ani floty na siłke.Za to moge śmigać 4 razy w miesiącu na basen.
    freak92, 2011-05-29 07:47:03
  • avatar
    zgłoś
    PLANY TRENINGOWE (do oceny)
    \'Bender\' napisał(-a):Rozumiem, że nie masz żadnego obciążenia do tej sztangi. To dość spore ograniczenia, ale możesz już jakiś program sobie stworzyć. W tamtym programie który sobie rozpisałeś nie było ćwiczeń na pewne grupy mięśniowe.Musisz zrobić ćwiczenia na nogi, klatkę, plecy, barki, pośladki i ramiona. Proponowałbym Ci trening obwodowy, czyli wykonujesz jedno ćwiczenie, 30 sek później inne i tak robisz określoną ilość ćwiczeń. Na dole partie:PrzysiadMartwy Ciąg z sztangą trzymaną z tyłuWykroki Na górne:Pompki Wiosłowanie sztangąWyciskanie żołnierskieWiosłowanie kulą w opadzie tułowiaDo tego ewentualnie po jednym ćwiczeniu na ramionaTriceps - wyciskanie francuskieBiceps - uginanie ramion ze sztangą stojącdzięki za plan
    freak92, 2011-05-29 16:24:31
  • avatar
    zgłoś
    Seks przyszłości: człowiek czy android?
    Może i tak będzie ale na pewno nie w Polsce^^
    freak92, 2011-06-30 10:38:20
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij