REKLAMA

Profil bloniak

  • avatar
    zgłoś
    Soczewki zamiast okularów?
    W moim przypadku początki były tragiczne ponieważ mam bardzo wrażliwe oczy. Tak naprawdę najgorsze są pierwsze 3 dni, przez kolejne 4 możesz jeszcze czuć dyskomfort, że coś Ci siedzi w oku. A później zakładanie i zdejmowanie soczewek jest czymś równie normalnym jak mycie zębów. Tak więc polecam
    bloniak, 2011-08-11 17:51:07
  • avatar
    zgłoś
    Pompki: spal tłuszcz i zbuduj mięśnie
    \'ziomek19\' napisał(-a):Czy rzeczywiście można się spodziewać przyrostu masy mięśniowej??Moment kiedy zaczyna się ćwiczyć jest piękny szczególnie z jednego powodu : chociażbyś robił ćwiczenia słabo technicznie, nie uważałbyś na przerwy, dietę miał przeciętną to i tak ciało jest zszokowane treningiem dzięki czemu pojawią się przyrosty. Zanim zacząłem chodzić na siłownię, przez miesiąc ćwiczyłem właśnie klasyczne brzuszki i pompki, bez jakichkolwiek urozmaiceń i planu oraz dołączyłem kilka ćwiczeń ogólnorozwojowych z hantlami i efekt był taki, że przybrałem kilogram przez ten miesiąc. Teraz to może wydawać się śmieszne ale na ciele ektomorfika 74kg/189cm ten kilogram naprawdę było widać. Jeśli miałbym coś poradzić to tylko czytanie MH, forum i blogów, nie zaniedbując żadnej z tych 3 rzeczy
    bloniak, 2011-08-12 12:21:44
  • avatar
    zgłoś
    trening po areobach
    CYTAT(bestsiwy @ 20-08-2009, 19:12) wiem cos o tym. ja mam w udzie 55cm przy 170zm wzrostu ale nie chce miec mniej bo ladnie to wyglada przy V-ksztaltnych plecach.rob duzo powtorzen i krotkie odpoczynki miedzy seriami na nogi to szybciej spalisz tluszcz. choc zdaje mi sie ze lepszy od silowni bylby trening sprinterski. niezle daje po nogach. ale nie chce ci zle doradzic.A ja chciałbym zapytać trochę z innej strony: Czy trening sprinterski daje taki sam zastrzyk testosteronu co trening siłowy na nogi?
    bloniak, 2011-08-15 12:24:17
  • avatar
    zgłoś
    Błahe pytania - mądre odpowiedzi
    \'podly\' napisał(-a):pytanko, czy skakanka moze zastapic areoby w dni nietreningowe ? jesli tak czy jakis specjalny rodzaj skakania/tempo czy po prostu 10-20 minKiedyś w MH był zamieszczony taki plan: robisz 50 skoków, 75, 100 i tak aż do 200 a później w ten sam sposób schodzisz do 50. Przerwy 30 sekund. A co do rodzajów skakania to polecam różnorodność.
    bloniak, 2011-08-17 00:54:36
  • avatar
    zgłoś
    Trening nóg a testosteron
    Czy trening biegowy szybkościowy oraz wytrzymałościowy dają podobny efekt w postaci testosteronu co trening na siłowni?Jeśli w tygodniu trenuję 2xklata+triceps+przód barków; 2x plecy+biceps+tył barków; 5x trening piłkarski [2 luźne(techniczne, taktyczne itp), 1 szybkościowy, 1 wytrzymałościowy i 1 sparing] to czy 1 trening na siłowni na nogi da mi podobny skok testosteronu co 2 treningi siłowe na nogi ale bez treningów piłkarskich?Wybaczcie, że tak poplątałem ale inaczej się nie dało
    bloniak, 2011-08-17 10:18:21
  • avatar
    zgłoś
    Trening nóg a testosteron
    Chciałbym sprecyzować (możliwe że chwilowo jestem bardzo ułomny psychicznie i nie zrozumiałem tego co napisaliście). Wiem już że bieganie w sensie np zrobienie 3km w średnim tempie powoduje produkcje kortyzolu i obniżenie testosteronu. Ale co w przypadku jeśli wykonuję takie ćwiczenie: wyobraźmy sobie linie prostą na której są przystanki A B C D... i każdy jest oddalony od siebie o 5 metrów. Biegnę sprintem do znacznika B, wracam do A, biegnę do C, wracam do B, biegnę do D, wracam do C. Chyba każdy rozumie o co w ćwiczeniu chodzi. Sprawdziłem na sobie, że wykonanie 6 takich biegów po 80 metrów każdy, męczy nogi podobnie jak trening siłowy. Każde powtórzenie zajmuje mi około 20 sekund, po czym odpoczywam od 3 do 8 minut (przerwy wydłużają mi się wraz z kolejnymi powtórzeniami). Taki schemat jest bardzo podobny do ćwiczenia nóg na siłowni, jest bardzo intensywny i w krótkim przedziale czasowym. Tworząc ten temat miałem na myśli właśnie taki trening. Czy po tym sprostowaniu temat zmienił swój sens czy może odpowiedzi nadal powinny mnie zadowalać?
    bloniak, 2011-08-24 23:38:41
  • avatar
    zgłoś
    Trening nóg a testosteron
    Ok, dziękuję
    bloniak, 2011-08-25 17:24:21
  • avatar
    zgłoś
    Trening na poprawę siły bez rozbudowy mięśni
    Tak, musisz robić mniej powtórzeń niż w planie na masę (proponuję od 1 do 5, wszystko zależy od planu i intensywności z jaką ćwiczysz) ale z większym ciężarem. W treningu na masę miałeś 12-16 serii na duże grupy mięśniowe więc zmniejsz ilość do 8-10. Na małe grupy z 9-12 zmniejsz na 6-8. No i najważniejsze - dieta. Ale wybacz, tego już Ci nie będę tłumaczył, myślę że jesteś w stanie sam tego poszukać
    bloniak, 2011-08-28 23:17:51
  • avatar
    zgłoś
    Buty piłkarskie (lanki)
    Podstawowe pytanie: na jakiej grasz pozycji? Przykładowo środkowy obrońca potrzebuje innych korków niż skrzydłowy pomocnik.
    bloniak, 2011-09-13 18:29:49
  • avatar
    zgłoś
    Buty piłkarskie (lanki)
    Śmiejecie się bo mało wiecie na ten temat. U mnie w drużynie spora część osób posiada po kilka par butów. W jednych lepiej im się strzela, w drugich lepiej się biega, w trzecich masz lepszą przyczepność a co za tym idzie zwrotność. Więc jak stoper gra w butach dobrych do strzałów to coś jest z nim nie tak.PS Dużą wiedzę na ten temat mam od byłych zawodników Ekstraklasy i I ligi takich jak Adam Czerkas, Rafał Szwed, Maciek Florczuk.
    bloniak, 2011-09-16 19:40:17
1 2 3 ... 9
STRONA 1 z 9
REKLAMA