REKLAMA

Profil fleay

  • avatar
    zgłoś
    Pulsometr- problem z rozszyfrowaniem.
    Witam. Mam mały problem z pulsometrem. Nie używałem go wcześniej i nie mam do niego instrukcji a nie wiem co oznaczają niektóre cyfry. Tak wygląda: Wiem, że liczba 128 to aktualne tętno. Zastanawia mnie 87 w nawiasie i 81. Jeśli ktoś wie co one mogą wskazywać to proszę o odpowiedź.
    fleay, 2012-04-05 22:30:59
  • avatar
    zgłoś
    Błahe pytania i szybkie odpowiedzi - offtop działu styl/image
    \'Matan007\' napisał(-a):które wybralibyście?jaśniejsze
    fleay, 2012-04-23 15:28:38
  • avatar
    zgłoś
    Co myślicie o e-papierosach?
    Znam takich co palili pewien czas elektronicznego i rzucili, takich którzy przyzwyczaili się i pala cały czas e-papierosa i też takich, na których nie podziałało i kopcą dalej. Myślę, że nie ma reguły, ale spróbować warto.
    fleay, 2012-04-23 18:18:44
  • avatar
    zgłoś
    Gdzie oglądać MMA
    \'defxdefx\' napisał(-a):a burneika najman gdzie mozna zobaczyc oprocz polsatsprt?W telewizji niestety tylko Polsat Sport i Polsat Sport HD. Dla tych, którzy nie mają tych programów istnieje możliwość obejrzenia walki w internecie:
    fleay, 2012-04-27 12:42:54
  • avatar
    zgłoś
    Trening Spartakusa
    Witam. W ostatnim numerze MH był artykuł o treningu aktora przygotowującego się do roli Spartakusa. Są w nim ciekawe, łączone ćwiczenia i zastanawiam się czy nie zacząć nim ćwiczyć. Co sądzicie o tym treningu? Opłaca się ćwiczyć z takim planem? Może coś od tego urosnąć?
    fleay, 2012-04-28 20:57:16
  • avatar
    zgłoś
    Trening Spartakusa
    \'pblo\' napisał(-a):Według mnie to bardzo urozmaicony i ciekawie zaprojektowany trening. Ciężko się przy nim znudzić. Sam stosuje go jako uzupełnienie dla pływania i jestem zadowolony. To ja mam z kolei inne pytanie: czy jeśli przy trzeciej serii jestem już naprawdę zmęczony i robię ćwiczenia "na maksa", to dobrze dobrałem ciężar? Pytam, bo pierwsza seria "wchodzi" mi z kolei dość łatwo, a gdzieś tak dopiero w połowie drugiej serii zaczynają się schody. Wydaje mi się, że jeśli przy trzeciej serii jest ciężko, ale dajesz rade to ciężar jest ok. Jeśli przy drugim masz problem a trzeciej nie możesz wykonać całej to proponuje zmniejszyć ciężar. Lepiej zrobić kilka, dobrze wykonanych treningów z mniejszym obciążeniem a potem wrócić do cięższego niż się zbytnio przemęczać. Oczywiście obciążenie nie może być też za lekkie, bo jak to się mówi- musi kopać.
    fleay, 2012-04-29 09:42:45
  • avatar
    zgłoś
    Przywitalnia
    Witam wszystkich! Na imię mam Mateusz, mieszkam w Wlkp i uczę się w technikum ekonomicznym. W wolnych chwilach biegam, trochę ćwiczę w warunkach domowych, gram w piłkę i czasem zdarza mi się pouczyć. Jak duża część facetów, interesuję się sportem i lubię obejrzeć jakiś mecz, a od niedawna oglądam MotoGP. Magazyn już trochę czytam i niedawno zacząłem zaglądać na forum.
    fleay, 2012-04-29 09:59:27
  • avatar
    zgłoś
    PLANY TRENINGOWE (do oceny)
    @CloudNie jestem ekspertem od treningu, ale te osobiście 200 brzuszków zastąpiłbym kilkoma lepszymi ćwiczeniami na brzuch i zamiast skakania po 35min proponowałbym pobiegać.
    fleay, 2012-05-10 16:40:24
  • avatar
    zgłoś
    Błahe pytania - mądre odpowiedzi
    @outenWg. mnie wszystkie plany typu 300 przysiadow, 100 pompek czy 300 brzuszków zamiast rozwijać mięśnie to zwiekszają wytrzymałość. Lepiej zamiast takiego planu zrobić w serii mniej przysiadów ale do tego z 2 inne ćwiczenia. Co A6W i ABS II: oba plany są dobre, ale zależy jaki mamy cel. Jeśli mamy mięsnie brzucha a chcemy je wzmocnić i wyrzeźbić to lepszym rozwiązaniem będzie A6W. Natomiast jeśli chcemy zbudować mięśnie to polecam ABS II
    fleay, 2012-05-21 15:03:43
  • avatar
    zgłoś
    Błahe pytania - mądre odpowiedzi
    Co do interwałów to się nie orientuje więc ktoś inny niech odpowie. Wydaje mi się, że jeśli jest siłka to te pompki już niepotrzebne ew. wrzuć je do planu.
    fleay, 2012-05-21 17:43:23
1 2 3 ... 9
STRONA 1 z 9
REKLAMA