Profil CzyDe

  • avatar
    zgłoś
    Super Dunks 3
    SD3 i inne takie programy bazujące na tysiącach ćwierćskoków są dobre, ale na rozrycie kolan. No chyba, że jesteś koszykarzem NCAA na których podobno było to testowane.Jeśli chodzi o wyskok to trzeba pracować nad siłą i szybkością, czyli siłownia (nie tylko nogi) i jakaś forma plyometryki, na początku lekka, jakieś sprinty, skipy itd, z cięższą plyo należy poczekać do odpowiednich osiągów siłowych.
    CzyDe, 2012-12-18 00:13:44
  • avatar
    zgłoś
    Twoja forma Instrukcja obsługi 01/2013
    Tak, w poniedziałek widziałem w kiosku
    CzyDe, 2012-12-26 19:23:47
  • avatar
    zgłoś
    Trening na wyskok z użyciem sztangi
    Też mnie interesuje co to za trening, nigdzie nie znalazłem.46kg to trochę mało obciążenia na standardowy trening wyskoku, tzn. do mocy wystarczy może ale siły nijak na tym nie zrobisz, a jedno bez drugiego nie ma sensu ;p
    CzyDe, 2012-12-29 00:09:16
  • avatar
    zgłoś
    Budowanie masy dla opornych!
    Skoro grasz prawie profesjonalnie to masz jakiegoś trenera, którego możesz zapytać. Może nie opłaca Ci się robić masy, jeżeli zamierzasz poważnie związać swoją przyszłość z piłką.Skoro podejrzewasz, że spalasz tyle co jesz to jedz więcej nikt nie mówi, że będzie łatwo, ale Phelps zjadał po 12k kalorii dziennie
    CzyDe, 2012-12-29 01:06:14
  • avatar
    zgłoś
    Wytrzymałość TLENOWA i BEZTLENOWA
    Trening interwałowy buduje wytrzymałość beztlenową, natomiast przykładem wysiłku beztlenowego jest np. sprint. Jakby ktos nie zrozumiał skrótu myślowego wyżej.
    CzyDe, 2012-12-30 01:35:15
  • avatar
    zgłoś
    Dieta na masę - do oceny
    Wada serca i wodobrzusze to bardzo poważne ograniczenia, konsultowałeś z lekarzem? Specjalista najlepiej doradzi Ci jakie możesz wykonywać ćwiczenia, zwłaszcza, że większość ćwiczeń na siłowni wymaga mocnego napięcia mięśni brzucha i wzmaga nacisk w tej okolicy.Mało kalorii patrząc na oko, zwłaszcza jak na masie, w poście wyżej masz podany kalkulator.Sporo białka, więcej niż 2g/kg docelowej masy ciała na pewno nie potrzebujesz a i to jest dość sporo.
    CzyDe, 2012-12-30 14:12:56
  • avatar
    zgłoś
    Dieta na masę - do oceny
    'Etnavo' napisał(-a):z kalkulatora wyszło mi :Współczynnik BMR 1490.99Aby utrzymać wagęKalorie 1789.19Węglowodany 55% 984.05kcal = 246.01gramBiałko 15%% 268.38kcal = 67.1gramTluszcz 30% 536.76kcal = 59.64gramUwzględniłeś to, że masz zamiar ćwiczyć fizycznie 2-3 razy w tygodniu? Nie wydaje mi się. Do otrzymanego w ten sposób wyniuku dodajesz ok. 300kcal i masz zapotrzebowanie kaloryczne ok 2500kcal
    CzyDe, 2013-01-02 12:21:29
  • avatar
    zgłoś
    Kolor Marynarki :)
    To nie wiem, jak byłem z moją partnerką na studniówkach to ja tańczyłem na jej a ona na mojej Nie wiem co robisz i czym się zajmujesz ale dla mnie garnitur to coś co musi mieć każdy facet, fakt, że na studniówkę najlepiej wygląda czarny wieczorowy garnitur ale chyba każdy będzie wyglądał lepiej niż spodnie i marynarka
    CzyDe, 2013-01-02 18:46:31
  • avatar
    zgłoś
    Błahe pytania - mądre odpowiedzi
    Jak chcesz na masę to koniecznie pompki z przynajmniej 2s (a jeszcze lepiej 3s i zatrzymanie na dole) opuszczania, jak za łatwo do można dorzucić obciążenie do plecaka albo wrzucić nogi gdzieś wyżej
    CzyDe, 2013-01-04 23:23:38
  • avatar
    zgłoś
    Suplementacja - pytania ogólne
    Czy jeżeli gram w siatkówkę 2-4 (zwykle 3) razy w tygodniu do tego robię 2-3 treningi siłowe (aktualnie cykl na masę) w tygodniu warto zainwestować w BCAA? Nie mam wielkich problemów z regeneracją, z drugiej strony po tygodniu odpoczynku czułem dużo więcej mocy i energii na boisku, nie powiem, fajne wrażenie i chciałbym tak częściej niestety nie zawsze mam tyle czasu na sen ile bym chciał, a na takie przyjemności jak sauna czy masaże już w ogóleDietę mam, trochę trudno mi ocenić zapotrzebowanie kaloryczne bo nie mam pojęcia ile spalam podczas gry i treningów ale po miesiącu mam zamiar dorzucić ew gainer czy bulka jeżeli przyrosty będą niezadowalające. Czy lepiej od razu i odstawić jak będzie zalewało? Na razie ok 6%bf (przynajmniej tak maszynka pokazywała) to nie umrę jak podskoczy odrobinę
    CzyDe, 2013-01-05 19:50:56
1 2 3 ... 89
STRONA 1 z 89
REKLAMA