[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA

Profil Casioner

  • avatar
    zgłoś
    Problem z kondycją
    Jeśli nie masz odpowiedniej ilości czasu to wystarczy grać a kondycja sama po jakimś czasie zacznie się wyrabiać. Natomiast jeśli czas jest to warto (jak już wyżej wspomniano) dokładać do tego różne ćwiczenia, pływanie, bieganie czy rower. Nic tak super na kondycje nie wpływa jak bieg, który również najlepiej pali zbędne kalorie. Na wyrobienie kondycji najlepsze jest wybieganie, bardzo powoli, warto też dodać podbiegi (głownie na siłę biegową, czym bardziej stromo, tym lepiej), z początku jest okropnie ciężko, bo niedość, że zadyszka łapie szybko to jeszcze nog wysiadają, no ale po jakimś czasie same plusy z tego wynikną. Warto też raz na jakiś czas wykonać trening sprinterski, np 6x 100m na 80-100%, z minutą, dwiema przerwy, co serie.
    Casioner, 2013-08-31 13:24:35
  • avatar
    zgłoś
    Co jecie zazwyczaj przed i po treningu?
    W zależność od godziny treningu, jeśli jeszcze zdążę, zjadam standardowe śniadanie bądź obiad bardzo często jest to coś innego, jednak zawsze mieszczącego się w granicach pokarmu wszem znanego jako zdrowe i wartościowe dla naszego organizmu pożywienie. Natomiast jeśli przed treningiem nie mam już czasu lub jestem długo po większym posiłku staram się pochłonąć jednego banana, a po? Oczywiście uzupełnienie płynów, tylko i wyłącznie wodą oraz szybki i zazwyczaj zdrowy posiłek już po powrocie do domu. Istotne jest może to, że trenuje sprinty.
    Casioner, 2013-08-31 13:51:30
  • avatar
    zgłoś
    Problem z kondycją
    @Bylon to się zwie treningiem sprinterskim, bo co serie biegniesz 100m sprintem, nigdzie nie napisałem natomiast, że sprinterzy wykonują taki trening. :) Choć faktem jest, ze na treningach często wykonuje się np 6x 40m na 100% + 30m wolniejszym tempem.
    Casioner, 2013-08-31 20:50:31
  • avatar
    zgłoś
    Przywitalnia
    Witajcie! Od urodzenia nazywam się Daniel i również od urodzenia mam aktywność we krwi. Stronę Men\'s Health jak i magazyn staram się czytac regularnie już od dłuższego czasu, każdego dnia poprawiając dzieki temu przydatną każdemu mężczyźnie wiedzę. Od dziś natomiast postanowiłem włączyć się w życie forum i mam nadzieję, że wyniknie z tego bardzo ciekawa i też swego rodzaju owocna przygoda! Od niedawna trenuję sprinty. Staram odżywiać się zdrowo i nadal brzydzić się alkoholem oraz papierosami. Mam nadzieję, że z pomocą tego forum ta codzienna, zdrowa i aktywna droga będzie jeszcze łatwiejsza.
    Casioner, 2013-08-31 21:19:07
  • avatar
    zgłoś
    Wygrzebane na Jutjubie
    A ja ostatnio znalazłem coś takiego. Bardzo do mnie przemówiło. http://youtu.be/ZIRdTnQrDIg
    Casioner, 2013-08-31 21:47:32
  • avatar
    zgłoś
    Trening 100 pompek w 6 tygodni
    Poznałem ten trening już dłuższszy czas temu, dzięki Google Play i appce Just 6 Weeks, którą bardzo polecam, nie jest droga a w pewnym stopniu motywuje do ćwiczeń oraz znacząco ułatwia nam wszelkie rozpiski poprzez prowadzenie automatycznych statystyk i innych tego typu bzdet. Oprócz pompek oferuje też inne ćwiczenia, robię wszystko jak appka wskazuje. A teraz o samym programie ćwiczeń. Przeskoki z tygodnia na tydzień rzeczywiscie są ogromne, w szczególności, że ja za ćwiczenia zabrałem się dopiero od początku wakacji, skończyło się na tym, że zrobiłem około 4 tyg i potem nie dawałem już niestety rady... a więc postanowiłem zabrać się za plan od samego początku. Aktualnie jestem w trzecim tygodniu i problemów nie widzę, zobaczymy czy tym razem dotrwam do samego końca.
    Casioner, 2013-08-31 22:01:25
  • avatar
    zgłoś
    Błahe pytania - mądre odpowiedzi
    Mam takie bardzo trudne (przynajmniej dla mnie) pytanie. Nie oczekuje tutaj oczywiście rozpiski treningu czy diety, interesuje mnie tylko i wyłącznie to co kieruje tym, że mam taki brzuch a nie inny. Nie chodzi mi tutaj oczywiście o najprostsze odpowiedzi, typu odpowiedni trening i dieta, która pozbawi mnie tego całego zalegającego pod skórą tłuszczu. Przechodząc jednak do sedna, swoje pytanie utworzę na podstawie zdjęcia:   Wiele osób kojarzy gościa z twarzy (szczególnie Ci zafascynowani serialem: \"Vikings\"). Niepozorny chłop, a jednak. Pierwszy raz w życiu widziałem takie (tak wyglądające/tak prezentujące się?) mięśnie brzucha. Ciekawi mnie bardzo, jedynie czym spowodowane jest to, że on am taki brzuch a 90% ćwiczących chłopów całkowicie inny. Jak wypracować coś takiego? To odpowiednia dieta? Całkowicie inny trening brzucha niż znany większości? Czy może geny? (Ewentualnie taka poza?) Ktokolwiek potrafi odpowiedzieć na to pytanie? :)
    Casioner, 2015-07-11 13:30:09
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij