REKLAMA

Profil eklezjusz

  • avatar
    zgłoś
    Potrzebuję rady.
    Mam problem - zastój w bicepsie. Mozna by to szybko zwalczyc, ale ja nie mam czasu, dostepu do silowni. Niestety w domu mam tylko hantle ( 1x10 kg i 2x5kg - wiec mało). I tu pojawia sie moje pytanie. Czy cwiczac z 10 kg hantla, ale rozne cwiczenia (stojac, siedzac, itp.) moze mi sie poprawic biceps?
    eklezjusz, 2009-06-05 22:06:44
  • avatar
    zgłoś
    Potrzebuję rady.
    Hmmm... spróbuje, bo czemu nie. Na pewno nic lepszego nie wymysle. I tak strasznie kombinuje.Dziekuje za odp.
    eklezjusz, 2009-06-05 22:42:11
  • avatar
    zgłoś
    Potrzebuję rady.
    Moze robie za małe przerwy na regeneracje? Kurcze chyba tak. Przeczytałem, ze biceps odpoczywa ok 2 dni. Ja kiedys walilem dzien w dzien, a teraz co drugi.
    eklezjusz, 2009-06-05 22:44:02
  • avatar
    zgłoś
    Potrzebuję rady.
    CYTAT(adder @ Jun 5 2009, 22:30 PM) raczej poprawi sie jego wygląd znaczy rzeźba a nie wielkość. to masy to raczej większy cieżar. ale w MH trener jest sposób na większy biceps ale tam jest wyciag dolni i uginanie przedramion ale do hantli tez można chyba zastosować chodzi tam że wykonujesz normalne uginanie do końcowej fazy i opuszczasz troche do max napięcia (koło 45stopni), trzymasz chwile i podciągasz znowu do góry a potem wracasz do pozycji początkowej. ale nie wiem czy to bedzie adekwatne do sytuacji. niech sie inni wypowiedzą Ja cwicze na wszystkie partie miesni, ale biceps cos mi nie idzie.
    eklezjusz, 2009-06-05 22:50:15
  • avatar
    zgłoś
    Potrzebuję rady.
    adder, ile lat juz trenujesz?
    eklezjusz, 2009-06-05 22:52:17
  • avatar
    zgłoś
    Potrzebuję rady.
    CYTAT(saber @ Jun 5 2009, 22:40 PM) Ja bym ćwiczył raz a porządnie w tygodniu. Ale to ja. Wolę jednego dnia dać mu zdrowy wycisk niż codziennie po trochę, szczególnie, że nie przepadam za trenowaniem dzień w dzień. A dobrze się odżywiasz? Czy nie myślisz o diecie i po prostu machasz hantlami?Raz w tygodniu wystarczy? a dieta? DUUZO bialka, troche weglowodanow.
    eklezjusz, 2009-06-05 22:54:20
  • avatar
    zgłoś
    Potrzebuję rady.
    CYTAT(adder @ Jun 5 2009, 23:21 PM) nie całe 2.5 a co?Tal tylko z ciekawosci pytam. Co ile czasu jest widoczny przyrost masy? Co 2 miesiace?
    eklezjusz, 2009-06-06 13:31:11
  • avatar
    zgłoś
    Trening a rower
    CYTAT(saber @ May 24 2009, 19:04 PM) Ktoś mi tu pisał, że lepiej po treningu siłowym nie jeździć na rowerku, tylko jeżeli jest opcja to zamiennie dni treningu siłowego i aerobowego. Wniosek jest pewnie taki, że w jednym i w drugim jest ziarno prawdy Saber ma racje. Ja jezdzilem na rowerze ok. 3 razy w tygodniu i efekt byl niezly. polecam
    eklezjusz, 2009-06-06 16:45:27
  • avatar
    zgłoś
    Potrzebuję rady.
    CYTAT(Liso @ Jun 6 2009, 17:45 PM) Wszystko zależy od intensywności treningu, ćwiczeń wykonywanych... i regeneracji!Jest coś takiego jak Atlas Ćwiczeń, w którym zawarta jest tabela jak często powinno się ćwiczyć daną partię mięśni. Zobacz: http://www.kulturystyka.pl/atlas/Przemyśl jak intensywnie trenujesz, a może po prostu chodzi o czas by mięśnie zdążyły się zregenerować i będzie lepiej....Jeżeli w dalszym ciągu widzisz swoisty zastój spróbuj treningi proponowane chociażby na KFDhttp://www.kfd.pl/biceps-i-triceps-lapa-na-sezon-24748.htmlTutaj można wiele ciekawych rzeczy się dowiedzieć, poza tym zawsze Atlas (wspomniany przeze mnie wyżej) daje także możliwości (na dole każdej partii jest propozycje treningu zawodowców)...A tak. Widzialem to. Bardzo przydatne. Dziekuje
    eklezjusz, 2009-06-06 19:20:01
  • avatar
    zgłoś
    Potrzebuję rady.
    CYTAT(Borys @ Jun 6 2009, 19:05 PM) Skoro nie chodzisz na siłownię... zaopatrz się najlepiej w drążek. Do plecaka (najlepiej jakiegoś wojskowego) załaduj 20% ciężaru swojej masy. Krótko rozgrzewasz bicepsy. Potem robisz 2-3 serie do oporu, odpoczynek 2.5-3 minuty. Potem zmniejszasz ciezar do 75% albo 50% i to samo. Wszystko zależy od twojej kondycji. Na koniec bez ciężaru 2 serie do oporu.Jest nie tylko przyrost sily i masy ale również żyłka się ładnie zarysowuje po dość krótkim czasie Drazek? Hmm... Dobry pomysl. Dzieki
    eklezjusz, 2009-06-06 22:05:04
1 2 3 ... 4
STRONA 1 z 4
REKLAMA