REKLAMA

Profil bubol89

  • avatar
    zgłoś
    Co trenujesz?
    Się jeszcze dołączę . . . A więc ja biegam 3 razy w tygodniu i robię treningi obwodowe 5 dni w tygodniu . Bez siłowni wszystko z obciążeniem własnego ciała . Trening zajmuje mi ok 45 min . Co moge jeszcze powiedzieć . . . Jestem bardzo zadowolony
    bubol89, 2009-02-06 11:17:49
  • avatar
    zgłoś
    MH na Facebooku, Google+, NK, Twitterze...
    Też dodałem . Tylko coś mało tych znajomych . . .
    bubol89, 2009-02-06 11:24:26
  • avatar
    zgłoś
    Jak długo czytacie Men's Health?
    Będzie już ponad 3 lata . Szkoda , że nie od początku
    bubol89, 2009-02-06 11:29:31
  • avatar
    zgłoś
    Bieganie a trening na mase
    Powiem tak : Spalanie mięśni nie wystąpi jeżeli 2 razy w tygodniu odwiedzisz siłownie a w pozostałe będziesz biegał . Co do samego treningu to radze taki podział - 3 razy w tygodniu siłownia i 3 razy w tygodniu bieganie a 1 dzień odpoczynku . Przed każdym treningiem oczywiście rozgrzewka np 5 min biegu w miejscu , wymachy ramion , krążenia bioder itd A po treningu stretching czyli rozciąganie statyczne ok 10 min . Ja robię obwody z podstawowych ćwiczeń z obciążeniem własnego ciała przez 5 dni w tygodniu i 3 dni biegam i 1 dzień wolny także posiadam Jestem zadowolony z postępów chociaż kiedyś także chodziłem na siłkę
    bubol89, 2009-02-06 11:37:01
  • avatar
    zgłoś
    Pompki - cały trening w jednym ćwiczeniu
    Odpowiem tak jak w poprzednich postach . . . najważniejsza jest motywacja a nie super wypasiona siłownia . Wszystko zrobisz ( oczywiście wysiłku trochę to też kosztuje ) ćwiczeniami z obciążeniem własnego ciała .Pompki z różnymi rozstawami rąk , podciągania nachwytem i podchwytem , przysiady na jednej nodze i unoszenie kolan do klatki piersiowej w zwisie na drążku . Gwarantuje , że będziesz miał ABS , klatę i plecy oraz ramiona może nie jak Pudzianowski bo o to chodzi większości ludzi Ale będziesz zadowolony . Rób obwody rozgrzewkę i rozciąganie . Najważniejsze to odsłonić ABS jak pisze w prawie każdym numerze MH . Pozdrawiam
    bubol89, 2009-02-06 11:43:45
  • avatar
    zgłoś
    10 przykazań treningowych
    Artykuł bardzo zwięzły i na temat . Wiadomo o co chodzi
    bubol89, 2009-02-06 11:45:22
  • avatar
    zgłoś
    9 zasad zwiększania obwodów
    SołtyS masz rację . Odpuszczasz jedno i wszystko idzie się (xxx)ać . Co do artykułu bardzo dobrze ujęte to co najważniejsze . Żeby tylko każdy tego przestrzegał ... Co do poprzedników powiem ,że nie tylko u was na siłowni są pajace Człowiek machający bezwładnie kończynami to częsty widok . Bez planu , bez diety , bez pomysłu . Ale co zrobić ...
    bubol89, 2009-02-06 11:52:12
  • avatar
    zgłoś
    Zmniejszenie masy mięśniowej
    Tak jak poprzednik napisał nie ćwicz nóg a wszystko samo spadnie . Co do biegania to biegaj sprinty a będzie dobrze
    bubol89, 2009-02-06 11:54:41
  • avatar
    zgłoś
    pomoc z rzeźba
    No jeśli rzeźba bo widzę , że w tym problem ... Porób sobie treningi obwodowe z obciążeniem własnego ciała np 3 dni w tygodniu tylko bez obijania się . Np pompki standardowe , unoszenie wyprostowanych nóg w zwisie , podciąganie na drążku i przysiady na jednej nodze . Zgubisz tłuszcz a nie mięśnie i co najważniejsze odsłonisz to nad czym pracowałeś . Oczywiście przed treningiem jakaś rozgrzewka min 10 min np bieg w miejscu , rowerek , skakanka , delfinki lub krokodylki . Powinno być dobrze
    bubol89, 2009-02-06 12:00:48
  • avatar
    zgłoś
    Jak moge schudnac i przy okazji wyrzezbic miesnie?
    Proponuje trening obwodowy z obciążeniem własnego ciała 5 dni w tyg + rozgrzewka np bieg w miejscu , rowerek lub skakanka + rozciąganie i 3 razy w tyg bieganie .
    bubol89, 2009-02-06 12:04:03
STRONA 1 z 2
REKLAMA